- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No problemo! M'n vriendin komt waarschijnlijk ook mee...anders had ze niets te doen die dag...geen probleem toch?

No problemo! M'n vriendin komt waarschijnlijk ook mee...anders had ze niets te doen die dag...geen probleem toch?![]()

Ehm geen idee...anders deel ik de appeltaart wel met haar! Tot maandag alvast!Absoluut geen probleem! 2 meiden zien meer dan 1
Voor haar ook appeltaart? (even zien dat ik genoeg overhoud)
Wellicht overbodig: ik eet geen appeltaart maandag, heb slechts 1 junkdag in de week![]()
Hoe gaat het nu met jou, Dwarfie: nog veel klachten of gaat het al iets beter vandaag?
Mooie foto van die bergen, zeg en veel plezier met die meet op een maandag!![]()

Tymen komt ook met een shoot binnenkort. Even t foto topic in de gaten houden
Pas maar op trouwens, volgens mij heb jij voor je het weet een complete homegym in huis![]()

You'll never know!Cage komt er niet, anders was het redelijk compleet ja![]()

Gaat goed hier hé Dwarf?? lekker leuk kleurtje in je haar!! ben ook weer zo benieuwd naar je pics..respect voor je doorzettingsvermogen!

Tijd voor een last-minute actie om een goede shape voor de foto's te hebben?

+1..komt goed Dwarfje!
ik mag weer trainen!
wel op 15 reps (of meer)...
Rug wordt langzaamaan wat beter / losser, vrijdagmiddag weer terug naar de fysio. Tijd voor een last-minute actie om een goede shape voor de foto's te hebben?