Fitness Seller

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Me like. Matcht je XXL Nutrition shirt :P

• Topic Starter Topic Starter
No problemo! M'n vriendin komt waarschijnlijk ook mee...anders had ze niets te doen die dag...geen probleem toch?:rolleyes::o

Absoluut geen probleem! 2 meiden zien meer dan 1 ;)
Voor haar ook appeltaart? (even zien dat ik genoeg overhoud)

Wellicht overbodig: ik eet geen appeltaart maandag, heb slechts 1 junkdag in de week :o

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Me like. Matcht je XXL Nutrition shirt :P

Het is nu ietsje lichter, meer koper dan echt rood - de kleur die ik bedoelde toen ik in de kappersstoel zat ;)

Absoluut geen probleem! 2 meiden zien meer dan 1 ;)
Voor haar ook appeltaart? (even zien dat ik genoeg overhoud)

Wellicht overbodig: ik eet geen appeltaart maandag, heb slechts 1 junkdag in de week :o
Ehm geen idee...anders deel ik de appeltaart wel met haar! Tot maandag alvast!

Hoe gaat het nu met jou, Dwarfie: nog veel klachten of gaat het al iets beter vandaag?

Mooie foto van die bergen, zeg en veel plezier met die meet op een maandag! :D

Hoe gaat het nu met jou, Dwarfie: nog veel klachten of gaat het al iets beter vandaag?

Mooie foto van die bergen, zeg en veel plezier met die meet op een maandag! :D

Voel m'n rug nog wel stevig, maar volgens mij gaat het wel wat beter dan dat het was. Moet mezelf ook echt wel dwingen om niet te zwaar te tillen... :o
(gisteren een multibench opgehaald, zat op het randje)
Uiteraard doe ik netjes de stomme oefeningen die ik van de fysio moet doen.

In de bergen was het inderdaad gaaf: op plekken lopen waar je absoluut niet met de auto kunt komen, smalle bergpaadjes en mooie natuur.
Maandag is de shoot van SkaterMarvin - ben érg benieuwd!
(en 's avonds KukiShu, dus dat belooft nog wat!)

Tymen komt ook met een shoot binnenkort. Even t foto topic in de gaten houden :)

Pas maar op trouwens, volgens mij heb jij voor je het weet een complete homegym in huis :roflol:

Tymen komt ook met een shoot binnenkort. Even t foto topic in de gaten houden :)

Pas maar op trouwens, volgens mij heb jij voor je het weet een complete homegym in huis :roflol:

Een bankje, verstelbare DB's, een EZ-bar en optrekstang...
Voor mijn schouders-biceps-triceps workout beter materiaal dan m'n sportschool :roflol:

Cage komt er niet, anders was het redelijk compleet ja ;)

Gaat goed hier hé Dwarf?? lekker leuk kleurtje in je haar!! ben ook weer zo benieuwd naar je pics..respect voor je doorzettingsvermogen!

Gaat goed hier hé Dwarf?? lekker leuk kleurtje in je haar!! ben ook weer zo benieuwd naar je pics..respect voor je doorzettingsvermogen!

Ik wil weer trainen! :mad:
Gisteren foto's gemaakt van Keun, was wel heel gaaf en gezellig - maar werd wel jaloers op het feit dat hij lekker met mijn spullen stond te 'pompen' voor de foto's en ik niet eens mag curlen van de fysio! Gaat trouwens wel wat beter: sinds gisteren kan ik weer op de grond zitten (netjes op m'n zitbotjes) met gestrekte benen! Dat deed afgelopen week nog het meeste pijn...

ja das echt ruk dat kan ik mij heel goed voorstellen..ik baalde van de week ook dat ik een beentraining moest cancelen omdat ik ineens iets voelde..dus maar voor 1 keer verstandig geweest maar ja..als je dan hebt wat jij hebt kan ik mij heel goed voorstellen dat je er nogal geirriteerd van word..maar komt goed!! echt waar..maar dan moet je wel naar jezelf of in ieder geval je lichaam luisteren..:)

Komt ook wel goed, alleen de foto's... ik ben zelfs aan het zoeken atm waar mijn biceps ook al weer zitten...

nou dat zal wel meevallen!!:)

:cheer: ik mag weer trainen! :cheer:
wel op 15 reps (of meer)... :(

Rug wordt langzaamaan wat beter / losser, vrijdagmiddag weer terug naar de fysio. Tijd voor een last-minute actie om een goede shape voor de foto's te hebben?

:cheer: ik mag weer trainen! :cheer:
wel op 15 reps (of meer)... :(

Rug wordt langzaamaan wat beter / losser, vrijdagmiddag weer terug naar de fysio. Tijd voor een last-minute actie om een goede shape voor de foto's te hebben?

Gefeliciteerd, Dwarfie! Je mag in ieder geval weer wat doen (al is het wel op conditie ...). :D

Wanneer komen de foto's?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven