AndroidHealthClinic

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij ziet er anders ook goed uit :) stukken beter dan vorig jaar :thumbs:

wat meet die arm nou??

• Topic Starter Topic Starter
Jij ziet er anders ook goed uit :) stukken beter dan vorig jaar :thumbs:

wat meet die arm nou??

:D
Thnx!
...training van gisteren heeft me iig goed gedaan - zowel lichamelijk als geestelijk ;)

Van zowel Kuki als mezelf heb ik geen idee wat die arm meet... :o

Ik denk dat ik me ook maar eens ga toeleggen op fotograferen;) Fijn dat je trouwens weer alles kan trainen:)

Ik denk dat ik me ook maar eens ga toeleggen op fotograferen;) Fijn dat je trouwens weer alles kan trainen:)

Fotograferen vind ik echt leuk...voornamelijk evenementen en concerten ;)
Ik kan weer alles trainen, alleen mag nog niet alles (niet diep squatten (rug zit nog half vast, dus houding is niet goed op of onder parallel), geen legcurl, geen deadlift...) - komende dagen lekker suppersettend m'n bovenlijf doen en onderlijf moet ik nog zien (vanavond eens uitproberen).

Wie weet na de zomer weet ik nog een leuke band voor je om te fotograferen :p
Leuke foto Dwarf! Ondanks lichamelijke manko blijf je vooruitgaan en doorgaan! That's the spirit!

Ook goed van je broekmaat zeg!Whoehoe !Je mag tenminste iets doen,das beter dan helemaal niks.

Poging tot het frituren van mijn benen gisteren...
Na 10 minuten crosstrainer en een partij rekoefeningen:

Squat
20*BW
>Pijn bij te diep zakken, inschattingsvermogen van een blinde guppie tot hoever ik kan gaan - niet doen dus

Legextension
20*10kg (voel ik 'm nu in m'n onderrug?)
20*15kg :mad: ik voel 'm in m'n onderrug!

Horizontal legpress
20*30kg
20*40kg
20*50kg
20*60kg
20*70kg
20*80kg
20*90kg
20*100kg
> Het idee was om rustig aan te beginnen, wanneer ik de 20 reps haal dan te verhogen, bij 15 reps de set nog eens te doen en onder de 15 reps = stoppen. Wist ik veel dat dit wél goed zou gaan... :o Volgende keer anders beginnen (vrijdag)

Walking lunges - gewicht per hand
20 stappen * BW
20st*2,5kg
20st*5kg
20st*7,5kg
> Kon amper nog rechtop staan na die laatste set...

Whehe, lekker volume op die legpress. Je beentjes moeten wel gebrand hebben, niet?

Vreemd dat je wel kan legpressen maar niet kan squatten.
Er van uit gaande dat je een squatrek hebt.. kun je dan niet gewoon vanaf safetybars squatten.. kun je zelf bekijken hoe diep je gaat, heb je ook minder kans dat je ineens ergens last van krijgt.
Net zoals Gijs hier.. door die bars kun je zelf bepalen hoe diep je kan :)
http://www.youtube.com/watch?v=HTTY5aMdaTk

Ik mag wel squatten, maar ben gewoon een ei wat betreft inschatten hoe diep ik kan... :o
Daardoor ging squatten niet goed, legpressen ging eigenlijk spontaan al goed. Legextensions = au.

Bij het squaten stabiliseert je rug lekker mee ;-) Bij een legg press kan je je enkel beperken tot je benen omdat je rug ondersteund is.

Grappige foto met jou en Kuki! Je verstopt je nog wel een beetje achter hem he:D

...een blik makreel olie?:eek: makreel op olie mag ik hopen:o maar ook dat waarderen katten meestal hoger dan mensen. Ik vind het niet vies, heb het ook wel eens meegenomen gehad naar de uni maar ik had toch wel het ongemakkelijke gevoel dat anderen het vinden stinken. Dat ze dat ook zeggen komt niet zo vaak voor, maar ja..

Jammer dat het squatten met die blessure niet goed gaat, maar jullie vinden vast manieren om daar effectief omheen te trainen.

Grappige foto met jou en Kuki! Je verstopt je nog wel een beetje achter hem he:D

...een blik makreel olie?:eek: makreel op olie mag ik hopen:o maar ook dat waarderen katten meestal hoger dan mensen. Ik vind het niet vies, heb het ook wel eens meegenomen gehad naar de uni maar ik had toch wel het ongemakkelijke gevoel dat anderen het vinden stinken. Dat ze dat ook zeggen komt niet zo vaak voor, maar ja..

Jammer dat het squatten met die blessure niet goed gaat, maar jullie vinden vast manieren om daar effectief omheen te trainen.

Verstoppen - ik?! :engel:

Ik eet inderdaad makreel op olie, waarbij ik het meerendeel van de olie achterwege laat. Collega's beginnen er aan te wennen, ik heb ze ook meteen duidelijk gemaakt dat ik de komende tijd elke dag zo'n blik bij me heb. (gewaarschuwd mens...)

Voor het trainen moet ik zelf (evt. met fysio) oplossingen zoeken - ik train niet samen met Andrew, ik kom daar eens in de maand om te wegen & meten en aanpassingen in voeding en training te krijgen.

mooie leg-presses en ja aantal keren squatten overslaan kan ook niet kwaad, safety first ghehe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven