Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij ziet er anders ook goed uitstukken beter dan vorig jaar
wat meet die arm nou??

Ik denk dat ik me ook maar eens ga toeleggen op fotograferenFijn dat je trouwens weer alles kan trainen
![]()

ik voel 'm in m'n onderrug!
Volgende keer anders beginnen (vrijdag)Whehe, lekker volume op die legpress. Je beentjes moeten wel gebrand hebben, niet?

Bij het squaten stabiliseert je rug lekker mee ;-) Bij een legg press kan je je enkel beperken tot je benen omdat je rug ondersteund is.
Echt niet?U gaat door voor de magnetron...
(ofwel: zelf niet eens aan gedacht)

makreel op olie mag ik hopen
maar ook dat waarderen katten meestal hoger dan mensen. Ik vind het niet vies, heb het ook wel eens meegenomen gehad naar de uni maar ik had toch wel het ongemakkelijke gevoel dat anderen het vinden stinken. Dat ze dat ook zeggen komt niet zo vaak voor, maar ja..Grappige foto met jou en Kuki! Je verstopt je nog wel een beetje achter hem he![]()
...een blik makreel olie?makreel op olie mag ik hopen
maar ook dat waarderen katten meestal hoger dan mensen. Ik vind het niet vies, heb het ook wel eens meegenomen gehad naar de uni maar ik had toch wel het ongemakkelijke gevoel dat anderen het vinden stinken. Dat ze dat ook zeggen komt niet zo vaak voor, maar ja..
Jammer dat het squatten met die blessure niet goed gaat, maar jullie vinden vast manieren om daar effectief omheen te trainen.

mooie leg-presses en ja aantal keren squatten overslaan kan ook niet kwaad, safety first ghehe.
Bij het squaten stabiliseert je rug lekker mee ;-) Bij een legg press kan je je enkel beperken tot je benen omdat je rug ondersteund is.