MuscleMeat

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
mee eens , maar dat zou ook met de legextenions moeten zijn?

De meest pijn heb (had) ik met zitten op de grond met gestrekte benen (netjes rechtop, op zitbotjes zitten) - als de boel fatsoenlijk los is (zoals nu) dan kan ik wél op een normale stoel zitten en zonder pijn m'n benen recht naar voren strekken, als 't een beetje vast zit lukt dat écht niet... daarom vind ik het niet gek dat die legextensions geen succes waren.

Training sla ik vanavond over: was vergeten dat ik lekker zou gaan shoppen (hard nodig :eyebrow:), en straks vroeg naar bed. Moet elke dag om 5.30u en lig er elke avond al te laat in... :o

Je hebt het toch maar weer gedaan of geprobeerd: je benen te frituren!

En wat een hoog volume bij de legpress; is dat ook een idee van je trainer?

Neem wel je rust, vooral als je ook zo lang en veel werkt: rust is 1 van de drie belangrijke pijlers, dat weet je toch ... :D

Je hebt het toch maar weer gedaan of geprobeerd: je benen te frituren!

En wat een hoog volume bij de legpress; is dat ook een idee van je trainer?

Neem wel je rust, vooral als je ook zo lang en veel werkt: rust is 1 van de drie belangrijke pijlers, dat weet je toch ... :D
Ik ben herstellend van een rugblessure (dubbele blokkade) EN ben net terug van vakantie EN heb dinsdag mijn fotoshoot... Dit is (dus) niet een normale training, dit is doen wat ik kan. Legpress is een foutje (zoals je kunt lezen) van mijn inschatting: ik dacht veel minder te kunnen dan het geval was :o
Frituren is gelukt: in plaats van verminderde spierpijn heb ik nu spierpijn in gluten én in m'n hams!

Dinsdag na de shoot ga ik een dikke hamburger halen, en al naar gelang de voortgang van herstel train ik high-rep verder, of ga ik terug naar het schema van Andrew.

shop ze - ik ben ook al 6 dagen lang , nog twee te gaan tussen 4.30 en 5.30 aan het opstaan - ik leef nog wel ....... als een zombie

shop ze - ik ben ook al 6 dagen lang , nog twee te gaan tussen 4.30 en 5.30 aan het opstaan - ik leef nog wel ....... als een zombie
Shoppen ten dele gelukt... ben iig wel geslaagd voor de shoot dinsdag :D
Morgen uitslapen en de zoldertrap schilderen.

effe iets gemist misschein...? dinsdag ga je foto's voor de contest maken? Gaat iemand ze schieten?

hehehe ik vraag me ook af hoe je de foto's voor de contest gaat maken :D

hey dwarfenwarriors hoe lagn rust jij tussen military press sets ik doe 3x10 altijd 1.5min er tussen is dat goed of niet??

In tijden niet zo lekker getraind als vanochtend thuis!
10 uur slaap had ik blijkbaar hard nodig :o
Resultaat post ik later vandaag...

Dinsdag na de shoot ga ik een dikke hamburger halen

:meal:

hey dwarfenwarriors hoe lagn rust jij tussen military press sets ik doe 3x10 altijd 1.5min er tussen is dat goed of niet??

Haha, dat vroeg je in mijn log ook al :roflol:

In tijden niet zo lekker getraind als vanochtend thuis!
10 uur slaap had ik blijkbaar hard nodig :o
Resultaat post ik later vandaag...

10 uur maar? Pft ;)

Thuis-training van vanochtend:

Side raises
10*7kg - 10*5kg - 10*4kg
10*7kg - 10*5kg - 10*4kg

Military Press
10*12,5kg - 9*11,5kg - 9*10,5kg
10*12,5kg - 8*11,5kg - 6*10,5kg

Upright row
8*19,5kg - 8*17,5kg - 8*15kg
10*19,5kg - 9*17,5kg - 12*15,5kg (huh?)

Bent over lateral raises
10*4,5 - 10*4 - 12*3
12*4,5 - 12*4 - 12*3
> Heeft iemand hier een goed instructiefilmpje van? Twijfel nog steeds over mijn uitvoering...

Barbell curl
8*16,5 - 10*14,5 - 12*10,5
8*18,5 - 6*16,5 - 6*14,5
6*18,5 - 4*16,5 - 6*14,5

French press (of skullcrushers... wat jij wilt)
8*18,5 - 8*16,5 - 8*14,5
8*18,5 - 6*16,5 - 8*14,5
6*18,5 - 6*16,5 - 7*14,5

Conclusie: compleet kapot. LEKKER! :D

Zoals je ziet terug naar de dropsets - ik mag van de fysio weer op hypertrofie trainen (op enkele oefeningen na). Vorige keer hem verkeerd begrepen: mag geen legextensions doen (of deadlift), wel legcurls :o
Morgenochtend naar de sportschool voor een benentraining - ben benieuwd hoe het gaat.

Vanmiddag de trap naar zolder geschilderd: ziet er een stuk beter uit! :thumb: :D Als beloning straks naar 'Inception' - en zoals het hoort: maaltijd 5 en 6 gaan mee in m'n handtasje, enige wat ik daar koop (afgezien van de kaartjes) is een grote cola-light (en als ik een gekke bui heb haal ik na de pauze een tweede! :p).

Mooie trainingen hoor, Dwarfje! En jezelf weer even helemaal moe trainen, heerlijk! :D

Verder... Go you met een professionele foto-shoot! Ik ben echt zo benieuwd naar je resultaat na alle verhalen over kleding-maat verlies!

Mooie trainingen hoor, Dwarfje! En jezelf weer even helemaal moe trainen, heerlijk! :D

Verder... Go you met een professionele foto-shoot! Ik ben echt zo benieuwd naar je resultaat na alle verhalen over kleding-maat verlies!
Training was echt lekker - sterker nog: zit nu al klaar om zometeen naar de sportschool te gaan, kijken of ik die beentjes weer eens kan afbeulen...
Spierpijn begint trouwens al zachtjes te komen...

Ik hoop dat het resultaat op de foto's wat is... Zo'n vakantie en blessure tussendoor helpt niet echt mee om hard te trainen enzo :o

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Oh, en over Inception (gave film trouwens! aanrader!): ik snap niet wat mensen moeilijk vinden aan het verhaal of het lastig vinden om het te volgen...

Training was echt lekker - sterker nog: zit nu al klaar om zometeen naar de sportschool te gaan, kijken of ik die beentjes weer eens kan afbeulen...
Spierpijn begint trouwens al zachtjes te komen...

Ik hoop dat het resultaat op de foto's wat is... Zo'n vakantie en blessure tussendoor helpt niet echt mee om hard te trainen enzo :o

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Oh, en over Inception (gave film trouwens! aanrader!): ik snap niet wat mensen moeilijk vinden aan het verhaal of het lastig vinden om het te volgen...

Dwarf, no worries over die resultaten. Laat het beoordelen maar aan ons over ;)
Ik twijfel er niet aan dat je mooie resultaten hebt geboekt namelijk!

Oh, en Inception is inderdaad een onwijs gave film.
God, wat hield ik van die creepy alle-projections-kijken-jouw-kant-op-momenten!
Ga er binnenkort voor de 2e keer heen :D

Enige niet-leuke aan het bioscoopbezoek was een trailer van een of andere parnormale heul enge film! Heb de hele trailer een andere kant op gekeken :o

Oh, en die ***-sportschool van me is dicht...

Enige niet-leuke aan het bioscoopbezoek was een trailer van een of andere parnormale heul enge film! Heb de hele trailer een andere kant op gekeken :o

Oh, en die ***-sportschool van me is dicht...

Bij ons kapte de film er na 5 minuten mee (premiere op donderdag, ho hum :P), dus had hem pas een week later gezien. Zonder voorfilmpjes of reclame. Wat ik stiekem wel jammer vind, want die voorfilmpjes zijn altijd best gaaf.

Maar creepy paranormale film? Do tell? (Als je de titel hebt gezien ;))

Also: evil sportschool!
Ik ergerde me stiekem al een tijdje aan het zomerrooster bij ons- er vallen wel lessen uit en in het weekend is hij een stuk minder lang open, maar je blijft gewoon de volle mep betalen.
(Het is niet alsof mensen niet hoeven te betalen als ze op vakantie gaan, dus stiekem is het win-win voor de sportschool :/ )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven