MuscleMeat

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb (uiteraard) de titel niet gezien... :o

Bij ons lijkt het wel alsof de sportschooleigenaar elke reden aangrijpt om de tent dicht te doen... :mad: Ik heb een jaarabo, en heb nog 2 maanden om te beslissen of ik hier wil blijven. Ik heb nog geen idee wat ik ga doen.

Bij ons lijkt het wel alsof de sportschooleigenaar elke reden aangrijpt om de tent dicht te doen... :mad: Ik heb een jaarabo, en heb nog 2 maanden om te beslissen of ik hier wil blijven. Ik heb nog geen idee wat ik ga doen.

Meh, als ik het zo hoor, zou ik hem niet verlengen.

Materialen en openingstijden waren voor mij twee belangrijke redenen om over te stappen naar de sportschool waar ik nu zit (betaal 5 euro per maand meer). Sfeer maak ik zelf wel ;) (Nah, is ook belangrijk - maar minder voor mij)
Ik zou zeggen, even goed in de buurt rondkijken naar andere sportscholen?

Rondkijken ga ik binnenkort zeker doen! Ik denk dat er voor het geld dat ik nu betaal wel een vergelijkbare goede tent moet kunnen vinden met openingstijden die me wel bevallen. Even rondkijken dus...
Sfeer is bij elke sportschool die ik eerder heb bezocht eigenlijk wel prima - en ik doe toch m'n eigen ding...

ik zou zeggen, hop naar de zolder toe en trainen, fiets is ook bij de hand:P

:roflol:
Hoor ik hier een vrijwilliger om m'n auto te wassen?

Zometeen het houtwerk in het toilet beneden in de verf zetten - als ik eenmaal op gang ben dan wil het wel met schilderen... Wordt tijd dat de tent eens af komt - iig vóór komende oktober, dan wonen we er 2 jaar.

Je blijft maar klussen he Dwarfje!:eek:

Maar gelukkig wordt er ook nog getraind!:D Morgen shoot toch?

Spannend, ben benieuwd :)

Is meestal zo bij de wat minder commerciele sportscholen. Maar inderdaad..het zou wel eerlijk zijn om het abonnement dan tijdelijk te verlagen..

dat is hier ook..elke wedstrijd van nl op een wk
elke zondag van juni tot en met augustus!!!!!!
elke dag maar tot 21.00 ipv 22.00 tijdens de bouwvakvakantie
elke feestdag van elke nationaliteit
en dan na te gaan dat het in een dorpje is en dus smiddags gehele middag dicht om half 6 pas open te gaan

ja kan je eigen ding wel doen maar je moet het wel plezier kunnen blijven doen. niet dat je heel je leven moet aanpassen op de moeilijke tijden van je gym

Laatst bewerkt:
waar train je

Is meestal zo bij de wat minder commerciele sportscholen. Maar inderdaad..het zou wel eerlijk zijn om het abonnement dan tijdelijk te verlagen..
Ik heb ook inderdaad geen commerciële sportschool...
dat is hier ook..elke wedstrijd van nl op een wk
elke zondag van juni tot en met augustus!!!!!!
elke dag maar tot 21.00 ipv 22.00 tijdens de bouwvakvakantie
elke feestdag van elke nationaliteit
en dan na te gaan dat het in een dorpje is en dus smiddags gehele middag dicht om half 6 pas open te gaan

ja kan je eigen ding wel doen maar je moet het wel plezier kunnen blijven doen. niet dat je heel je leven moet aanpassen op de moeilijke tijden van je gym
Elke dag 9.00u - 12.30u 15.30u - 21.30u
weekend 10.00u - 13.00u
En vrijwel elke feestdag gesloten (en wk wedstrijden van NL en...)
Als echte anonieme e-warrior vertel ik dat niet ;)

ik zie je wel een keer bij bodyshape :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven