- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb (uiteraard) de titel niet gezien...
Bij ons lijkt het wel alsof de sportschooleigenaar elke reden aangrijpt om de tent dicht te doen...Ik heb een jaarabo, en heb nog 2 maanden om te beslissen of ik hier wil blijven. Ik heb nog geen idee wat ik ga doen.
(Nah, is ook belangrijk - maar minder voor mij)ik zou zeggen, hop naar de zolder toe en trainen, fiets is ook bij de hand![]()

Gisteren zoldertrap geschilderd, dus dat is geen optie...![]()

Je blijft maar klussen he Dwarfje!
Maar gelukkig wordt er ook nog getraind!Morgen shoot toch?

Ik heb (uiteraard) de titel niet gezien...
Bij ons lijkt het wel alsof de sportschooleigenaar elke reden aangrijpt om de tent dicht te doen...Ik heb een jaarabo, en heb nog 2 maanden om te beslissen of ik hier wil blijven. Ik heb nog geen idee wat ik ga doen.
Ik heb ook inderdaad geen commerciële sportschool...Is meestal zo bij de wat minder commerciele sportscholen. Maar inderdaad..het zou wel eerlijk zijn om het abonnement dan tijdelijk te verlagen..
Elke dag 9.00u - 12.30u 15.30u - 21.30udat is hier ook..elke wedstrijd van nl op een wk
elke zondag van juni tot en met augustus!!!!!!
elke dag maar tot 21.00 ipv 22.00 tijdens de bouwvakvakantie
elke feestdag van elke nationaliteit
en dan na te gaan dat het in een dorpje is en dus smiddags gehele middag dicht om half 6 pas open te gaan
ja kan je eigen ding wel doen maar je moet het wel plezier kunnen blijven doen. niet dat je heel je leven moet aanpassen op de moeilijke tijden van je gym
Als echte anonieme e-warrior vertel ik dat niet

yeah!Is dat die tent waar Ali traint? Daar was ik met name voor de foto's
![]()
Klinkt aantrekkelijk
Klinkt aantrekkelijk
Heb voor vanavond een smithmachine nodig voor m'n workout - staat die daar ook dan?