- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe heb je geposeerd?Heb je ze wel gezien op het toestel?
Ja dat kan bijna altijd maar je hebt toch erg goed je best gedaan en goede progressie gemaakt hoor!Zowieso waar je vandaan komt tot nu!Ben erg benieuwd!
ja je moet niet zo kijken van wat een ander heb gedaan..jij doet voor jou wat mogelijk is..en we gaan gewoon door..en dan word je beetje bij beetje droger, gespierder of wat je doel ook is..
Die contest geeft je dan net even wat meer boost miss ja..en is ook leuk om te kijken wat iedereen doet qua voorbereiding..maar ja de awsome autumn contest..ja ik doe ook weer mee lol..
Ja daar behoor jij ook bij!Maar ik ken het wel hoor ,ik verwacht ook helemaal niks eigenlijk maar toch...
Er zijn ook veel verschillende fysieken,al gebeeldhouwde ,ongetrainde enz.Kan je ook eigenlijk niet vergelijken .Jij doet ook mee aan de a.a.contest? Kan toch best onderling of niet?
Vooral nu je alles op orde hebt met Andrew zal je als een speer gaan!

Ja, ik weet het.. niet teveel vergelijken...ja je moet niet zo kijken van wat een ander heb gedaan..jij doet voor jou wat mogelijk is..en we gaan gewoon door..en dan word je beetje bij beetje droger, gespierder of wat je doel ook is..
Die contest geeft je dan net even wat meer boost miss ja..en is ook leuk om te kijken wat iedereen doet qua voorbereiding..maar ja de awsome autumn contest..ja ik doe ook weer mee lol..

Thnx! Ik wil gewoon weer veel te hard...Helemaal mee eens!
En als je weet waar je vandaan komt... sja... je bent gewoon een winnaar!
Daarom gisteravond een avondje niks (had ook gruwelijk spierpijn in chest & benen), en enigzins uitgeslapen... Vanavond kijken of ik nog wat kan doen in de sportschool...Net als met drank...train met mate anders maakt het veel meer kapot dan je lief is![]()

12 aug. om 18.00u is de deadline voor het inleveren van foto's, wanneer er precies gestemd kan worden weet ik (nog) niet, tegen die tijd gooi ik hier wel een linkje neerdwarfje ik geen zin om alles te lezen
maar dat stemmen , waar doe je ergens
jij weet dat volgens mij wel - denk ik zo![]()

Op reis stemmen?Hmm... ik hoop dat ik nog kan stemmen, 12 augustus vertrek ik op reis, we zullen zien!
Hoe gaat het met het trainen?
Ik ga iig rondkijken - als er een sportschool is met vergelijkbaar materiaal, ruimere openingstijden en een vergelijkbaar (of goedkoper) abo dan ben ik weg, anders blijf ik. (denk trouwens wel zo'n tent te hebben gevondenDus je hebt besloten om een andere sportschool op te zoeken? Succes!
Ik ben erg benieuwd naar je foto's, want als je ze vergelijkt met een jaar geleden heb jij echt mega-progressie gemaakt.![]()
)