XXL Nutrition

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Foto's komen als het goed is komend weekend pas binnen...
Tot die tijd: doortrainen en vanaf morgen weer goed eten - ik train door voor de Autumn Awesome Contest! :p

Erg benieuwd Dwarfje!:D

Hoe heb je geposeerd?Heb je ze wel gezien op het toestel?

Hoe heb je geposeerd?Heb je ze wel gezien op het toestel?

Ik heb ze gezien op computerscherm, ben wel redelijk tevreden over het resultaat. Kijk: het kan altijd droger, maar voor de tijd dat ik met een goed dieet bezig ben geweest (voordat ik bij Andrew kwam was eten, trainen & rusten niet optimaal) denk ik dat ik een net resultaat heb neergezet.
Sneak preview kan ik nog niet geven omdat de cd met foto's wordt opgestuurd, die verwacht ik komend weekend thuis.

Ja dat kan bijna altijd maar je hebt toch erg goed je best gedaan en goede progressie gemaakt hoor!Zowieso waar je vandaan komt tot nu!Ben erg benieuwd!

Ja dat kan bijna altijd maar je hebt toch erg goed je best gedaan en goede progressie gemaakt hoor!Zowieso waar je vandaan komt tot nu!Ben erg benieuwd!

Ben ook erg benieuwd of ik een beetje kans maak - vind een hoop dames zó ontzettend goed / mooi...

Ja daar behoor jij ook bij!Maar ik ken het wel hoor ,ik verwacht ook helemaal niks eigenlijk maar toch...

Er zijn ook veel verschillende fysieken,al gebeeldhouwde ,ongetrainde enz.Kan je ook eigenlijk niet vergelijken .Jij doet ook mee aan de a.a.contest? Kan toch best onderling of niet?

Vooral nu je alles op orde hebt met Andrew zal je als een speer gaan!

ja je moet niet zo kijken van wat een ander heb gedaan..jij doet voor jou wat mogelijk is..en we gaan gewoon door..en dan word je beetje bij beetje droger, gespierder of wat je doel ook is..
Die contest geeft je dan net even wat meer boost miss ja..en is ook leuk om te kijken wat iedereen doet qua voorbereiding..maar ja de awsome autumn contest..ja ik doe ook weer mee lol..

ja je moet niet zo kijken van wat een ander heb gedaan..jij doet voor jou wat mogelijk is..en we gaan gewoon door..en dan word je beetje bij beetje droger, gespierder of wat je doel ook is..
Die contest geeft je dan net even wat meer boost miss ja..en is ook leuk om te kijken wat iedereen doet qua voorbereiding..maar ja de awsome autumn contest..ja ik doe ook weer mee lol..

Helemaal mee eens!
En als je weet waar je vandaan komt... sja... je bent gewoon een winnaar!

Ja daar behoor jij ook bij!Maar ik ken het wel hoor ,ik verwacht ook helemaal niks eigenlijk maar toch...

Er zijn ook veel verschillende fysieken,al gebeeldhouwde ,ongetrainde enz.Kan je ook eigenlijk niet vergelijken .Jij doet ook mee aan de a.a.contest? Kan toch best onderling of niet?

Vooral nu je alles op orde hebt met Andrew zal je als een speer gaan!
:D
Autumn Awesome contest doe ik wel aan mee ja... gewoon voor het leuk (en een reden te hebben om weer eens wat foto's te maken)...
Misschien moeten we een zwembad-meet houden als eind van de AA-contest?
Ja, ik weet het.. niet teveel vergelijken... :rolleyes:
Helemaal mee eens!
En als je weet waar je vandaan komt... sja... je bent gewoon een winnaar!
Thnx! Ik wil gewoon weer veel te hard...

Net als met drank...train met mate anders maakt het veel meer kapot dan je lief is ;)

Net als met drank...train met mate anders maakt het veel meer kapot dan je lief is ;)
Daarom gisteravond een avondje niks (had ook gruwelijk spierpijn in chest & benen), en enigzins uitgeslapen... Vanavond kijken of ik nog wat kan doen in de sportschool...
En ergens de komende dagen eens een proefdagje in andere sportschool doen :cool:

af en toe naar foto's kijken van een jaar, en of maanden geleden... dan zie je dat je eigenlijk best wel hard gaat. Dwarf je gaat hard genoeg, zo hou je het gezond, je gaat super!

Avondje niks is ook wel eens fijn! Op zoek naar een andere sportschool?

Goed plan hoor!Lijkt me erg leuk!

dwarfje ik geen zin om alles te lezen
maar dat stemmen , waar doe je ergens
jij weet dat volgens mij wel - denk ik zo:)

Inderdaad, wat al gezegd is! trots zijn op het resultaat dat jij bereikt hebt! Niet altijd vergelijken met anderen. Kijk natuurlijk bij de beoordeling wordt door velen naar fysiek gekeken en niet naar de weg er naar toe...

Bij mezelf was dat ook zo..ik ben niet zo droog gekomnen als ik wilde, maar heb er goed mijn best voor gedaan en weer wat geleerd, geleerd om volgende keer weer wat mooiers neer te zetten!:D

dwarfje ik geen zin om alles te lezen
maar dat stemmen , waar doe je ergens
jij weet dat volgens mij wel - denk ik zo:)
12 aug. om 18.00u is de deadline voor het inleveren van foto's, wanneer er precies gestemd kan worden weet ik (nog) niet, tegen die tijd gooi ik hier wel een linkje neer ;)
(en een tweede linkje in mijn beginpost - voor als je een hoop discussie weer mist)

Hmm... ik hoop dat ik nog kan stemmen, 12 augustus vertrek ik op reis, we zullen zien! :)

Hoe gaat het met het trainen?

Dus je hebt besloten om een andere sportschool op te zoeken? Succes!

Ik ben erg benieuwd naar je foto's, want als je ze vergelijkt met een jaar geleden heb jij echt mega-progressie gemaakt. :D

Hmm... ik hoop dat ik nog kan stemmen, 12 augustus vertrek ik op reis, we zullen zien! :)

Hoe gaat het met het trainen?
Op reis stemmen?
Ik verwacht niet dat het mogelijk is om op 12 aug. al te stemmen, dan moet alleen nog maar het materiaal binnen zijn - Big-T moet dan nog de hele gallery en alles in elkaar zetten..
Dus je hebt besloten om een andere sportschool op te zoeken? Succes!

Ik ben erg benieuwd naar je foto's, want als je ze vergelijkt met een jaar geleden heb jij echt mega-progressie gemaakt. :D
Ik ga iig rondkijken - als er een sportschool is met vergelijkbaar materiaal, ruimere openingstijden en een vergelijkbaar (of goedkoper) abo dan ben ik weg, anders blijf ik. (denk trouwens wel zo'n tent te hebben gevonden :D)

Ik ben echt zó benieuwd wat iedereen van mijn foto's gaat vinden...!!! Vorig jaar was mijn progressie matig, en de eindfoto's niet veel beter - nu heb ik foto's die ik zelf iig mooi vind (voor zover ik ze heb gezien tussen het schieten door), gemaakt door een fashion-fotograaf (dus excuses als het meer reclamefoto's zijn dan bb poses)...

---

Gisteren trouwens nieuwe auto opgehaald - fantastisch zittende en lekker rijdende Prius... Jammer alleen dat de dealeropties er niet op zitten: hij mag dus weer terug...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven