AndroidHealthClinic

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Netjes!
Hoe voer je de SLDL uit? Met volledig gesterkte benen of licht gebogen? ;)
Licht gebogen = Romanian DL als ik me niet vergis, maar veel mensen maken daar geen onderscheit in.
Thnx!
Heb ze gisteren beide gedaan, van iets gebogen naar steeds meer gestrekt - was ook om te proberen wat kon... en kon prima ;)

nog geen foto's..tja...maandag dus.
lekkere training ook Dwarf..fijn dat de sldl weer ging.

Zondagavond thuis training :D

Side raises
8*7 - 8*6 - 8*5
7*7 - 8*6 - 10*5

Military press
8*17 - 8*14,5 - 8*12,5
8*17 - 8*14,5 - 7*12,5

Upright row
8*22 - 8*20 - 8*18
8*22 - 8*20 - 8*18

Bent over lateral raises
8*5 - 8*4,5 - 8*4
8*5 - 8*4,5 - 8*4

Barbell curl
8*20 - 8*17,5 - 8*15,5
8*20 - 7*17,5 - 8*15,5
6*20 - 6*17,5 - 8*15,5

French press
8*19,5 - 7*17,5 - 8*15,5
4*19,5 - 5*17,5 - 6*15,5
4*19,5 - 6*17,5 - 6*15,5

Buik
Iemand enig idee hoe ik de oefening zal noemen waarbij je op je rug op een bankje ligt, benen gestrekt (al de tijd) en kantelt van vlak boven het bankje tot knie tot de neus en terug?
15*BW
15*BW
15*BW

Na gruwelijk veel schilderwerk was ik helemaal gaar, na het eten toch maar een espresso en 2 Energize! (sample van XXL), wonderbaarlijk: halverwege de training gingen mijn ogen goed open, en nu zit ik weer lekker fit op de bank (Top Gear te kijken) :D

Zijn dat allemaal dropsetjes Dwarfje? of hoe moet ik dat zien?

Best wel een stevige upright row heb je al.

En ik heb werkelijk geen idee wat die oefening voor je buik was :p

Buik-oefening:
Laten we het op een lying leg raise houden, met als enige verschil dat ik mijn benen gestrekt houd en (dus) mijn voeten achter mijn hoofd uit komen. Lekkere oefening, volgende keer gewicht toevoegen :cool:

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

Dragon flags wil ik toch ook eens uitproberen - volgende thuistraining maar doen...

Dragonflags zijn zwaar!!:eek:

Let them abs burn!:D

phweeee dat ziet er zwaar uit..denk alleen dat het er een beetje vaag uitziet als ik t op de gym ga doen..lol maar goed,iemand moet de eerste zijn toch..

Ik zie ze wel vaker voorbijkomen hoor.

Gheghe, zo geweldig ziet het er ook weer niet uit hoor :P

Maar doe ze maar is ;) :p
Bij mijn afgelopen trainingen ben ik er ook aan begonnen en dat is nog maar afvlaggen/dragonflags zo schuin mogelijk en dan de benen recht wegstrekken en terug...geheel met het lichaam omhoog en omlaat TOT aan de schouders dat lukt me echt niet terwijl vanuit mijn heupen de benen gestrekt omhoog en tot de grond een eitje is.
Dit is echt een giga moeilijke oefening en moet je wel sterk voor zijn in je core. Het is slecht meteen hier aan te beginnen, killing voor je rug.

Ga ik vandaag ook proberen:D

Buik
Iemand enig idee hoe ik de oefening zal noemen waarbij je op je rug op een bankje ligt, benen gestrekt (al de tijd) en kantelt van vlak boven het bankje tot knie tot de neus en terug?

klinkt klein beetje als "reverse crunch" maar toch net niet helemaal geloof ik :p

Geen foto's nog:(

Preview-pic: zie avatar.
Da's mijn buik!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven