MuscleMeat

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super die avatar Dwarfje!:D Mooi buikje, waar hard aan gewerkt is!

• Topic Starter Topic Starter
Voor vriendjes heb ik een preview-pic in een mapje staan - alle andere foto's zien jullie vanzelf in de gallery...

Inderdaad netjes DW!
Alleen nu durf ik al helemaal niet meer, MissH schijnt zelfs blokjes te hebben maar nu sta jij er ook zo netjes op dan kan ik helemaal wel inpakken!
En dan moet je nagaan dat toen je net op dit forum kwam jij nog jaloers op mij kon zijn, maar jij kon wel gericht en constructief te werk gaan en ik niet, dan ben ik mijn voorsprong snel kwijt.
Ik baal natuurlijk verschrikkelijk, maar ik ben nog net niet te jaloers om het je niet te gunnen want je hebt er ook alles aan gedaan. En het zijn nog geen blokjes want dan zou ik ondanks dat zo pislink zijn geweest dat ik waarschijnlijk niks gezegd had.:p

Damn, goed bezig geweest Dwarf!

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad netjes DW!
Alleen nu durf ik al helemaal niet meer, MissH schijnt zelfs blokjes te hebben maar nu sta jij er ook zo netjes op dan kan ik helemaal wel inpakken!
En dan moet je nagaan dat toen je net op dit forum kwam jij nog jaloers op mij kon zijn, maar jij kon wel gericht en constructief te werk gaan en ik niet, dan ben ik mijn voorsprong snel kwijt.
Ik baal natuurlijk verschrikkelijk, maar ik ben nog net niet te jaloers om het je niet te gunnen want je hebt er ook alles aan gedaan. En het zijn nog geen blokjes want dan zou ik ondanks dat zo pislink zijn geweest dat ik waarschijnlijk niks gezegd had.:p

Doe eens niet zo gek!
Ik kan nog steeds jaloers worden op de gewichten die jij verplaatst...
nadat ik merkte dat ik niet lekker bezig was heb ik hulp van Andrew ingeschakeld.
Scheelt ook dat ik me puur op uiterlijk focus, zoiets cools als strong(wo)man wedstrijden dat kan ik écht niet! Jaloers op missH zal ik zeker wel wezen - die heeft een fantastisch wedstrijdfysiek waar ik niet aan kan tippen...

Zoals al zovaak gezegd in mijn log: focus je niet op anderen, maar wat je zelf voor elkaar krijgt!

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Damn, goed bezig geweest Dwarf!

Thnx!

...ik kan met een gerust hart aan de salade met tonijn (op olie! :lick:) en cashews gaan :cool:

Sjeetje wat goed Dwarfsken, gewoon heel mooi!

+1 @ spoiler Kuki :thumbs:

Super gewerkt Dwarf.. kan me vorige zomer nog wel herinneren wat een verschil zeg !

wauw..mooie avatar!!

Beide foto's zijn mooi.
Ik ben benieuwd naar je andere foto's!
Top gedaan!

je hebt een mooie navel dwarf;)
mogen we al stemmen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven