Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Looking good Dwarfje! benieuwd naar de pics die je uiteindelijk in gaat sturen!Voor vriendjes heb ik een preview-pic in een mapje staan - alle andere foto's zien jullie vanzelf in de gallery...

Voor vriendjes heb ik een preview-pic in een mapje staan - alle andere foto's zien jullie vanzelf in de gallery...

Inderdaad netjes DW!
Alleen nu durf ik al helemaal niet meer, MissH schijnt zelfs blokjes te hebben maar nu sta jij er ook zo netjes op dan kan ik helemaal wel inpakken!
En dan moet je nagaan dat toen je net op dit forum kwam jij nog jaloers op mij kon zijn, maar jij kon wel gericht en constructief te werk gaan en ik niet, dan ben ik mijn voorsprong snel kwijt.
Ik baal natuurlijk verschrikkelijk, maar ik ben nog net niet te jaloers om het je niet te gunnen want je hebt er ook alles aan gedaan. En het zijn nog geen blokjes want dan zou ik ondanks dat zo pislink zijn geweest dat ik waarschijnlijk niks gezegd had.![]()
) en cashews gaan 
Super gewerkt Dwarf.. kan me vorige zomer nog wel herinneren wat een verschil zeg !