- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo dwarfie niet alleen maar spam spam hier maar ook hard werken zie ik. Dat ziet er heel netjes uit.
Niet stiekem je armen omhoog gedaan op deze pic toevallig?![]()
*blush*ok, ik vind dat ik het toch moet zeggen in dit topic, want dat heb je verdiend: Ben trots op je!Echt super gewerkt!
ok, ik vind dat ik het toch moet zeggen in dit topic, want dat heb je verdiend: Ben trots op je!Echt super gewerkt!
Ik ook!

Da's lief! Tja, blijft gewoon een zekere mate van onzekerheid als ik de al flink gespierde dames zie die ook meedoen...Je ziet er erg goed uit zeg! Hoe kan je er nu aan twijfelen of je een van de kanshebbers bent? Voor mij hoor je bij de betere!
Kom maar op met de complimentjes over de collage van Keunsuc6 met de collage..een goede collage zal je ook zeker helpen. je kan bij de kerels zien wie er meer aandacht aan besteed heeft en wie minder
squatten in de smith is mijn favo ook niet ..liefst los. jammer dat ze hier denken dat een squatrek een opbergrek is

Had ik al gereageerd op je avatsie?
Whoehoe... moooooiiiii!!!!!! lalalalaaaaa... Dwarf trots op Dwarf? Kan niet anders he... wij ook!
Dank voor de foto's die je gemaakt hebt gister..was je laat thuis gister?
Ik vond t ook even gezelli..toch even lekker kunnen kletsen over de passie zeg maar..

)