XXL Nutrition

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi buikje!

Wow! Die avatar is mooi! Gedaan met de volslanke vrouw, nu een fit lichaam!

• Topic Starter Topic Starter
Vanochtend beetje staan aanspannen in de spiegel: ik weet nu ein-de-lijk waar mijn borstspieren lopen (ik zie ze een ieniemienie-beetje!)

Vanavond collage in elkaar zetten - foto's daarvoor zijn al uitgezocht (foto's van anderen maken is ok, maar die van jezelf uitzoeken... wat een ramp!), nu beetje leuk rangschikken enzo. Ben benieuwd wanneer de stembus open gaat ;)

Zo dwarfie niet alleen maar spam spam hier maar ook hard werken zie ik. Dat ziet er heel netjes uit.

Niet stiekem je armen omhoog gedaan op deze pic toevallig? :p:jk:

Zo dwarfie niet alleen maar spam spam hier maar ook hard werken zie ik. Dat ziet er heel netjes uit.

Niet stiekem je armen omhoog gedaan op deze pic toevallig? :p:jk:

Thnx Chick! Ik geef heel eerlijk toe dat begeleiding wel heel erg motiveert / helpt om m'n doelen te verwezenlijken...

ok, ik vind dat ik het toch moet zeggen in dit topic, want dat heb je verdiend: Ben trots op je!Echt super gewerkt!

Ben benieuwd hoe het squatten vanmiddag gaat :)

Je ziet er erg goed uit zeg! Hoe kan je er nu aan twijfelen of je een van de kanshebbers bent? Voor mij hoor je bij de betere!

Je ziet er erg goed uit zeg! Hoe kan je er nu aan twijfelen of je een van de kanshebbers bent? Voor mij hoor je bij de betere!
Da's lief! Tja, blijft gewoon een zekere mate van onzekerheid als ik de al flink gespierde dames zie die ook meedoen...

Hele mooie avvy! Je mag er terecht trots op zijn :).

suc6 met de collage..een goede collage zal je ook zeker helpen. je kan bij de kerels zien wie er meer aandacht aan besteed heeft en wie minder

squatten in de smith is mijn favo ook niet ..liefst los. jammer dat ze hier denken dat een squatrek een opbergrek is

Had ik al gereageerd op je avatsie?
Whoehoe... moooooiiiii!!!!!! lalalalaaaaa... Dwarf trots op Dwarf? Kan niet anders he... wij ook!

suc6 met de collage..een goede collage zal je ook zeker helpen. je kan bij de kerels zien wie er meer aandacht aan besteed heeft en wie minder

squatten in de smith is mijn favo ook niet ..liefst los. jammer dat ze hier denken dat een squatrek een opbergrek is
Kom maar op met de complimentjes over de collage van Keun ;)
Had ik al gereageerd op je avatsie?
Whoehoe... moooooiiiii!!!!!! lalalalaaaaa... Dwarf trots op Dwarf? Kan niet anders he... wij ook!

thnx meid!

training volgt later...

Dank voor de foto's die je gemaakt hebt gister..was je laat thuis gister?
Ik vond t ook even gezelli..toch even lekker kunnen kletsen over de passie zeg maar..

Dank voor de foto's die je gemaakt hebt gister..was je laat thuis gister?
Ik vond t ook even gezelli..toch even lekker kunnen kletsen over de passie zeg maar..

Graag gedaan - alleen de files waren niet nodig geweest ;)
22.40u was ik uiteindelijk thuis: laatste maaltijd naar binnen gooien en snel naar bed (ik word trouwens steeds beter in eten tijdens het rijden ;))
Idd: de enige vrouwen met dezelfde passie die ik heb gesproken waren degenen die ik ook op Muscle Beach vorig jaar heb ontmoet... Verder voornamelijk heren (Thnx Ace en Keun!)

Gezien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven