Fitness Seller

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel succes ermee! Ja eten is ook belangrijk!

• Topic Starter Topic Starter
Collage is af, stuk tekst moet nog geschreven worden - dat doe ik morgen wel... net als training posten. Nu naar bedje toe! (5.30u gaat de wekker weer....)

Heeeeeeel erg benieuwd! Avatar is gaaf en ik kan me voorstellen dat je er super trots op bent:D

Kom maar op met de complimentjes over de collage van Keun ;)
Met een goed voorbeeld en een zeer technische (jonge) man kom je een heel eind en dan heb ik het niet eens over de fotograaf;)
Idd: de enige vrouwen met dezelfde passie die ik heb gesproken waren degenen die ik ook op Muscle Beach vorig jaar heb ontmoet... Verder voornamelijk heren (Thnx Ace en Keun!)
ditmaal wss 2 hunks meer op MuscleBeach:P:cool:

Incline DB press
7*12,5 - 8*10 - 8*7,5
5*12,5 - 3*10 - 5*7,5

Flyes
8*10 - 8*7,5 - 8*5
5*10 - 6*7,5 - 8*5

Leg extension
8*50 - 5*45 - 4*40
8*50 - 5*45 - 5*40

Legpress
8*100 - 8*90 - 8*80
8*100 - 8*90 - 8*80

Frontsquat (voorkeur van m'n fysio)
5*27,5 - 5*25 - 5*20
5*27,5 - 5*25 - 5*20

Van m'n fysio hoef ik niet meer terug te komen :cool:
(of ik moet merken dat ik minder goed kan draaien: dan zit het stiekem weer vast) Van hem moet ik die smith uit m'n schema gooien, aangezien ik constant last krijg als ik die gebruik - smith eruit gooien maak ik geen probleem van :p

Heeeeeeel erg benieuwd! Avatar is gaaf en ik kan me voorstellen dat je er super trots op bent:D
Ik ben stiekem wel heel erg trots op de collage die gisteren gemaakt is :D
Met een goed voorbeeld en een zeer technische (jonge) man kom je een heel eind en dan heb ik het niet eens over de fotograaf;)

ditmaal wss 2 hunks meer op MuscleBeach:P:cool:
Foto's maken door een bekende in een leuk setje ondergoed (vond hij ook mooier dan de gemiddelde bikini, dus dat scheelt...) is even wennen... Daarna is het uitzoeken een regelrechte ramp (maar ik lees dat ik daar niet de enige in ben).
Het leukste deel van het fotoshoppen was het "verbergen" van m'n hoofd (:roflol: toen ik het resultaat naast elkaar zag!)

En 2 hunks meer op MuscleBeach: zeker! Mooie is dat ik ze beide mee in de auto krijg! :eyebrow:

:bang:
Collage en stukje tekst ingestuurd...
:angstig:

Creative Dwarf! ben benieuwd! Had ik al gezegd he...

oh... ik ga al!

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Godsamme!!! Nog effe zo door gaan en ik kom in jouw jaloerse-hoekje staan!!! hallo hey... super resultaat hoor! Mooie buik, mooie progressie wat betreft je billen en benen, alles komt nu echt goed in verhouding! Diep respect!

oh... ik ga al!

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Godsamme!!! Nog effe zo door gaan en ik kom in jouw jaloerse-hoekje staan!!! hallo hey... super resultaat hoor! Mooie buik, mooie progressie wat betreft je billen en benen, alles komt nu echt goed in verhouding! Diep respect!

Ik krijg een eigen hoekje? Het moet niet gekker worden...!!!

Thnx voor de complimenten meid!

ik ga hem vast inrichten denk ik...

:p

Heel mooi!Ben ook even gaan spieken.Dame je ziet er super uit hoor!Ik denk dat je nu ook een veel beter gevoel erbij hebt dan vorig jaar!Ik moet zeggen dat het toch erg moeilijk is je lichaamsvorm te veranderen maar het is je wel gelukt!

Oh ja en dat hoofd is echt grappig!

Laatst bewerkt:
Vorig jaar heb ik gewoon nauwelijks tot geen progressie geboekt (4 weken vakantie tussendoor helpt ook niet...) - dat ik nu WEL progressie heb scheelt al een hoop ;)

Ja en wat voor een! Dat ga je merken in de waarderingen! Spannend!

Thnx mensen!
Ik val hier bijna om van de zenuwen... en dat terwijl het stemmen nog niet eens begonnen is!

Ga deze dan maar volgen, ook al ben ik laat :P
Even rustig inlezen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven