MuscleMeat

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Thnx voor de reacties dusver!
Zoals ik in mijn tekst bij de foto's al aangaf: Nu zit ik lekker in mijn vel, val nog steeds af en ik hoop dat dit ook in mijn foto's is terug te zien.
Toen ik de foto's van de andere deelneemsters zag wist ik zeker dat ik niet in de top 5 zou komen te staan (die dames zijn al gekomen waar ik wil zijn!), en dat vind ik ook helemaal niet erg. Ik ga gewoon door waar ik mee bezig ben (heb ook absoluut geen moeite met eet- en trainschema vol te houden) en zal wellicht vaker wat foto's neerzetten... (twijfelpuntje)

Thnx voor de reacties dusver!
Zoals ik in mijn tekst bij de foto's al aangaf: Nu zit ik lekker in mijn vel, val nog steeds af en ik hoop dat dit ook in mijn foto's is terug te zien.
Toen ik de foto's van de andere deelneemsters zag wist ik zeker dat ik niet in de top 5 zou komen te staan (die dames zijn al gekomen waar ik wil zijn!), en dat vind ik ook helemaal niet erg. Ik ga gewoon door waar ik mee bezig ben (heb ook absoluut geen moeite met eet- en trainschema vol te houden) en zal wellicht vaker wat foto's neerzetten... (twijfelpuntje)

Lang volhouden is ook gewoon het belangrijkst, het hoeft niet supersnel.
Ik vind het echt heel knap. Want eerst had je gewoon echt overgewicht en zag je er zegmaar gewoon 'uitgeblust' uit (no offence, hoop dat je eerlijkheid kan waarderen). Nu straal je gewoon (ondanks dat je hoofd er niet opstaat kan je dat toch zien) en het ziet er al fantastisch uit.
Ik denk dat je inmiddels ook een lichaam hebt dat de meeste mensen erg mooi vinden.

Zelf moet ik ook van erg ver komen, dus ik weet hoe het is als het lang duurt. Nogmaals, super super super, had je eigenlijk bij nader inzien wel een 9 moeten geven ipv een 8 :(.

Je moet gewoon het cijfer geven wat jou het beste lijkt ;)

Je moet gewoon het cijfer geven wat jou het beste lijkt ;)

Ik vond het wel lastig om een keuze te maken tussen:
- Puur kijken naar hoe iemand er nu uitziet (als je niet weet hoe ze een paar jaar terug waren)
- Meenemen van hoe ver iemand gekomen is door de jaren heen (als je dat wel toevallig weet)

Uiteindelijk heb ik 5 deelnemers cijfers gegeven (van wie ik de logjes wel eens las). Aradev een 10, Cecile een 9, Dwarvenwarrior, Joellen en Pat82 een 8.

• #1.025
Thnx again: ondertussen heb ik een heel normaal uiterlijk - redelijk slank (niet vanuit bb-oogpunt gezien), broeken damesmaat 36 beginnen al ruim aan de band te zitten.
En eerlijkheid kan ik altijd waarderen - afkraken niet (open deur huh?).

Thnx again: ondertussen heb ik een heel normaal uiterlijk - redelijk slank (niet vanuit bb-oogpunt gezien), broeken damesmaat 36 beginnen al ruim aan de band te zitten.
En eerlijkheid kan ik altijd waarderen - afkraken niet (open deur huh?).

Ik denk dat het duidelijk is dat ik niet afkraak haha.
En inderdaad je bent gewoon slank uit 'normale mensen' perspectief.
Zelf vind ik mezelf ook nogsteeds redelijk dik, maar uit normale mensen perspectief zie ik er ook gewoon goed uit, zeker in een overhemd of t-shirt. Soms is het lastig om die schakeling van perspectief te maken als je fanatiek traint.

• #1.027
Same here: heb nog steeds het beeld dat ik te dik ben (véél te dik) - gaat vanzelf beter ;)
Volgens 1 gozer in de sportschool ben ik té dun aan het worden, maar die houdt dan ook van negerinnenbillen :rolleyes::p

Same here: heb nog steeds het beeld dat ik te dik ben (véél te dik) - gaat vanzelf beter ;)
Volgens 1 gozer in de sportschool ben ik té dun aan het worden, maar die houdt dan ook van negerinnenbillen :rolleyes::p

Zelf ga ik hier geen opmerkingen plaatsen van 'waaajooow, lekkeruh kont!'. Dat vind ik niet zo nodig op een forum als dit.
Zelf kan ik veel verschillende vrouwenlichamen wel waarderen eigenlijk (behalve te dun/dik). Ik vind hoe jij er nu uitziet ook prima uit mannelijk oogpunt gezien. Een stuk minder vet% is ook prima, maar heb niet echt een uitgesproken voorkeur. Het heeft allemaal wel wat. Hangt ook van de vrouw af of het bij haar past.

Je bent in ieder geval niet meer te dik, maar volgens mij weet je dat zelf ook wel. Je moet het jezelf alleen afentoe even vertellen (doe ik ook bij mezelf).

geloof me , die zijn niet altijd dun hoor :) - ik heb zo oprecht mogelijk gestemd - maar het was best moeilijk

dit was mijn top 3
aradev/cecile/miss deadlift

zeker weten dat jouw nummer 3 niet Sava was :roflol:

Proficiat DW!
Mooi resultaat neergezet!

• #1.035
Proficiat DW!
Mooi resultaat neergezet!

Dankjewel!
Ik sta nu op plaats 7 (refreshverslaafd aan het worden...) en hoop die plek vast te kunnen houden... (de 6 die boven me staan zijn van een ander kaliber dan ik ;))
Zometeen koffie en richting sportschool: andere gym uitproberen (goedkoper, ruimere openingstijden - nou alleen nog kijken hoe het materiaal & de mensen zijn).

Dankjewel!
Ik sta nu op plaats 7 (refreshverslaafd aan het worden...) en hoop die plek vast te kunnen houden... (de 6 die boven me staan zijn van een ander kaliber dan ik ;))
Zometeen koffie en richting sportschool: andere gym uitproberen (goedkoper, ruimere openingstijden - nou alleen nog kijken hoe het materiaal & de mensen zijn).

die zijn denk ik ook wat langer bezig - dus qua verhouding kan je eigenlijk geen eens vergelijken - goed gedaan meissie :thumbs:

• #1.038
Ok, even een hele andere vraag:
Welke sportschool te kiezen?
De sportschool waar ik nu train is duurder, heeft minder gewichten waar ik wat mee kan (stappen zijn te groot), vervelende openingstijden en is duurder.
De sportschool waar ik net ben geweest (training volgt later) is meer health center, maar heeft prima materiaal en ook enkele 'grote jongens'. Als ik daar ga trainen ben ik waarschijnlijk een unicum: de eigenaar (die wel onder de indruk was van me :D) vertelde me dat er geen enkele vrouw is die traint zoals ik (losse gewichten, bb-sT, voeding en supplementen op orde etc.) en de vraag is: heb ik daar zin in? Daarnaast kan ik bij mijn huidige gym per maand betalen & trainen, bij die andere tent alleen met een jaarcontract (of 10 rittenkaart).
Wie geeft me wat argumenten? (voor of tegen sportschoolwissel)

Altijd kiezen voor equip&openingstijden.

Ok, even een hele andere vraag:
Welke sportschool te kiezen?
De sportschool waar ik nu train is duurder, heeft minder gewichten waar ik wat mee kan (stappen zijn te groot), vervelende openingstijden en is duurder.
De sportschool waar ik net ben geweest (training volgt later) is meer health center, maar heeft prima materiaal en ook enkele 'grote jongens'. Als ik daar ga trainen ben ik waarschijnlijk een unicum: de eigenaar (die wel onder de indruk was van me :D) vertelde me dat er geen enkele vrouw is die traint zoals ik (losse gewichten, bb-sT, voeding en supplementen op orde etc.) en de vraag is: heb ik daar zin in? Daarnaast kan ik bij mijn huidige gym per maand betalen & trainen, bij die andere tent alleen met een jaarcontract (of 10 rittenkaart).
Wie geeft me wat argumenten? (voor of tegen sportschoolwissel)

Geef je meteen een goed voorbeeld :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven