- Waardering
- 1.339
True...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

geweldig

Ok, even een hele andere vraag:
Welke sportschool te kiezen?
De sportschool waar ik nu train is duurder, heeft minder gewichten waar ik wat mee kan (stappen zijn te groot), vervelende openingstijden en is duurder.
De sportschool waar ik net ben geweest (training volgt later) is meer health center, maar heeft prima materiaal en ook enkele 'grote jongens'. Als ik daar ga trainen ben ik waarschijnlijk een unicum: de eigenaar (die wel onder de indruk was van me) vertelde me dat er geen enkele vrouw is die traint zoals ik (losse gewichten, bb-sT, voeding en supplementen op orde etc.) en de vraag is: heb ik daar zin in? Daarnaast kan ik bij mijn huidige gym per maand betalen & trainen, bij die andere tent alleen met een jaarcontract (of 10 rittenkaart).
Wie geeft me wat argumenten? (voor of tegen sportschoolwissel)

gewichten/bb/db's/diversiteit in mogelijkheden
that's it voor mij als ik een keuze maak
+ ik hoef maar 5 min te fietsen - niet geheel onbelangrijk![]()
..Verder heeft nieuwe gym wel weer veel ande andere voordelen (schoon, koel, weinig mensen, veel lessen (die ik toch niet volg
) olympische halterstang, alle dumbbells voor mij alleen, parkeerplaatsen). Nadeel dus de openingstijden en geen squatrek..Ik ga vandaag beslissen
Ik heb hetzelfde gymprobleem als jij..Heb afgelopen een week een andere gym uitgeprobeerd. Maar de twijfel blijft. Nieuwe gym heeft als groot nadeel dat ze zondag en alle feestdagen (en dat zijn er in Spanje echt heeeeel veel) gesloten zijn. En aangezien ik altijd train wanneer ik me fit voel, is dit eigenlijk vaak op een zondag en helemaal op een feestdag met grote maaltijden in het vooruitzicht..Verder heeft nieuwe gym wel weer veel ande andere voordelen (schoon, koel, weinig mensen, veel lessen (die ik toch niet volg
) olympische halterstang, alle dumbbells voor mij alleen, parkeerplaatsen). Nadeel dus de openingstijden en geen squatrek..Ik ga vandaag beslissen
![]()

geheim eetschemaTypische bb nonsens weer. Hilarisch

Andrew (mijn begeleider) wil niet dat zijn schema letterlijk gekopieerd wordt - en dat respecteer ik. Wat voor mij werkt hoeft niet voor een ander te werken - dat heb ik wel gemerkt toen ik een ander schema overnam. Als iemand hulp nodig heeft met een eetschema wil ik best proberen te helpen, maar heeft iemand daarvoor exact mijn eetpatroon nodig?Geen fruit, geen zuivel, veel vis en laag in koolhydraten. Klinkt als een normaal cutschema voor mij. Wat is er dan zo speciaal aan dat je het niet post als iemand je erom vraagt?
Groeten Bart
Die 2 weken proef heb ik bedacht dat ik die maar gewoon moet doen - en dan zien wie ik tegenkom...Jep, had ik ook gezegd... eerst die 10-ritten maken en effe kijken...
Ben toevallig vandaag ook overgestapt naar sportschoolNog even kijken hoe ze daar staan tegenover meetrainen...

in overleg met Andrew, dus waarschijnlijk wil die het niet op het forum gepost hebben (kan ik begrijpen).