MuscleMeat

Ed van Amsterdam (niet) naar de Mr Olympia

Hallo, niet lullen over plaatsing en geen schijn van kans en dit en dat en zo...
Hartstikke tof voor Edje dat hij mee mag doen voor aankomende Mr. Olympia, zijn maar heel weinig (Nederlandse) BB'rs die dat mee (hebben) mogen maken!
Ed doe je best en trek eruit wat je eruit kan halen in de komende maanden en op de O zelf natuurlijk
Veel plezier!

volgens mij is berry de mey enigste nederlanders die op de olympia heeft gestaan.

lekker belangrijk allemaal,
hij doet in ieder geval mee , en zien van zelf wel waar die eindigt

ja idd mee eens lekker belangrijk allemaal dat stomme gezeur, hoe of wat, vind tof dat hij er staan vind hem een goeie bber. heb eens een interview met hem gezien dat hij ooit es op de olympia wou staan dat was zijn droom, hij zei zelf al dat het niet in hem zat om hem te winnen, maar er ooit op dat podium te staan de hoogste bb wedstrijd dat er is, en nu is zijn droom uit gekomen, vind het super voor hem. na de wedstrijd kun je pas oordelen en nu dus nog niet dus hou aub je comentaar voor jullie tot de olympia voorbij is.

Via de boards in de USA neemt het e.a. al zijn beloop en via wat rondmailen met wat mensen "in" leverde voorlopig deze tussen stand op:o...vreemde toestand maar als er beloftes naar Ed zijn gedaan door verantwoordelijken moeten die ook nagekomen worden....
Wel is duidelijk dat er binnen de IFBB veel mensen zijn met een eigen agenda, dat moet er toch een beetje af, denk ik in zo'n organisatie.

Edje wordt een beetje te oud voor de Olympia. Hij had allang moeten doorbreken. Gaat nu niet meer lukken. De trein is het station gepasseerd en Ed staat daar nog.

Hahaha.....kijk even naar wat Toney Freeman op dit moment doet en op welke leeftijd, denk nog even terug hoe oud Ronnie Coleman was tijdens z'n laatste Olympia's. Hou oud is Ed....?
Ed kan mi de komende 3-5 z'n beste tijd tegemoet gaan!

Via de boards in de USA neemt het e.a. al zijn beloop en via wat rondmailen met wat mensen "in" leverde voorlopig deze tussen stand op:o...vreemde toestand maar als er beloftes naar Ed zijn gedaan door verantwoordelijken moeten die ook nagekomen worden....
Wel is duidelijk dat er binnen de IFBB veel mensen zijn met een eigen agenda, dat moet er toch een beetje af, denk ik in zo'n organisatie.

Komt net over of jij de mensen persoonlijk kent en kom je met deze info op de proppen geplukt van het net.

Dave Hawk ben jij lid van een theekransje? Wat een onzinnige roddel verspreiding...

Laatst bewerkt:
Komt net over of jij de mensen persoonlijk kent en kom je met info op de proppen geplukt van het net.

Dave Hawk ben jij lid van een theekransje? Wat een onzinnige roddel verspreiding...

Ik heb al aangegeven dat ik met een aantal mensen heb gemaild;)...en Bob Chicerillo (atleten vertegenwoordiger van de IFBB) neemt op o.a. de boards een stevig standpunt in...geen Ed van Amsterdam op de Mr.O;).

Mijn standpunt is dat als er beloftes naar Ed zijn gedaan, dat die nagekomen moeten worden maar als ik hoor en lees dat officiele vertegenwoordigers het ontkennen moet dat ook gemeld worden. Kan je zelfs melden dat Ed persoonlijk contact mag zoeken met Bob Chicerillo, waarbij hij hem het e.a. zal duidelijk maken.

Heeft niets te maken met roddels etc., het gaat om communicatie storenissen
tussen Ed, IFBB, sponsors etc. etc....moeten gewoon opgelost worden.

volgens mij is berry de mey enigste nederlanders die op de olympia heeft gestaan.

Vergeet een paar andere legenden niet;):D...Appie Steenbeek en Ben Herder.
Appie volgens mij zelfs 2x...dacht ook dat in 1985 Berry de Mey, Appie Steenbeek en Ben Herder met z'n drieen op het Mr.O podium stonden in Belgie.

Hahaha.....kijk even naar wat Toney Freeman op dit moment doet en op welke leeftijd, denk nog even terug hoe oud Ronnie Coleman was tijdens z'n laatste Olympia's. Hou oud is Ed....?
Ed kan mi de komende 3-5 z'n beste tijd tegemoet gaan!

denk dat ed nu een jaartje of 37,38 is denk ik.

hij ziet er ongelooflijk ripped uit , goed bezig ,ben s benieuwd

[Link niet meer beschikbaar]

ik vond het al raar dat hij een wildcard kreeg, spijtig dat er over gediscussieerd moet worden

Vergeet een paar andere legenden niet;):D...Appie Steenbeek en Ben Herder.
Appie volgens mij zelfs 2x...dacht ook dat in 1985 Berry de Mey, Appie Steenbeek en Ben Herder met z'n drieen op het Mr.O podium stonden in Belgie.

Guissepe Dèana....?

lol Ed v Amsterdam op Mr Olympia? Dan schrijf mij ook maar meteen in met m'n 90kg schoon aan de haak!

Nee Guisepe niet, of het moet in de tijd van de oude Grieken zijn geweest:D.
Zonder gekheid, legendarische bb-er in Nederland maar is denk ik net iets te vroeg geboren want de Mr.O had in zijn tijd nog niet de status die het nu heeft, toen was het gewoon een wedstrijdje waar je als pro $ 1000,-. kon winnen.

Dames, in plaats van allemaal te gaan haten, kunnen julie ed ook gewoon feliciteren met deze "chance of a lifetime", het niveau wat hij gehaald heeft is zowiezo al een wereldprestatie no matter what, en om nou te gaan discusieren over of het wel allemaal eerlijk gaat en of hij het niveau wel heeft is gewoon te kinderachtig voor woorden en het enige wat julie posts uitstralen is pure jaloezie.

dus... wees gewoon blij voor hem dat hij dit mag meemaken en laat het daarbij.

Dames, in plaats van allemaal te gaan haten, kunnen julie ed ook gewoon feliciteren met deze "chance of a lifetime", het niveau wat hij gehaald heeft is zowiezo al een wereldprestatie no matter what, en om nou te gaan discusieren over of het wel allemaal eerlijk gaat en of hij het niveau wel heeft is gewoon te kinderachtig voor woorden en het enige wat julie posts uitstralen is pure jaloezie.

jij hebt nog een hoop te leren kerel, niemand hier die het edje niet gunt of zn prestaties niet erkend, dat is helemaal niet de issue.

Altijd jammer dat er van die "Feliciteren of je bent een jaloerse hater"-gasten rondlopen.

je doet je naam eer aan :rolleyes: dus elke kerel die veel gepresteerd en ingeleverd heeft moet maar op de O komen? niemand hier die het hem niet gunt, maar het is gewoon een vreemde gang van zaken. mocht hij daar de top 15halen dan praten we verder

je doet je naam eer aan :rolleyes: dus elke kerel die veel gepresteerd en ingeleverd heeft moet maar op de O komen? niemand hier die het hem niet gunt, maar het is gewoon een vreemde gang van zaken. mocht hij daar de top 15halen dan praten we verder

als je nou wist wat er precies gebeurt is dan wist je dat het niet zo een rare gang van zake was als mensen hier suggereren.

maar hé, blijf lekker net als een aantal anderen hier gewoon doen alsof je precies weet wat er gebeurt is, heb je weer wat om over te klagen, voel jij je weer goed.

Terug
Naar boven