- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

).

Die wide grip pull ups zijn voor mij net zo comfortabel als smallere pull ups, voor nu tenminste, ik ben er niet echt bekend mee dat wide grip pull ups schouderklachten kunnen veroorzaken?Goede squats en deadlifts man, 8 werksets van 5 is best veel volume!

Duidelijk verhaal! Ik kan er verder weinig over zeggen trouwens. Ik heb hem nog nooit vanaf pins gedaan namelijk.
Pull-ups met wijde greep geven over het algemeen sneller schouderklachten. Bovendien ben je minder sterk in die positie.
LB training ziet er weer top uit. Prima lifts, maar je LB is ook goed ontwikkeld #nohomo
Weet je al wat je gaat doen zodra je vastloopt?
Voor m'n squat was ik eerst van plan om paused squats te gaan doen naar aanleiding van je tips een tijdje terug, maar het lijkt erop dat m'n squat vanzelf beter gaat als ik hier met sub maximale gewichten goed op let. Dus m'n squat ga ik binnenkort gewoon resetten en weer opnieuw opbouwen met 5x5 + een amrap. M'n deadlift wil ik vervangen door sumo deadlifts, die heb ik nog nooit serieus gedaan dus ik ben wel benieuwd wat ik daar uit kan halen!