neluss2000
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Dankje jullie allemaal
!
Dumbbells tot 40 kg dacht ik. Maar ook een mogelijkheid om dumbbells te maken van losse schijven
Dus dat is helemaal ideaal.
Ben er net weer van het werk en ben redelijk kapot nu. Zit met een bak kwark achter de pc
!!
De training van gister ging wel lekker. Mijn nieuwe trainingsmaat die eigenlijk nog geen ervaring met krachttraining heeft moest ik toch wel redelijk veel uitleggen. Vind ik absoluut geen probleem maar daardoor duurde de training wel wat langer als verwacht en zijn de gewichten t.o.v. de vorige training nagenoeg hetzelfde gebleven.
Over 2 weken begin ik met het nieuwe schema dat ik al eerder in dit logje poste
heb er veel zin in!
Nog 1 vraag aan de logbezoekers. Is squatten in de smith net zo effectief als los squatten? Vind squatten in de smith namelijk een stuk fijner aanvoelen
.
Dinsdag ga ik weer trainen! goed weekend allemaal
!Dumbbells tot 40 kg dacht ik. Maar ook een mogelijkheid om dumbbells te maken van losse schijven
Dus dat is helemaal ideaal.Ben er net weer van het werk en ben redelijk kapot nu. Zit met een bak kwark achter de pc
!!De training van gister ging wel lekker. Mijn nieuwe trainingsmaat die eigenlijk nog geen ervaring met krachttraining heeft moest ik toch wel redelijk veel uitleggen. Vind ik absoluut geen probleem maar daardoor duurde de training wel wat langer als verwacht en zijn de gewichten t.o.v. de vorige training nagenoeg hetzelfde gebleven.
Over 2 weken begin ik met het nieuwe schema dat ik al eerder in dit logje poste
heb er veel zin in!Nog 1 vraag aan de logbezoekers. Is squatten in de smith net zo effectief als los squatten? Vind squatten in de smith namelijk een stuk fijner aanvoelen
.Dinsdag ga ik weer trainen! goed weekend allemaal

!!

?
. Leg extension wou niet meer goed omdat mijn benen al helemaal kapot waren van het squatten.