Fitness Seller

Eliott Hulse. Wie kent hem en wat is jullie opinie over hem?

Lees je post nog eens en beoordeel dan zelf hoe idioot die is.
Net als chrisje en nosje tracht je nu ook leuk mee te trollen, maar je maakt jezelf belachelijk omdat je de skills niet hebt om correct te trollen

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Blijven oefenen. Misschien ooit op een dag, als DBB een kinderafdeling heeft, dan kunnen we de skills toetsen aan een iets lagere standaard. Je komt er wel. Maar niet in de leer gaan bij Ovosnovo, chrisje en nosje.

Volgens mij ben je een beetje parra en denk je dat iedereen je wil trollen ofzo? Wat maakt het nou uit dat dat filmpje op een ander kanaal staat, het is nog steeds dezelfde mafkees die enorm overdreven zijn verhaaltje verteld.

Nevermind. Ander kanaal.

Laatst bewerkt:
Volgens mij ben je een beetje parra en denk je dat iedereen je wil trollen ofzo? Wat maakt het nou uit dat dat filmpje op een ander kanaal staat, het is nog steeds dezelfde mafkees die enorm overdreven zijn verhaaltje verteld.

Ovosnovo, daar heb je niet volledig gelijk in. Het filmpje dat Yasmine postte is namelijk een bewerkt filmpje, waar af en toe commentaar op Elliot in voorkomt.

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

JuggernautFitness?
Die is toch gestopt met trollen?
Heb mezelf ook maar geabonneerd op z'n kanaal..

Juggernaut is het enige kanaal waar ik op geabonneerd ben. Vroeger ook op Strenghtcamp van Elliot Hulse, maar jammer genoeg gaat dat niet meer genoeg over trainen, en te veel over wannabe wijze man.

• Topic Starter Topic Starter
Ovosnovo, daar heb je niet volledig gelijk in. Het filmpje dat Yasmine postte is namelijk een bewerkt filmpje, waar af en toe commentaar op Elliot in voorkomt.

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Juggernaut is het enige kanaal waar ik op geabonneerd ben. Vroeger ook op Strenghtcamp van Elliot Hulse, maar jammer genoeg gaat dat niet meer genoeg over trainen, en te veel over wannabe wijze man.

Inderdaad.Het kanaal die kritiek uit op fitnessgoeroes had kritiek geuit op elliott Hulse en Crossfit. Crossfit zorgde ervoor dat zijn kanaal werd verwijderd zogezegd vanwege geschonden auteursrechten. Maar de kerel is advocaat en in no time stond die er terug. En toen had Elliott ondertussen zijn kans gezien om een rebuttal video te maken. Maar dat werd een wirwar van egotripperij red herrings en van die smeer. Het clipje was dus een kritiek, een analyse van Elliott hulse rebuttal.

Ik weet het Ovosnovo, met jouw beperkte intelligentie is dat misschien net iets te complex, maar dat is trollen ook. Dus, stick to het geouwehoergedeelte van het forum waar men lacht met kak en plasgrappen.

Ik volgde vroeger ook regelmatig een ander kanaal, van een zekere clint, maar ben die uit het oog verloren door mijn break tgv mijn gezondheidsproblemen. Ik herinner me that Tymboo ergens zei:" Clint is the man", of zoiets.

Eigenlijk echt wel jammer hoe ver Elliott heen is. Ik bedoel, op zeer korte tijd is die van "kerel die veel weet over hoe te trainen, zelf als het soms ingaat tegen de regels van de wetenschap", naar "als je er maar hard genoeg in wil geloven, kan je zweven, dankzij de interfiber muscular aesthemic philomaenic distortion program"

Om nog maar te zwijgen over zijn "breath into your balls".

Had ergens in een topic gelezen dat yasmine zich niet meer boos ging maken, nu lees ik dat hij weer loopt te schelden. :(

Ik weet het Ovosnovo, met jouw beperkte intelligentie is dat misschien net iets te complex, maar dat is trollen ook. Dus, stick to het geouwehoergedeelte van het forum waar men lacht met kak en plasgrappen.

kijk die yasmine back to his roots, wat een mong**l ben je toch ook yasmijn geen wonder dat je vroeger klappen kreeg van alle leraren.

:lol::lol:

dit is nog zijn beste filmpje probeer hem af te kijken.

http://www.youtube.com/watch?v=cHFYEQRnQew#t=93

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

wel luisteren naar meester yasmine anders gaat hij voor straf aan je derde been zitten.

Ovosnovo's derde been is te klein. Enkel schaamluizen slagen daar in.

PS: elliot in die video van je. Mijn god, die moet echt naar een psychiatrische instelling. Hij is nog verder heen dan ik dacht. Maar hoogstwaarschijnlijk neem hij deze shot ook niet ernstig maar weet hij dat er een markt is voor dergelijke mumbo jumbo.

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

kijk die yasmine back to his roots, wat een mong**l ben je toch ook yasmijn geen wonder dat je vroeger klappen kreeg van alle leraren.

:lol::lol:

Alle leraren? Nogmaals toon je aan dat je niet kan lezen, en nogmaals tracht je een topic om zeep te helpen door te trollen. Hopelijk verdwijn je hier gauw, zodat volwassen mensen interessante gesprekken kunnen voeren.

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Had ergens in een topic gelezen dat yasmine zich niet meer boos ging maken, nu lees ik dat hij weer loopt te schelden. :(

Schelden? Ik zet een paar mensen op hun plaats. Dat heeft niks te maken met boos zijn.

.

Laatst bewerkt:

Ik denk dat je best even opzoekt wat "troll" betekent.

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

de oude yasmine is terug, heerlijke avonden vol hete discussies worden dat weer

Ik hou wel van een hevige discussie, zolang de debatterende partijen meer dan drie hersencellen hebben, en oprecht en correct willen discussiëren; Niks zo vervelend als een topic waar een paar trolls bewust zaken verkeerd interpreteren.

Wikipedia zegt:

Je geeft daar de verklaring van het woord "trol", en niet "troll". Ook is je eigen interpretatie van je eigen link fout, of beter, niet specifiek genoeg. Ook volgens het internet heeft de term een iets andere betekenis gekregen in het Nederlands; In het begin wou het woord dit zeggen:

In Internet slang, a troll (/ˈtroʊl/, /ˈtrɒl/) is a person who sows discord on the Internet by starting arguments or upsetting people,[1] by posting inflammatory,[2] extraneous, or off-topic messages in an online community (such as a forum, chat room, or blog) with the deliberate intent of provoking readers into an emotional response[3] or of otherwise disrupting normal on-topic discussion.[4]

Je ziet dat het woord troll dus niet op mij van toepassing is. Ik tracht nooit, bewust noch onbewust, iemand provoceren (unless provoked). Ik ben dus geen troll. Je kan me wel een eikel vinden en zo, maar een troll dat ben ik niet.

Laatst bewerkt:
Ikvind elliot nu wel weer uit te staan, hoewel ik die youtube ruzies drama filmpjes compleet ontwijk.

Zie m meer als een yoga leraar en poeet met een leuke visie op levensverhalen en mind-body dan iets dat nog met trainen te maken heeft

Je geeft daar de verklaring van het woord "trol", en niet "troll". Ook is je eigen interpretatie van je eigen link fout, of beter, niet specifiek genoeg. Ook volgens het internet heeft de term een iets andere betekenis gekregen in het Nederlands; In het begin wou het woord dit zeggen:

In Internet slang, a troll (/ˈtroʊl/, /ˈtrɒl/) is a person who sows discord on the Internet by starting arguments or upsetting people,[1] by posting inflammatory,[2] extraneous, or off-topic messages in an online community (such as a forum, chat room, or blog) with the deliberate intent of provoking readers into an emotional response[3] or of otherwise disrupting normal on-topic discussion.[4]

Je ziet dat het woord troll dus niet op mij van toepassing is. Ik tracht nooit, bewust noch onbewust, iemand provoceren (unless provoked). Ik ben dus geen troll. Je kan me wel een eikel vinden en zo, maar een troll dat ben ik niet.

Trol troll trollllllllllll whatever. Iemand die constant op trollen reageert wordt zelf ook een trol. ;)

nee, je bent alleen emotioneel instabiel

• Like
Waarderingen: mat
nee, je bent alleen emotioneel instabiel

Dat kan ik niet ontkennen; Al gaat het steeds beter :)

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Trol troll trollllllllllll whatever. Iemand die constant op trollen reageert wordt zelf ook een trol. ;)

Nou, als je dat denkt, dan ben je ook mentally challenged. "Disrupt deliberately in order to provoke the other or in order to disrupt the topic". Nu, ga met je gameboy spelen. Is minder ingewikkeld.

als je maar blijft zeggen dat je niet getrolld wordt dan geloof je het op den duur misschien zelf ook yasmine ;)

Inderdaad.Het kanaal die kritiek uit op fitnessgoeroes had kritiek geuit op elliott Hulse en Crossfit. Crossfit zorgde ervoor dat zijn kanaal werd verwijderd zogezegd vanwege geschonden auteursrechten. Maar de kerel is advocaat en in no time stond die er terug. En toen had Elliott ondertussen zijn kans gezien om een rebuttal video te maken. Maar dat werd een wirwar van egotripperij red herrings en van die smeer. Het clipje was dus een kritiek, een analyse van Elliott hulse rebuttal.

Ik volgde vroeger ook regelmatig een ander kanaal, van een zekere clint, maar ben die uit het oog verloren door mijn break tgv mijn gezondheidsproblemen. Ik herinner me that Tymboo ergens zei:" Clint is the man", of zoiets.

Je hebt zelf een complex gek.

Ovosnovo's derde been is te klein. Enkel schaamluizen slagen daar in.

Beetje flauw om mijn kleine derde been hierbij te betrekken niet? En als ik niet zo'n kleine derde been had gehad dan was ik nooit zo goed geweest in fitnessen HA nu jij weer sukkel.

Terug
Naar boven