XXL Nutrition

Elnostra's Van massa naar kracht log!

Bezoekers in dit topic

Het word 5x5 madcow!
 
De excel-sheet al gevonden? Ik heb er nu een keer op gebulkt en ben er wel tevreden over. Begin over een paar weken aan mijn tweede sessie :)
 
Ja , ik heb de excel sheet naar mijn werk email gestuurd , dus die print ik morgen uit. Ook heb ik de app op mijn telefoon gedownload. Ik ben zeer benieuwd. Heb je toevallig een logje van je resultaten?
 
Ja , ik heb de excel sheet naar mijn werk email gestuurd , dus die print ik morgen uit. Ook heb ik de app op mijn telefoon gedownload. Ik ben zeer benieuwd. Heb je toevallig een logje van je resultaten?

Vanaf deze post: Pren's Powerlogje

Heb het wel met front squats gedaan, omdat ik een elleboogblessure had. Over twee/drie weken ga ik het met back squats doen. Dat zal beter gaan.
 
ah , netjes man. Nog even een vraagje , op de excel sheet geeft die volgens mij wel assistance oefeningen aan. Op de mobiele app niet. Kan dat kloppen? En moet ik gewoon de assistance oefeningen aanhouden? Of voegde jij die ook zelf toe aan de hand van waarvan jij dacht dat het voordelen kon opleveren voor jezelf.
 
Ik heb de excelsheet aangehouden. Enkel zo nu en dan wat facepulls op woensdag/vrijdag als blessurepreventie. En ik heb andere ab-oefeningen gedaan. Voor de rest niks veranderd.
 
oke. ik ga vandaag beginnen , zal hierna even in het kort de log bijwerken!
 
eerste training gehad , opzich niet echt zwaar en kon vlot doorpakken.

squat: 5x60 , 75 , 90 , 105 en 120.
bench: 5x42.5 , 52.5 , 62.5 , 72.5 en 82.5
row: 5x27.5 , 35 , 42.5 , 50 en 57.5

verder 2 setjes weighted hypers en 4 setjes weighted situps.

nog even een belangrijk vraagje , de laagste gewichten zijn helaas 1.25 dus bepaalde gewichten moet ik naar boven of naar beneden afronden. is dit een groot probleem? En waarom zitten er eigenlijk geen overhead presses in?
 
Op de presses kunnen die 1,25 wel problematisch worden. Ik heb dat opgelost door 8 van die gietijzeren minischijfjes te kopen. Dat kostte me ca. 9 euro en was dus zeer de moeite waard. Met name voor de overhead press, die je iedere woensdag doet ;)
 
heb de incline variant veranderd met de OHP. zal vanmiddag toch even kijken of ze geen kleinere schijven hebben....overigens kan de 2.5 toename wel prima op de squat en deadlift toch?
 
workout B vandaag gehad.

squat 5x60
5x75
5x90
5x90

OHP
5x27.5
5x35
5x40
5x45

DL
5x82.5
5x97.5
5x115
5x130

lekkere training gehad , vooral de squats heel traag uitgevoerd. normaal gesproken sportte ik 5 a 6 keer per week exclusief de 4 keer sport per week van werk , had gister al enorme jeuk om de gym in te gaan , dus dat maakt het lastig. Alleen het maakt mij enorm gemotiveerd!

De training afgerond met 4 setjes situps!

Pren voor nu wil de 2.5kg+ op de press wel , maar dat gaat idd vrij snel stagneren. Waar heb jij die gewichtjes gehaald?
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
En workout C van week 1 afgerond! Ging me nog steeds vrij makkelijk af. Al met al lekker getraind!

squat
5x60kg
5x75kg
5x90kg
5x105
3x122.5
8x90

Daarna heel lang de bench bezet...dus eerst de bent over rows gedaan.

5x27.5
5x35
5x42.5
5x47.5
3x57.5
8x42.5

En toen eindelijk de bench vrij was....
5x42.5
5x52.5
5x62.5
5x72.5
3x85
8x62.5

En als afronding 3x8 barbell curls 30kg
3x8 tricep extension 27kg
3x8 seated dips 50kg , 59kg en 64kg

Had na de training wel enorme honger , ik eet momenteel 2800kcal en ben dus nog op zoek naar "maintenance" , al ben ik ervan overtuigd dat ik nog ietsje hoger moet , de afgelopen week op veel momenten echt honger gehad. Zelfs meer als in de cut de afgelopen 2 weken. Dit komt sowieso door het feit dat ik mij niet meer vol zuip met water en volprop met groentes , maar ook door de dagelijkse sportmomenten met mijn werk , iets wat ik vorige week en die week daarvoor niet had vanwege vakantie.

Nu lekker genieten van een lang pinksterweekend en maandag gaan we weer vlammen!!!
 
sinds zaterdag trouwens met 200 kcal verhoogd aangezien ik 0.5kg kwijt ben geraakt...reverse diet ftw!

zojuist weer een lekkere sessie gehad , nog steeds prima te doen en vind het enorm leuk. zwaar gemotiveerd atm.

vanaf de volgende training iets meer rust nemen tussen het 1 na laatste en laatste setje , dit keer iets te snel begonnen , gelukkig wel gewoon 5 reps gepakt. (squat)

log:

squat
1x5x62.5
1x5x77.5
1x5x92.5
1x5x107.5
1x5x122.5

BP
1x5x42.5
1x5x52.5
1x5x65
1x5x75
1x5x85

bent over rows
1x5x30
1x5x35
1x5x42.5
1x5x50
1x5x57.5

als afsluiter weighted hypers 4x8x20kg
en weighted situps 4x8x10kg

al met al weer een lekkere sessie!
morgen lekker rust en woensdag mogen we weer!
 
vandaag workout 2 van week 2.....moet zeggen dat ik de hele dag al futloos ben door het warme weer. En als klap op de vuurpijl moest ik in de brandende zon 300+ zandzakken vullen voor iets heel nutteloos.....maarja , einde huiliehuilie. Bak pasta in mn kadaver gedrukt , bak koffie en rammen!

squats

5x62.5
5x77.5
5x92.5
5x92.5

ohp
5x30
5x35
5x42.5
5x47.5

DL
5x85
5x102.5
5x117.5
5x135

weer een lekkere workout! ohp was de laatste set wel redelijk pittig. Ook vanaf nu bij DL met reverse grip aan het werk , puur omdat normale grip niet meer werkt. vanaf nu bij de zware sets dus ook reverse grip , straps heb ik ook maar die wil ik voorlopig nog niet gebruiken.

ook loop ik steeds vaker naar andere schoenen te kijken en in het specifiek naar romaleos. voor nu denk ik dat t echt een impuls aankoop zou zijn. En met mijn 10 euro replica vans uit marokko pak ik nog steeds alle setjes. Dus voordat ik dure schoenen ga aanschaffen wil ik eerst echt een flink plateau raken om er volledig van te kunnen profiteren....

weer een goeie dag gehad en morgen lekker uit rusten!

edit: daar komt ook nog eens bij dat ik een dikke PR leuker vind op vans , puur om te laten zien dat duur materiaal niet altijd nodig is!
 
bump
 
Goeie training, maar waarom je topic bumpen? :o
 
omdat niemand reageert hihih
 
Ik wist niet dat we ons moesten melden. En al helemaal niet binnen één uur.
 
ongeduldig mannetje...excuus
 
Back
Naar boven