Workout B vandaag!
Squat
5x65
5x82.5
5x97.5
5x97.5
OHP
5x32.5
5x37.5
5x45
5x50 (pittigggggg)
DL
5x87.5
5x105
5x122.5
5x140
ATX powerliftriem is een ideale aankoop geweest en mijn harbinger lifting straps zijn ook een heel chill hulpmiddel. Mijn knijpkracht voorbij de 100kg word al snel ruk en reversed grip/alternative is gewoon niet echt mijn ding. Dit mag natuurlijk nooit en te nimmer een excuus zijn om maar geared te trainen , maar uiteraard maak ik er alleen gebruik van als het nodig is. Als afsluiter 4 setjes situps gepakt.
Al met al een enorm lekkere training weer en ik kan niet wachten om workout C weer lekker zwaar te pompen en weer de week af te sluiten met een PR. (uiteraard deze training ook PR's gemaakt , maar doel meer op de squat bijv).
Ook toch stiekem maar de nike romaleos aangetrokken ipv mijn original morrocan quality vans van 10 euro....kon de verleiding niet weerstaan. Eerstvolgende keer toch maar weer gebruiken na een plateau. Overigens denk ik dat de press oefeningen , met name de OHP , zeer snel problematisch kunnen worden.
@Pren zou jij mij de link eens kunnen sturen van die halterschijfjes? Als ik mij niet vergis was jij dat...
Het laatste setje OHP merkte ik ook vooral dat ik iets meer naar achteren ging hangen met mijn rug , opzich geen probleem maar wil er geen gewoonte van maken. Liever dat ik hem gewoon beter kan uitvoeren. Net 2 hele chille boterhammen gehad met appelstroop en 30gram walnoten als post workout. Wou mezelf eigenlijk ook nog belonen (nouja belonen....eerder als laatste maaltijd ipv skyrr en eiwitpoeder) met wat breyers cookies en cream..alleen mijn stash van kwark en skyrr eerst maar eens opmaken , zonde als ik het moet weg gooien.
Misschien ook leuk om te melden...maar vanaf nu wil ik buiten het ''post je maaltijden'' topic ook zo nu en dan mijn maaltijden hier posten en wat foto's van mijn fysiek. Toevallig afgelopen week ook een enorm chille wafel/donut apparaat bij de Lidl in duitsland gekocht. Vanochtend met mijn havermout , ei , bananen pannekoeken dus wafels gemaakt....en ze zijn heerlijk.
Morgen een rustdagje en vrijdag weer lekker knallen.
toedels xoxoxo