Fitness Seller

Elnostra's Van massa naar kracht log!

Bezoekers in dit topic

Ja echt een heel chill aanbod aan programma's. Heb t gevoel dat ik nog.steeds door kan wisselen met de schema's alvorens ik ga stagneren. Maarja, eerst maar ff cutten.

Wat is jou mening over de squat?
 
Ja echt een heel chill aanbod aan programma's. Heb t gevoel dat ik nog.steeds door kan wisselen met de schema's alvorens ik ga stagneren. Maarja, eerst maar ff cutten.

Wat is jou mening over de squat?
Blijft altijd lastig te beoordelen vanaf deze camerahoek, maar hij lijkt net boven paralel te zijn. Weet niet of ie goed was gekeurd tijdens een meet. Wel diep genoeg om hem gewoon als een PR te rekenen naar mijn mening.
 
Oké! Thanks vriend.
 
Congratz met je pr's. Denk dat de squat idd een tikkeltje hoog is. Maar alsnog zeer netjes :)
 
Vanaf zaterdag officieel met de cut begonnen. Momenteel 3100 cal en weeg 79.7kg

Ik kies dit keer wederom voor hetzelfde 6 weekse trainingsblok, net zolang tot het helemaal stagneert en dan ga ik verder kijken

Squat
5x5x137.5

Bench
5x5x85

Tricep ext
5x10x20kg
 
High bar squat

5x5x110

Hammer curl
5x10x14

Small grip bench
5x5x67.5
 
Sumo
5x5x107.5

Chinups
5x10

Tbar row
5x10x40

Tijdens mn eerste setje kwam een gezette gast naar mij toe die vroeg hoeveel ik nog moest...waarbij ik antwoordde dat ik nog 4 setjes moest, dus hij liep weg. Bij mijn 3e setje kwam ie ineens langs en zei : "gast schiet gewoon op ik heb al 3 setjes bij dat andere apparaat gedaan" waarop ik rustig antwoordde dat ik 5 setjes van 10 reps moest en gewoon even aan t rusten was. Zijn toon schrok mij in eerste instantie af en ik dacht : laat gaan, gewoon ja knikken en rustig mn setjes afmaken" uiteindelijk kwam die bij mn setje weer langs en zei : " broer dit kk ding is niet van je vader ik heb ook haast gap" vanaf dat moment schoot het mij echt in mn verkeerde keelgat en hoewel ik een persoon ben die in deze situaties t liefste wegloop en rustig blijf werd ik dit keer ook enorm boos en zei :" gast ik doe mn fucking oefeningen..je bent gvd al 3x langsgeweest en ik probeer er al vaart achter te zetten maar ik ga t niet afraffelen voor jou...en anders schaf je maar een home gym aan. Ik kreeg meteen een sneu antwoord van hem en hij zei : bro je bent klein...anders had ik je gepakt. Ik kookte echt finaal en zei dat ie anders nu maar mee naar buiten moest komen...en toen droop ie af. Stond naderhand echt met trillende handen. Wat een kutlui heb je ook soms.

Hierna nog db chest press gedaan
5x10x24
 
  • Like
Waarderingen: Pren
In ben ook in, collega. ;)
:D
 
Goed dat je je niet in je bek laat schijten. Pak hem, terriër :p
 
Ja moeilijk irritante lui
 
Welkom BB_ !
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vandaag niemand op werk aangezien bijna iedereen verlof heeft. Lekker soepel dagje.

Vorige week daalde mijn gewicht best snel dus had besloten om terug te gaan van 3100 naar 3300. Gewicht hoorde op ong. 79.5 uit te komen afgelopen week, maar was ver eronder. Vanochtend weer gewogen maar dit weekend niet echt een stoelgang gehad dus was iets hoger. Als ik deze week op 79 eindig zit ik precies goed.

Hier een tabel van mijn gewichts fluctuaties.

En een foto van mijn rug van vorige week...maak in principe nauwelijks progressie/rugfotos en was best tevreden, maar genoeg geluld.

Squat
5x5x142.5 prima

Bench
5x5x90 ook heerlijk, enorm blij hoeveel mijn techniek dit heeft doen verbeteren.

Tricep extension
2x8x25
3x8x20

Reverse tricep grip
5x8x15

Lekker getraind!

Screenshot_20190429-203503_MyFitnessPal.jpg


Screenshot_20190429-203511_MyFitnessPal.jpg


Screenshot_20190429-185454_Gallery.jpg
 
Goeie rug en de haartjes zijn netjes gekamd! :D
 
Hehe...ja ik heb van mezelf krullen. En het is echt een ontploft nest als ik mijn haren niet kwam. Koppie is nu weer kort. Is praktisch ook wel weer beter...en minder gezeik op werk.
 
Ohp
4x5x45kg

DL
4x5x152.5

Abs
5x**

Prima getraind!

Morgen 1e 2 uurtjes zwemmen met werk, savonds weer naar de gym. :D

Gewicht: 78.5
 
Nette Deadlifts hoor. Lekker, zwemmen met werk. :thumbs: Deden wij dat maar, sporten met het werk; lijkt mij echt ideaal maar kan ik mij niet voorstellen. :D
Nou sport ik ook wel eens in de tijd van de baas, zolang ik mijn uren maar maak (sporten telt niet als werken :P, dus werk vaak 's avonds langer door).
 
Thanks bert. DL gaat nu nog prima maar word over een paar weken wel janken. Wij sporten 4 keer per week...maar aangezien er nu maar 4 op werk zijn mogen we zelf ff zwemmen hehe.

Krijg jij geen sport van LO/s dan? Of zit je in amersfoort bij zo'n samengesteld frutje en val je buiten de boot? :p
 
  • Like
Waarderingen: BB_
High bar squat

4x5x115

Small grip bench
4x5x72.5

Db press
5x8x26

Hammer curl
5x8x14

Geen fan van ochtend trainingen...maar op de lichte trainingsdagen wil t wel. :D

Bw
78.6
 
Thanks bert. DL gaat nu nog prima maar word over een paar weken wel janken. Wij sporten 4 keer per week...maar aangezien er nu maar 4 op werk zijn mogen we zelf ff zwemmen hehe.
Hier zijn ook een aantal mensen met verlof of op dienstreis in het buitenland, maar dat maakt het werk er niet minder om (juist meer, aangezien er net zo veel werk verzet moet worden en we werk van collega's moeten overnemen). Wat doe je ook al precies qua functie?

Krijg jij geen sport van LO/s dan? Of zit je in amersfoort bij zo'n samengesteld frutje en val je buiten de boot? :p
Nee, ik werk sinds kort op de Kromhoutkazerne in Utrecht bij DMO (kantoorbaan). Ik heb nooit in Amersfoort gewerkt (enkel tijdelijk legering gehad wegens een tekort hier). Hiervoor op diverse Luchtmachtbasissen gewerkt. Sport van LO/S doen ze enkel bij de Landmacht; daar is bij ons ook de tijd en ruimte niet voor en dat werkt hier net wat anders. Sport van LO/S lijkt me een utopie, zo werk dat niet bij ons (al helemaal niet op een Luchtmachtbasis). Het werk moet immers doorgaan, dus we kunnen niet zomaar met z'n allen gaan sporten. Daarnaast is zo'n 60% burger hier op de KHK. Veel mensen bij de Landmacht hebben echt een vertekend beeld van de rest van Defensie. Mijn werk zou je beter kunnen vergelijken met dat van een civiele ;uchtvaartoperator of vliegtuigfabrikant; iemand die bij KLM of Boeing werkt kan ook niet zomaar tegen z'n baas zeggen: "jo, wij zijn even met z'n allen sporten, tot straks :roflol". Ik snap dat dat bij de KL anders ligt, waarschijnlijk moeten jullie fysiek ook fit zijn voor het werk? Conform regelgeving heb ik wel recht om 2 uur p/w in de tijd van de baas te sporten, maar enkel indien de dienst het toelaat. Vandaag heb ik zelf wel tussen-de-middag lekker kunnen trainen, maar wel van 7:00 tot 19:00 uur gewerkt (met dus een 'sportonderbreking').
 
Back
Naar boven