elnostra
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.586
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijft altijd lastig te beoordelen vanaf deze camerahoek, maar hij lijkt net boven paralel te zijn. Weet niet of ie goed was gekeurd tijdens een meet. Wel diep genoeg om hem gewoon als een PR te rekenen naar mijn mening.Ja echt een heel chill aanbod aan programma's. Heb t gevoel dat ik nog.steeds door kan wisselen met de schema's alvorens ik ga stagneren. Maarja, eerst maar ff cutten.
Wat is jou mening over de squat?

, dus werk vaak 's avonds langer door).
Hier zijn ook een aantal mensen met verlof of op dienstreis in het buitenland, maar dat maakt het werk er niet minder om (juist meer, aangezien er net zo veel werk verzet moet worden en we werk van collega's moeten overnemen). Wat doe je ook al precies qua functie?Thanks bert. DL gaat nu nog prima maar word over een paar weken wel janken. Wij sporten 4 keer per week...maar aangezien er nu maar 4 op werk zijn mogen we zelf ff zwemmen hehe.
Nee, ik werk sinds kort op de Kromhoutkazerne in Utrecht bij DMO (kantoorbaan). Ik heb nooit in Amersfoort gewerkt (enkel tijdelijk legering gehad wegens een tekort hier). Hiervoor op diverse Luchtmachtbasissen gewerkt. Sport van LO/S doen ze enkel bij de Landmacht; daar is bij ons ook de tijd en ruimte niet voor en dat werkt hier net wat anders. Sport van LO/S lijkt me een utopie, zo werk dat niet bij ons (al helemaal niet op een Luchtmachtbasis). Het werk moet immers doorgaan, dus we kunnen niet zomaar met z'n allen gaan sporten. Daarnaast is zo'n 60% burger hier op de KHK. Veel mensen bij de Landmacht hebben echt een vertekend beeld van de rest van Defensie. Mijn werk zou je beter kunnen vergelijken met dat van een civiele ;uchtvaartoperator of vliegtuigfabrikant; iemand die bij KLM of Boeing werkt kan ook niet zomaar tegen z'n baas zeggen: "jo, wij zijn even met z'n allen sporten, tot straks :roflol". Ik snap dat dat bij de KL anders ligt, waarschijnlijk moeten jullie fysiek ook fit zijn voor het werk? Conform regelgeving heb ik wel recht om 2 uur p/w in de tijd van de baas te sporten, maar enkel indien de dienst het toelaat. Vandaag heb ik zelf wel tussen-de-middag lekker kunnen trainen, maar wel van 7:00 tot 19:00 uur gewerkt (met dus een 'sportonderbreking').Krijg jij geen sport van LO/s dan? Of zit je in amersfoort bij zo'n samengesteld frutje en val je buiten de boot?![]()