elnostra
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.586
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Progressie op benadrukken? Hoe doe je dat?Ook heerlijk hoe mijn progressie met benadrukken gaat , een aantal weken geleden had ik verwacht dat dit wel een keer het moment moest zijn van enorme moeite of een plateau...maar het gaat gewoon enorm goed en ik heb een en al lof voor madcow!!

wel even iets...denk dat dit een foutje van de app moet zijn , maar normaal gesproken is je laatste workout C met 2.5kg zwaarder..gisteren dus 132.5 gedaan dus dan zal vrijdag 135 moeten zijn...hier pakt hij nu de 137.5 en van daaruit gaat hij wel weer gewoon normaal verder. Gewoon deze doen?
![]()
edit:valt me nu ook op dat dit in week 3 ook zo ging en week 9 ook , dus zit er een verband in? of zijn dit fouten?
oh en 12 ook.

Ja dat zal ook nog eens heel goed kunnen kloppen....op zich wel een enorme stap als je vorige gewicht al een grinder was , maar we gaan t zien.
Nou in de excelsheet verhoogt hij met percentages. Dat zijn dus vaak ongebruikelijke gewichten. Bij mij is dat bijvoorbeeld 3 kg. Ik denk dat die app het steeds afrondt naar 2,5 en dan soms een 5kg inhaalslag maakt.
Ik spiek hier wel eens.Ja dat zal ook nog eens heel goed kunnen kloppen....op zich wel een enorme stap als je vorige gewicht al een grinder was , maar we gaan t zien.

Nette training weer maat ! Die ohp doe je dat gewoon staand? Doe hem sinds deze week staand. Deed het altijd zittend.Sinds gister rond 10 uur ineens kleine nare pijntjes in de buitenkant van mijn enkelgewricht....was na het ochtend PT..denk een vage beweging gemaakt. Was vandaag al een stuk minder , dus denk gewoon een klein beetje verrekt. Heb overigens ook walgelijke platvoeten , dus mijn hele voet is altijd al een gedoe geweest. Vandaag naar de gym geweest met een ingetaped enkeltje en heeeeel rustig begonnen , puur om te kijken of ik die pijn ondervond tijdens het trainen.
Heb het namelijk nu alleen als ik loop , heb ook overpronatie naar buiten. Dus binnenkort ook weer zooltjes aanmeten. Vandaag ook mijn romaleos gedragen ipv mijn Marokkaanse fake vans. Gelukkig zit er geen enkele beweging in je enkelgewricht tijdens de oefeningen door de schoen , dus zonder pijn getraind.
Nu lekker de voet koelen...maar goed.
squat
5x67.5
5x80
5x100
5x100
OHP
5x32.5
5x37.5
5x45
5x50 (grinder de laatste 2)
Deadlift
5x90
5x110
5x127.5
5x145
Ik heb altijd bij het optillen van de bar , voor de eerste rep dat het echt zwaar aanvoelt , misschien ook altijd angst dat mijn rug breekt hahah. vervolgens gaan de rest van de reps wel gewoon prima, herkenbaar bij sommigen?
uiteindelijk afgesloten met 4 setjes situps. Prima training , OHP Word nu echt pittig , maar blij deze training weer gefixt te hebben.
post workout meal is een banaantje en 2 boterhammen peanutbutter jelly![]()