XXL Nutrition

Emielos road to a better (MAP) fysiek

Nice training en toffe foto man, je ziet er ook grootste uit op die foto.

Tibialis Anterior Raises toevoegen als je slechte kuitgenen hebt kan schelen voor vollere onderbenen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou je afgaande op de foto toch wel wat kilo's meer geven!!

Flinke volumes worden er weggedraait daar! Ik hou ervan:thumb:
Haha Thx man. Ik weet niet wat het is, miss heb ik gewoon hele lichte botten ofzo. Mensen kijken nu ook raar op als ik zeg dat ik maar 80,5-81kg weeg
Zou het bijna denken he
Nice training en toffe foto man, je ziet er ook grootste uit op die foto.
Ben indd het langst:p armen zijn vrij forst waardoor het al heel snel wat lijkt. Rest moet echt een beetje bij trekken

volgens mij is de ' albino' wel lekker aan het groeien :thumb:
Gaat wel de goede kant op. Borst word ook beter voor mijn gevoel.

Ook weer wat mee gemaakt op werk.. kracht gainz are serious!
Heb tentamen week en had alleen dinsdag een tentamen. Overige dagen was ik vrij dus heb woensdag en vandaag extra gewerkt.

Ik werk als chauffeur voor en bedrijf wat groente en fruit rond brengt naar de horeca oftewel ik kom veel in koelingen. Nu was ik bij 1 bedrijf en wou de koeling open maken. Voor mijn gevoel klemde het slot wat dus heb even een klein beetje door gedrukt ( het klemde tenslotte). vervolgens had ik hem open en niks aan de hand. Vond de achterkant er maar vaag uit zien dus voor de zekerheid de deur 2-3 keer open en dicht gedaan tot zover niks aan te hand.

Ben ik klaar met werk word ik vervolgens gebeld door een 06 nummer. "ja met die en die, je hebt zonet geleverd hier he?" Ik: ja klopt uurtje terug al, alles staat in de koeling. hij: uhm ja dat dacht ik al. Maar heb je de koeling open gemaakt met een sleutel? ik:sleutel, welke sleutel? wat blijkt, dat ding zat dus gewoon op slot en ik heb met mijn domme hasses de hendel door het slot heen gedrukt omdat ik dacht dat de deur klemde. einduitslag: ik heb de koelingsdeur gemold en hij kreeg de deur niet meer open FML!

Ben benieuwd als ik morgen op de zaak ben en morgen weer langs dat bedrijf moet om te leveren. Voel mij echt schuldig maar was mij van geen kwaad bewust. Juist omdat ik 2-3 keer heb gecontroleerd of die goed open en dicht ging dacht ik dat het goed was. Maar blijkbaar mocht het niet zo zijn kutzooi...

Mwhaha. Bodybuilder problems!! :flexbiceps:

Je staat er trouwens goed bij kerel. Zoals anderen ook al zeiden zou je absoluut niet zeggen dat je 'maar' een dikke 80 kg weegt op basis van de foto

Mwhaha. Bodybuilder problems!! :flexbiceps:

Je staat er trouwens goed bij kerel. Zoals anderen ook al zeiden zou je absoluut niet zeggen dat je 'maar' een dikke 80 kg weegt op basis van de foto
Haha ja beetje wel maar voelde mij wel ontzettend kut, kan dit soort dingen mijzelf soms iets teveel van aan trekken. Niet voor niets grote bek klein hartje haha

Dankjewel man! Complimenten doen mij goed en heb genoeg motivatie om een focking sicke shape neer te zetten straks! Als het classic word heb ik iedergeval nog genoeg ruimte om te bouwen. Mag ergens rond 88kg op podium wegen ofzo. 88kg on stage is 95kg + offeason ongeveer. Als ik dat zou hebben denk ik dat ik aardig buff oog haha

Net terug van training. Echt heerlijk benen gepakt echt te sick! Moet vaker deuren slopen haha ( joke) Dat kut gevoel wat het met zich mee bracht heb ik prima kunnen omzetten in motivatie en agressie tijdens de training. Benen voelen nu aardig naar de klote aan dusu ben benieuwd morgen met werk. Er zijn een paar klanten met trappen dus kan leuk worden:rolleyes::eek:

begin van de training dacht ik dat het het niet zou worden. Eerste setjes hack squats had ik het echt zwaar en had niet gedacht dat het zo zou gaan zoals het is gegaan

rug oefening
3x12x18

Flink veel volume gedraaid, .
hack squats ( meest favo oefening nu. Zoveel gevoel in mijn quads en ze gaan ook echt helemaal leeg en kapot.
10x20
10x30 poeh zwaar dit word een kut training dacht ik
3x12x40 Gewoon verhogen puur omdat het kan! Mezelf ook even goed leegtrekken, en dat is goed gelukt! Paar reps ook echt stil beneden, geen bouns dus
2x12x50 laatste kwam echt uit mijn tenen. Holy fock wat was dit zwaar!

Lunges
2x12x30 Gewoon weer verhogen omdat het kan
2x12x35 Eventjes liggen na deze setjes, ik had het niet meer.. alles deed zoveel pijn!

leg ext
2x12x66
13,5x66 Hams ram vol holy shit!

Paar meiden keken mij al enigzins vreemd, vragend aan waar ik in godsnaam mee bezig. Strompelde echt door biggy :D:cool:
Zittend leg curl
4x12x59

staand kuiten
2x20x50
2x20x50 ss met die oefening die @remonmn4 poste
12x50 + wat halfjes, kwartjes etc echt helemaal leeg!

Zo'n training moer je dag zeker weer goed maken :D

Niet teveel met dat van die deur in je hoofd zitten. Zoals je zelf zei was je je van geen kwaad bewust, dus kan je het jezelf ook niet kwalijk nemen... Natuurlijk naar voor die mensen maar die komen er ook wel bovenop!

Je armen, damn.

+1 wat Tara zegt over de deur.

achteraf ook nergens zorgen om hoeven te maken. Mijn baas vond het juist "grappig" dat het mij was overkomen. grappig als in: ik ben serieus met fitness/krachttraining en dan krijg ik het voor elkaar om het slot kapot te maken door het er door heen te drukken. Hij liep het ook vrolijk aan andere collega's te vertellen dat het mij was overkomen lol:D gelukkig reageerde hij er zo luchtig op.

Ook het bedrijf zelf zei: ja kan gebeuren en er zijn wel ergere dingen. Ze zeiden ook: ja kan wel begrijpen dat je dacht dat die klemt want dat is mij ook al bijna een paar keer overkomen. Alleen maakte hun het niet kapot zoals ik.

Tot slot was het wel weer mijn week met problemen. Gisteren dan die deur en vandaag de auto van de zaak stuk. Wil ik weg rijden gaat die niet aan. Dus ik dacht: gvd heb ik met mijn domme hasses het contact aan laten staan (koeling is aangesloten op de accu). Baas gebeld du zei al tegen hem: gaat lekker deze week met mij. Vervolgens monteur gebeld die er binnen 45 minuten was. Hij er naar gekeken: wat blijkt: accu niet leeg maar de start motor kaduk. ( ja ja we gaan lekker hoor) gezorgd dat de motor op een andere manier weer aan werd geslingerd, versnelling in zijn 2 zetten, auto laten trekken en koppeling laten schieten blijkbaar schiet dan zo je motor aan.

Vervolgens een andere auto mee gekregen. Bij de laatste klant stond een persoon een beetje hopeloos met de motorklep open en accu draden al aangesloten want hij had wel de accu leeg. Niemand wou hem helpen en toen ik hem zag dacht ik: ik pleur hem er wel even voor en help die gozer met de accu. Ik de auto er voor gepleurd en de boel aangesloten om hem te helpen. We zijn max 3 minuten bezig geweest maar toch vond een ouder stel, 60+ nodig om te zeiken. Ja waarom sta je zo associaal en zo kan er niemand langs. Ik normaal tegen hem uitgelegd: zoals u kunt zien help ik hem even met de accu duurt max 2 minuutjes voordat ik weer weg ben. Hij weer een stampij lopen maken etc.

Dan denk je echt: mens waar doe je moeilijk over. even 2-3 minuten wachten omdat een persoon iemand anders helpt met zijn accu. Dan zeggen die ouderen: de jeugd van tegenwoordig. Nou in dit geval: de ouderen van tegenwoordig de t*ring zeg. Gelukkig stoor ik mij totaal niet aan dit soort personen. ALs mensen zo'n toon tegen mij aan slaan dan zet ik mijn kont er in. Dan kan ik een hele vervelende en bijdehante jongen worden.

Al met al weer genoeg mee gemaakt met werk vandaag:o:rolleyes:

Mooi verhaal weer :).
Ik mag vd week weer naar het mooie Groningen. Als je mij maar niet blokkeert met je auto hehe

Mooi verhaal weer :).
Ik mag vd week weer naar het mooie Groningen. Als je mij maar niet blokkeert met je auto hehe
Haha veel plezier. Ik zal het niet doen, heb weer de hele week college dus ben niet aan het werk. Dat laatste gebeurde op een parkeerplaats in helpman

Oude mensen hebben geen dag invulling.

Als ze dan zoiets zien hebben ze ff weer doel in hun leven behalve achter de geraniums zitten :D

I see what u did there

Je maakt zo wel een hele hoop mee, beter dan zo'n saai boel, daar wordt niemand vrolijk van!
Haha dit was een onbewussie ik had hem zelf niet eens door haha. Maar nu ik hem zo terug lees vind ik hem wel leuke bedacht van mij :P

Vandaag weer Borst en wat schouders gedaan. Gewicht is nu even hoog omdat ik zo vochtig als de ziekte ben door cheatday. Over 2-3 dagen is weer weg. Merk dat ik sneller wil trainen dan dat mijn lichaam aan kon op moment. Spierpijn blijft lang hangen en ook tijdens de trainingen merk ik soms dat ik nog niet helemaal hersteld ben. Volgende week voeding weer omhoog doen waarschijnlijk. Gewicht blijft rond hetzelfde hangen dus up to food!

Rug oefeningen

Schouders wat opwarmen anders begin voorkant schouder wat te kutten.

incline db press
10x14
10x22
3x12x28
8x28
In de spiegel oogde ik lekker vol en groot. Cheatday heeft zijn werk goed gedaan haha. Triceps blijven ook lekker droog is wel eens anders geweest.

Ellebogen laten zakken en dan weer omhoog
3x10x14

db press en pinken naar elkaar toe op het einde
3x12x12 pomp wat pijnlijk en borst al ram vol.

landmine press
3x15x30

front pres bb
3x10x40

front raise
3x12x12

side raise
2x10

leg raise
3x20

Nu helemaal geen cardio meer?

Terug