- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha Thx man. Ik weet niet wat het is, miss heb ik gewoon hele lichte botten ofzo. Mensen kijken nu ook raar op als ik zeg dat ik maar 80,5-81kg weegIk zou je afgaande op de foto toch wel wat kilo's meer geven!!
Flinke volumes worden er weggedraait daar! Ik hou ervan![]()
Zou het bijna denken he
Ben indd het langstNice training en toffe foto man, je ziet er ook grootste uit op die foto.
armen zijn vrij forst waardoor het al heel snel wat lijkt. Rest moet echt een beetje bij trekkenGaat wel de goede kant op. Borst word ook beter voor mijn gevoel.volgens mij is de ' albino' wel lekker aan het groeien![]()
Haha ja beetje wel maar voelde mij wel ontzettend kut, kan dit soort dingen mijzelf soms iets teveel van aan trekken. Niet voor niets grote bek klein hartje hahaMwhaha. Bodybuilder problems!!
Je staat er trouwens goed bij kerel. Zoals anderen ook al zeiden zou je absoluut niet zeggen dat je 'maar' een dikke 80 kg weegt op basis van de foto

gelukkig reageerde hij er zo luchtig op.

Haha veel plezier. Ik zal het niet doen, heb weer de hele week college dus ben niet aan het werk. Dat laatste gebeurde op een parkeerplaats in helpmanMooi verhaal weer.
Ik mag vd week weer naar het mooie Groningen. Als je mij maar niet blokkeert met je auto hehe
Zo is het. Als er niks gebeurd is het leven ook maar saaiI see what u did there
Je maakt zo wel een hele hoop mee, beter dan zo'n saai boel, daar wordt niemand vrolijk van!

Haha dit was een onbewussie ik had hem zelf niet eens door haha. Maar nu ik hem zo terug lees vind ik hem wel leuke bedacht van mijI see what u did there
Je maakt zo wel een hele hoop mee, beter dan zo'n saai boel, daar wordt niemand vrolijk van!