Emielos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.510
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
Donderdag en vrijdag natuurlijk wel getraind maar donderdag geen tijd gehad en vrijdag redelijk chag dus nergens zin in gehad om te loggen etc. Had vrijdag weer fitness B En gingen weer van die tyfes HIIT trainingen doen. Als je mij ergens niet blij mee maakt is het wel van die tyfes trainingen. Kapot gaan vind ik wel fijn maar dan wel op mijn manier ( lekker autistisch
) + ik vind HIIT trainingen ook absoluut geen meerwaarde hebben en verneukt mijzelf eigenlijk alleen maar dus wtf. Nu heeft hij gezegd dan we voor volgende week 2 schema's moeten maken ( HIIT trainingen) 3 keer raden wie er a.s. vrijdag afwezig is
STond ook op het punt uit de les te stappen maar mijzelf toch maar ingehouden
Zaterdag ook een brommertje gekocht ( luie student here) Nu ik verhuisd ben zou ik 25-30 minuten moeten fietsen en daar heb ik echt geen zin in. Heb het nu al warm tijdens het fietsen laat staan straks in de zomer. No way dat ik bezweet op school wil aankomen dus lossen we het zo maar op.+ dat een brommertje gewoon lachen is. Was alleen wel echt blue monday voor mij. Op 1 of andere manier was mijn v-snaar binnenste buiten gedraaid. Komt bijna nooit voor en natuurlijk lukt het mij wel haha.
Zaterdag/zondag vrij gehad. Deze week laatste weekje trainen voor de wintersport dusja voelt beetje nutteloos deze trainingen zegmaar. Maarja we pompen vrolijk verder.
incline bp press
10xstang
10x40
2x12x50
2x12x55
11x50 VOl en op al
incline db press
12x16
12x18
2x12x20
incline fly's, dumbels naar binnen en dan weer uitstoten
3x10x10 pijnlijk as fock!
Chest press
2x10x66
2xdropsets tot fail. Borst belachelijk vol..
Met je hasses op een bankje en dan bent over lat raise
4x12x7
latt pul met 2 handvaten voro achterkant schouders
3x12x39
ABs en weer done.
) + ik vind HIIT trainingen ook absoluut geen meerwaarde hebben en verneukt mijzelf eigenlijk alleen maar dus wtf. Nu heeft hij gezegd dan we voor volgende week 2 schema's moeten maken ( HIIT trainingen) 3 keer raden wie er a.s. vrijdag afwezig is
STond ook op het punt uit de les te stappen maar mijzelf toch maar ingehoudenZaterdag ook een brommertje gekocht ( luie student here) Nu ik verhuisd ben zou ik 25-30 minuten moeten fietsen en daar heb ik echt geen zin in. Heb het nu al warm tijdens het fietsen laat staan straks in de zomer. No way dat ik bezweet op school wil aankomen dus lossen we het zo maar op.+ dat een brommertje gewoon lachen is. Was alleen wel echt blue monday voor mij. Op 1 of andere manier was mijn v-snaar binnenste buiten gedraaid. Komt bijna nooit voor en natuurlijk lukt het mij wel haha.
Zaterdag/zondag vrij gehad. Deze week laatste weekje trainen voor de wintersport dusja voelt beetje nutteloos deze trainingen zegmaar. Maarja we pompen vrolijk verder.
incline bp press
10xstang
10x40
2x12x50
2x12x55
11x50 VOl en op al
incline db press
12x16
12x18
2x12x20
incline fly's, dumbels naar binnen en dan weer uitstoten
3x10x10 pijnlijk as fock!
Chest press
2x10x66
2xdropsets tot fail. Borst belachelijk vol..
Met je hasses op een bankje en dan bent over lat raise
4x12x7
latt pul met 2 handvaten voro achterkant schouders
3x12x39
ABs en weer done.

! Het mag duidelijk zijn dat je de komende 4-5 dagen spierpijn hebt in ieder geval.