MuscleMeat

Emielos road to a better (MAP) fysiek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Welke opleiding deed je ook alweer?

Ff paar jaar doorbijten en dan ben je er vanaf bro ;)
Studeer Sport Gezondheid & Management. Maar studeer af als sgmer/sportkundige. Weet wel dat ik hier niet heel veel mee ga doen. trek meer richting de financiële wereld.

Klopt nog 1,5 jaar excl eventuele vertragingen.

Gefeliciteerd met je vrouwtje trouwens!
 
Zo ben er weer en vandaag ook eindelijk weer getraind.

Zoals jullie wellicht was opgevallen is het aardig rustig in mijn log van mijn kant. Heb voor mijn doen ook ziek weinig getraind de afgelopen 2 weken. De reden? Motivatie was ver te vinden deze 2 week. De zin om te gaan trainen ontbrak + wat sociale dingen maar voornamelijk de motivatie. Waar dit door komt geen idee, motivatie trekt nu wel weer wat aan. Misschien afgelopen tijden teveel gefocust geweest op het trainen en misschien minder genoten van het leven? Dit lijkt mij het ook niet echt want ging af en toe gewoon op stap of met vrienden van doen. Misschien is dit een verlaat winterdipje ofzo geen idee. Zit verder ook prima in mijn vel kan wel wat beter ( tegenvallende schoolresultaten) maar daar buiten is er niks aan de hand.

Merk wel dat de motivatie voor school op moment echt heel laag is. Is bij merendeel van mijn studiegenoten zo ( komt door een ontzettend klote project, wel fictief etc). Merk dat ik door een paar dingen echt te motiveren ben en daar kom ik nu steeds meer achter. 1 is wanneer ik zelf ook echt resultaat zie van wat ik doe dus geen fictieve bende en 2. Dit is denk ik wel de meest slechte motivatie wat je als persoon kan hebben en dat realiseer ik mijzelf ook dondersgoed en dat is geld. Zodra ik er op een manier geld mee kan verdienen raak ik gemotiveerd. v.b. soms ben ik voor werk ondanks dat het werk weinig niveau heeft meer te motiveren dan voor school. Simpele reden: ik verdien er geld mee. Misschien zegt dit ook wel veel hoe ik als persoon ben hoor dat zou heel goed kunnen. Ik ben niet echt materialistisch als ik mijzelf zou moeten omschrijven maar ik vind geld wel donders belangrijk. Niet echt om er veel spullen mee te kopen maar gewoon om het uit te geven d.m.v. leuke dingen doen. Uitgaan, uitjes met vrienden etc + ik wil gewoon cijfers zien op mijn rekening. Komt de financiële lul toch weer bij mij naar boven.
Afijn dit was weer genoeg dagboek,levensverhaal of noem het iets leuks.


Training vandaag. Borst + achterkant schouders

inlcline bp press
10xstang
10x40
3x12x50
10x55
7x55 faaalhaas!

Dumbel press incline
3x10x24

chest press
3x12x66

fly's moederneukend veel sets en doorklappen
4-5x12x18 ergens ofzo. Borst lekker vol

Bent over lat raise
4x10x9

pulldown met handvaten voor achterkant schouders
3x12x39 kolere wat een pomp in de achterkant schouders goeie middag..
 
Vervelend van je dipje, of hoe je het ook wilt noemen. Maar daar kom je wel overheen. Zoiets is niet permanent en zal nu je progressie heus niet in de weg staan.

Leuk dat je weer een training gelogd hebt. Doe flys zelf altijd 5x10, na een bult BP's en daarna vaak nog een sessie BP. Kan je behoorlijk goed voelen in je chest inderdaad :p
 
Missschien is het een idee om t trainen eens anders aan te pakken om uit je comfort zone te komen man! Dat werkte bij mij erg goed in ieder geval.

Money talks :fluit:.
 
Missschien is het een idee om t trainen eens anders aan te pakken om uit je comfort zone te komen man! Dat werkte bij mij erg goed in ieder geval.

Money talks :fluit:.
Ja misschien een optie. Maar dat was het denk ik niet ( denk ik hoor) Was gewoon niet gemotiveerd om iets van sport te doen, was even zo'n luie dikzak.. haha

money always talks :) binnen kort even wat financiële dingen overleggen met mijn pa. Wil meer uit mijn geld halen, beleggen ofzo iets
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer de tita beentjes gesloopt godskolere wat was die weer fijn! Had er ook echt zin in om weer beentjes goed te slopen. Dit wordt weer 5 dagen mank lopen...

Karma punten ook weer verloren vandaag. Politie controle vlakbij de sportschool licht etc. En juist vandaag was ik mijn licht vergeten zul je altijd zien.. "gelukkig"werd 15m voor mij een persoon tegengehouden en die heeft een boete gekregen. ZOdra ik die hessies zag ben ik afgestapt en gedan of mijn neus bloedt en ben gaan wandelen. Werd niet aangesproken denk ik ( had oortjes in). Verder gelopen, even stil gestaan waarom weet ik niet. Even met mobiel pielen en toen zag ik 2 politie mensen mijn kant oplopen heel rustig. Toen ik dat zag ben ik ook weer rustig verder gaan lopen, ze kwamen niet achter mij aan rennen dus zal wel goed zijn.
Scheelt mij toch weer 6 tientjes haha

de training
leg ext
3x15x32 WU

hack squat ( gewicht in schijven)
12x20
12x30 Pussy in tha building!
5x12x40 diep gaan echt waar moie.. Laatste setje helemaal naar de getver

stiff dl Kreeg ook "last" van mijn lats. Haal teveel uit mijn rug denk ik.
4x12x28

liggend leg curl
3x12x41
single leg leg curl tot fail
23kg denk ik beide 8 keer. Daarna met 2 benen verder en volrammen..

Leg ext
3x15x73 dacht ik sla lunges over

staand kuiten
5x20x40 ss voorkant.

Toch niet en door!
lunges stilstaan
2x8x20
laatste tot fail. Links 8 rechts 2 helemaal kapoet
 
Nice! Mooi dat je er onderuit kwam. Ze stonden weer in de brugstraat zeker?
 
Nice! Mooi dat je er onderuit kwam. Ze stonden weer in de brugstraat zeker?
Poeh echt wel. Hoorde van zo'n jongen dat die 65 eu had gekregen. Is toch meer dan een week boodschappen:P

nee man niet brugstraat. Brugstraat is Westerhaven. Ze stonden bij dat "pleintje" in hoendiep. Bij dat zebrapad bij alfa college hoendiep. Brugstraat dan ga je de a-weg op en fiets je voorbij die apotheek. 100m verder stonden ze
 
Poeh echt wel. Hoorde van zo'n jongen dat die 65 eu had gekregen. Is toch meer dan een week boodschappen:P

nee man niet brugstraat. Brugstraat is Westerhaven. Ze stonden bij dat "pleintje" in hoendiep. Bij dat zebrapad bij alfa college hoendiep. Brugstraat dan ga je de a-weg op en fiets je voorbij die apotheek. 100m verder stonden ze

Oke. Nou goed om te weten! Ze staan ook vaak bij de brugstraat.
 
Oke. Nou goed om te weten! Ze staan ook vaak bij de brugstraat.
Ah thx!

Ben ook lid van de facebook politiecontroles groningen. Daar word het altijd op gedeeld.
 
Top idee :thumb:. Ik zal het even opzoeken!
 
Je kan altijd wat geld verdienen achter de webcam. G4p :eyebrow:
 
vrijdag netjes borst voorkant schouders getraind. Was een lekkere training en stond er weer lekker vol bij! Geen zin om de hele training uit te typen maar kracht was wel ok.

Vanmiddag Rug kuiten gedaan. Fijne training weer en als gevolg liep ik natuurlijk weer met 2 balonnen onder de oksel jezus wat een pomp weer...
Weet niet hoe het komt, misschien gewoon dun/dik bloed waardoor het komt, heb echt geen idee

3x optrekken tot fail

lat pull
2x15x52
10x59 fok!
2x12x52 rug lekkah vol

single lat pull
3x12x18 Pomp was nu nog erger godkolere...

smith machine row
3x12x40 deze nooit meer! ROM is fokt op omdat deze smith niet helemaal naar beneden kan


pullover
3x15x36

shrugs
20x20
20x26
2x20x30 Ik meot echt weer straps hebben..

staand kuiten
20x20
4x20x40 burn baby burn
 
Vandaag de eerste stage dag gehad dus dat betekende om half 8 op staan. weet niet of het komt door het vroege opstaan maar de honger is vandaag echt sterk aanwezig.. Vanmiddag een uur na het middag eten alweer honger en rond 3 uur weer tyfes veel honger... om 3 uur maaltijd er in gegooid en om half 5 andere maaltijd. Kwart voor 7 in de gym en half 9 weer eten. Heb nu alweer sinds 9:20 honger als ma lije.. misschien volgende week uppen naar de 4k. Dacht dat ik al op de 4k zat maar was 3,8k

Borst training was weer zeer fijn en ook wat sterker dan de vorige borst trainen, woensdag als ik het goed heb.

borst word voller maar de pens ook heb ik het idee. Kan natuurlijk ook weer veel vocht zijn van gisteren

inline bp press
10xstang
10x30
5x40
2x14x50
2x12x55
11x55 mmh balen, was op. durfde de 12 niet aan. Volgende keer spotter roepen

incline db press
3x10x24

fly's naar beneden dumbels naar elkaar toe drukken en dan weer uitstoten.
3x12x12 focking pijnlijk. pomp was verdomme goed

fly's
4x12x14+5kg
rep op 14+5kg gevolgd door 9kg

gezicht op incline bankie bent over lat raise
4x10x10

facepulls
20x28
2x15x28
 
Vandaag weer tijd om de benen flink te mishandelen haha.

Heb het "mysterie" van de toenemende honger waarschijnlijk ook opgelost. Ik rook sinds een tijd echt minder dan eerst. Ben weg uit het studentenhuis ( daar rookte ik redelijk veel) daarna skivakantie ook 3 pakjes door heen gegaan, en nu is alles weer rustig. + had maandag stage en dan rook ik sws minder omdat ik het ook zo vind om te gaan roken bij de sportschool. Merk echt gelijk dat mijn honger dan toeneemt. Heb het vandaag op dezelfde manier als gisteren aangepakt ( 2 sigaretten) en heb op precies dezelfde tijdstip honger. Toen ik toen ging roken ( 2e sigaret) was de honger ook meteen weg.

Ben van plan mijn trainingsschema iets aan te gaan passen. nu is het:
borst + achterkant schouders + abs
quads/hams/ kuiten
rust
borst + voorkant schouders+abs
rug + kuiten.

Ik denk dat ik bij dag 4 2 oefeningen hamstrings toe ga voegen. Dit omdat hams achter lopen dus die fockers moeten wat groter. 2 oefeningen genoeg? tips kom maar op

Merk ook dat er voorzichtig een stijgende lijn zit in mijn kracht. Heb vandaag namelijk meer gewicht gepakt dan de vorige been training.

leg ext echt knijpen als een malle.
3x15x32

leg curl
2x15x??

Hack squat
12x20
2x12x40
3x12x50 yeah buddy. Bij de laatste set waren de laatste 4 reps wel ontzettend moeilijk. Ben hier flink diep gegaan.. deze reps waren ook wel met geluid.

stiff dl dumbel Moet deze oefening laag in gewicht houden anders ga ik te veel compenseren met mijn rug.
4x12x28 focking pittig wel

liggend leg curl plate loaded die andere was namelijk door 2 man bezet.
15x50 te veel reps..
10x60 nah verlagen die hap
10x50
2x12x40 vol vol vol
rep out beide benen appart. 8x20
daarna door gaan met beide benen tot je niet meer kan. reps rond de 16

walking lunges
3x12x40 trillende benen, vloeken, kapot gaan en tijdens rust weer gaan liggen. Had het niet meer vooral de laatste set..

leg ext
3x15x73 burn baby burn! helemaal naar de getver

staand kuiten
5x20x50 ss die oefening voor voorkant. Moet even wat verzinnen om die 2e oefening wat zwaarder te kunnen maken.
 
Gewoon RDLs toevoegen man. Dan gaan die hams wel groeien :D
 
Back
Naar boven