XXL Nutrition

Emielos road to a better (MAP) fysiek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eerst het belangrijkste.

Hoeveel hete poesjes heb je in de sneeuw gehad :eyebrow:

Lekker weg gaan man.
Supps zijn overal prima. Is maar zo'n klein gedeelte van het geheel.
Voeding is veel belangrijker;)
 
Ik vind het best een aardige vent, maar zijn training en voeding trekt wat mij betreft nergens op. Dat had je zelf ook kunnen bedenken..

En dan de fist class lobby er nog bovenop..er zijn vast betere coaches te vinden..
 
Eerst het belangrijkste.

Hoeveel hete poesjes heb je in de sneeuw gehad :eyebrow:

Lekker weg gaan man.
Supps zijn overal prima. Is maar zo'n klein gedeelte van het geheel.
AAS is veel belangrijker;)
fixed..:o
 
Snel mee stoppen Emiel! Wat een onprofessioneel en kansloos verhaal man.

Heb je na de wintersport helemaal niet meer getraind trouwens?
Beetje jammer indd dat je vooruit heb betaald maarja geld is vervangbaar tenslotte.
Ben 4 februari terug gekomen van wintersport en heb tot gisteren niet meer gesport. Wou lichaam even rustig de kans geven te herstellen, + tentamens etc dus kwam wel even goed uit de rust.

Eerst het belangrijkste.

Hoeveel hete poesjes heb je in de sneeuw gehad :eyebrow:

Lekker weg gaan man.
Supps zijn overal prima. Is maar zo'n klein gedeelte van het geheel.
Voeding is veel belangrijker;)
Niks:( Waren alleen met de opleiding er. Was nog wel en groep denen alleen daar had je de pedo pas voor nodig en die had ik niet bij mij. ( lees meiden van 15-16 jaar, kan nog aangeklaagd worden ook als ik dat zou doen)

Dat van voeding zei ik ook al indd. #meer eten
Ik vind het best een aardige vent, maar zijn training en voeding trekt wat mij betreft nergens op. Dat had je zelf ook kunnen bedenken..

En dan de fist class lobby er nog bovenop..er zijn vast betere coaches te vinden..
Dacht dat jij ook wel van die bro trainen was haha. Ja ach voeding deed ik redelijk zelf en trainingen ja. Ik ging vooruit qua fysiek en dat is wat draait bij mij haha
 
Dacht dat jij ook wel van die bro trainen was haha. Ja ach voeding deed ik redelijk zelf en trainingen ja. Ik ging vooruit qua fysiek en dat is wat draait bij mij haha
Klopt! Vind het heerlijk trainen en maintainen ermee gaat goed, maar of het daadwerkelijk the road to gains is...

true natyy status:D
:thumbs:
 
Beter weggaan, andere en beter.
 
Ok vandaag even gesproken en de lucht is geklaard. Bedoelde het beide niet zoals toen dus gaan gewoon verder. Ik blijf natuurlijk kritisch zoals jullie van mij gewend zijn en laat mij niet zomaar iets opleggen qua supps etc.

Vandaag ook weer legs gepakt en heb nu al spijt.. Quads doen nu al ontzettend veel pijn godskolere.. Tijdens hack squat ook echt weer die kramp feelings in de quads geen idee hoe dat komt. Misschien vraag ik teveel van mij?? Training was verder echt heerlijk. Pwo'tje op en bleef de hele training in mijn zone. Geen oog voor andere, opperste concentratie etc etc je kent het wel.

2 oefeningen quads 2 oef hams en 1 oef kuiten. Benen zijn volledig naar de galamise.

Hack squats hadden quads al zover gesloopt dat meer ook niet echt nodig was vandaag.

hack squats
2 WU sets
2x12x40 aan schijfen
2x12x50
8x50 kramp gevoel en kon er niks meer uit krijgen qua kracht.

stiff dl dumbel de tyfes leek net een hond zo moest ik hijgen.. ook een paar keer gaan zitten..
5x12x28

liggend leg curl
5x12x45

single liggend leg curl
3x12x18 kapot, hams rammetje vol en waggel;en t/m

leg ext
3x15x66 klaar kon niet meer. Hing over de machine heen, kon praktisch niet meer staan.

staand kuiten
5x20x50..

vanaf morgen even 4 dagen werken. Tentamens zijn klaar dus even extra moneys maken. Betekend 4 dagen achter elkaar om 4:05 de wekker. Dat wordt overdag even een powernapje op dag 3 haha
 
ochja ook nog even een dingetje wat ik wel vaker heb. Ik houd de volgorde van oefening zoals hierboven al een tijdje aan. Alleen na hack squats zitten quads al zo ram vol dat leg curl gewoon focking pijnlijk is. Ik bedoel daarmee te zeggen: zodra ik op het toestel ga liggen doen mijn quads ziek veel pijn. Beetje te omschrijven alsof de quads alleen maar bestaan uit spierknopen en daar ga je vervolgens met je vingers op zitten drukken.

Iemand een oorzaak of hoe ik dit weg krijg? dry needling behandeling tegen aan gooien?
 
Laatst bewerkt:
Gebruik je magnesium? Had zelf enorm veel last van spierspasmes die, sinds ik het nu ~3 weken gebruik, voor 95% verdwenen zijn. Je leest vaak dat het veel goeds voor spieren kan doen, ook ontspannen bijvoorbeeld. Ik heb geen last van wat jij omschrijft, maar denk dat magnesium een hoop kan schelen zoals het bij mij bij een andere klacht deed.

En foamroll je? Helpt mij erg om spieren te ontspannen als er lichte knopen (geen "permanente", die krijg ik er niet mee uit) mee los te maken.

En stretch je je spieren voordat je aan je training begint? Als ik dat niet doe voor squat, deadlift maakt geen verschil, squat ik als een oude oma.
 
Gebruik je magnesium? Had zelf enorm veel last van spierspasmes die, sinds ik het nu ~3 weken gebruik, voor 95% verdwenen zijn. Je leest vaak dat het veel goeds voor spieren kan doen, ook ontspannen bijvoorbeeld. Ik heb geen last van wat jij omschrijft, maar denk dat magnesium een hoop kan schelen zoals het bij mij bij een andere klacht deed.

En foamroll je? Helpt mij erg om spieren te ontspannen als er lichte knopen (geen "permanente", die krijg ik er niet mee uit) mee los te maken.

En stretch je je spieren voordat je aan je training begint? Als ik dat niet doe voor squat, deadlift maakt geen verschil, squat ik als een oude oma.
Gebruik geen magnesium op moment.

Doe eigenlijk niks van wat jij hierboven omschrijft. Ik heb ook nooit normaal klachten ofzo. Maar dit is een klacht die ik echt alleen heb als mijn quads vol zitten met bloed. Normaal gesproken nooit last van, geen geauwehoer, of het gevoel van knopen in je quads hebben. Komt puur door de hoevelheid bloed wat in een spier zit en blijft zitten
 
Magnesium heeft ook wonderen voor mij gedaan qua spier krampen. Ik was een wandelende kramp.
 
Hmm het zou zo maar kunnen dat je je (been)spieren overbelast hebt of een of andere (spier)blessure hebt. Ben er niet geheel in thuis, maar als je spier niet meer goed werkt kan het het vocht niet voldoende afdrijven. Als jij zegt dat ze helemaal volzitten met vocht en denkt dat daar het probleem vandaan komt, wellicht eens onderzoek doen of je spieren wel in orde zijn? (klinkt wel ernstig "in orde zijn" :p )

Vooralsnog denk ik: give magnesium a try. Doet natuurlijk niet alleen z'n werk op het moment van inname, maar je bouwt er mee op.

Edit: probeer anders eens de volgende legday 5 minuutjes op de loopband te gaan na hacksquat? Misschien loop je die verzuring eruit? Just a thought.
 
Ik zou persoonlijk alsnog weggaan bij je coach. Als ik zie wat hij op zijn insta allemaal uitkraamt en wat ik hier soms teruglees (bijv dat verhaal met die sups), vind ik het lastig om zo iemand serieus te nemen. Just my 2cents.
 
Precies wat Pren zegt Emiel.
Jij hebt er echt een neusje voor om begeleiders te vinden die zichzelf geweldig vinden, maar vooral onzin uitkramen. :)
Het is heel simpel: volume+voldoende voeding(+ vooral aas in de meeste gevallen!!! ) zorgen vaak voor een indrukwekkende Result Gallery.


Helaas zegt dat weinig over de profesionaliteit van de desbetreffende trainers.
En zéker nadat mister Elastic Fantastic zulke vreemde opmerkingen heeft gemaakt, zou ik de eer aan mezelf houden als ik jou was.

Dat heeft weinig te maken met 'het zo niet bedoelen 'maar wel met het narcistische, egoistische enge wereldje van de meeste begeleiders.
 
Laatst bewerkt:
ochja ook nog even een dingetje wat ik wel vaker heb. Ik houd de volgorde van oefening zoals hierboven al een tijdje aan. Alleen na hack squats zitten quads al zo ram vol dat leg curl gewoon focking pijnlijk is. Ik bedoel daarmee te zeggen: zodra ik op het toestel ga liggen doen mijn quads ziek veel pijn. Beetje te omschrijven alsof de quads alleen maar bestaan uit spierknopen en daar ga je vervolgens met je vingers op zitten drukken.

Iemand een oorzaak of hoe ik dit weg krijg? dry needling behandeling tegen aan gooien?
Heel herkenbaar dit! Bij mij is precies hetzelfde het geval..het is vervelend met trainen, maar vast niet dodelijk...

Niet aanstellen, twee dagen van genieten en weer voorbereiden voor de volgende legday...:rolleyes:

Magnesium gaat hier imo niet voor helpen...
 
Vandaag dag 2 van het genieten zoals Skatermarvin zegt. Spierpijn in benen is echt neit te zuinig. Kom nauwelijks normaal een trap op en af lol. Zie er uit als iemand met polio die uit een homo bos komt. Dit is denk ik de beste vergelijking van hoe ik er nu bij loop. De tering wat is dit weer heftig. Was in het weekje voor de wintersport ook al zo. Toen kon ik zaterdag pas weer normaal lopen na dinsdags benen te hebben gedaan. Ga er van uit dat het dit keer weer zo gaat worden..

Vandaag tijd voor borst deel 2 + voorkant schouders.

Incine db press wijdt ( lekkere oefening zo voor de borst damn
10x14
10x18
2x12x28
8x28 faaal
8x26 damn nokke dan maar

diepe fly's zo noem ik het maar even
2x12x12

chestpress
3x12x66 Borst bommetje vol

peck deck machine
3x12x55? borst stond op ontploffen

front raise dumbel
4x12x12 op de manier die iemand een keer had gepost. echt overdreven de oefening doen, dat is de beste omschrijvign denk ik.

rug tegen de muur. Schijf in je klauwen en omhoog werken die hap. Super strict, voorkant schouders brandde als een gek!
3x10x10
 
ochja ook nog even een dingetje wat ik wel vaker heb. Ik houd de volgorde van oefening zoals hierboven al een tijdje aan. Alleen na hack squats zitten quads al zo ram vol dat leg curl gewoon focking pijnlijk is. Ik bedoel daarmee te zeggen: zodra ik op het toestel ga liggen doen mijn quads ziek veel pijn. Beetje te omschrijven alsof de quads alleen maar bestaan uit spierknopen en daar ga je vervolgens met je vingers op zitten drukken.

Iemand een oorzaak of hoe ik dit weg krijg? dry needling behandeling tegen aan gooien?

Misschien een keer na een sportmasseur? Daarna onderhouden met foamrollen.
 
afgelopen zaterdag mijn housewarming gehad en damn die is ouderwets weer uit de hand gelopen haha. zeker als ik voor mij zelf moet spreken. 's ochtends vroeg nog gewerkt dus om 4:10 ging de wekker. Ik "sliep" pas rond 6:30 de volgende dag. "sliep" is omdat ik weer eens het typische studentje heb lopen uithangen, hoe ik dat nou weer voor elkaar heb gekregen is mij een raadsel maar daar heb ik wel vaker last van. Beter onthoud ik die shit wel want het werkt dus blijkbaar wel haha

Verder deze week een drukke week met school. De week voor stage aan dus moeten deze wek belachelijk veel op school zijn en de meest pauper belachelijk opdrachten doen. Mijn opleiding is zo krankzinnig goed in dit soort kansloze dingen echt verschrikkelijk. Zoals deze week ook: geef mij gewoon info over het komend half jaar en laat die bullshit dingen gewoon voor wat het is.. Dit is trouwens ook echt precies hoe ik ben hoor. Ben namelijk niet zo van de poespas, kom gewoon tot de kern en laat de bullshit achterwegen.
Moeten weer van die kansloze dingen doen zoals locaties vinden en selfies maken en dansen... Ja Hanze is weer lekker HBO waardig bezig... Genoeg frustraties van mijn kant en velen met mij maarja we moeten het er maar mee doen. Mezelf zo opfocken heeft geen enkel nut
 
Welke opleiding deed je ook alweer?

Ff paar jaar doorbijten en dan ben je er vanaf bro ;)
 
Back
Naar boven