- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fixed..Eerst het belangrijkste.
Hoeveel hete poesjes heb je in de sneeuw gehad
Lekker weg gaan man.
Supps zijn overal prima. Is maar zo'n klein gedeelte van het geheel.
AAS is veel belangrijker![]()

Beetje jammer indd dat je vooruit heb betaald maarja geld is vervangbaar tenslotte.Snel mee stoppen Emiel! Wat een onprofessioneel en kansloos verhaal man.
Heb je na de wintersport helemaal niet meer getraind trouwens?
NiksEerst het belangrijkste.
Hoeveel hete poesjes heb je in de sneeuw gehad
Lekker weg gaan man.
Supps zijn overal prima. Is maar zo'n klein gedeelte van het geheel.
Voeding is veel belangrijker![]()
Waren alleen met de opleiding er. Was nog wel en groep denen alleen daar had je de pedo pas voor nodig en die had ik niet bij mij. ( lees meiden van 15-16 jaar, kan nog aangeklaagd worden ook als ik dat zou doen)Dacht dat jij ook wel van die bro trainen was haha. Ja ach voeding deed ik redelijk zelf en trainingen ja. Ik ging vooruit qua fysiek en dat is wat draait bij mij hahaIk vind het best een aardige vent, maar zijn training en voeding trekt wat mij betreft nergens op. Dat had je zelf ook kunnen bedenken..
En dan de fist class lobby er nog bovenop..er zijn vast betere coaches te vinden..
true natyy status

Klopt! Vind het heerlijk trainen en maintainen ermee gaat goed, maar of het daadwerkelijk the road to gains is...Dacht dat jij ook wel van die bro trainen was haha. Ja ach voeding deed ik redelijk zelf en trainingen ja. Ik ging vooruit qua fysiek en dat is wat draait bij mij haha
Gebruik geen magnesium op moment.Gebruik je magnesium? Had zelf enorm veel last van spierspasmes die, sinds ik het nu ~3 weken gebruik, voor 95% verdwenen zijn. Je leest vaak dat het veel goeds voor spieren kan doen, ook ontspannen bijvoorbeeld. Ik heb geen last van wat jij omschrijft, maar denk dat magnesium een hoop kan schelen zoals het bij mij bij een andere klacht deed.
En foamroll je? Helpt mij erg om spieren te ontspannen als er lichte knopen (geen "permanente", die krijg ik er niet mee uit) mee los te maken.
En stretch je je spieren voordat je aan je training begint? Als ik dat niet doe voor squat, deadlift maakt geen verschil, squat ik als een oude oma.
)
Heel herkenbaar dit! Bij mij is precies hetzelfde het geval..het is vervelend met trainen, maar vast niet dodelijk...ochja ook nog even een dingetje wat ik wel vaker heb. Ik houd de volgorde van oefening zoals hierboven al een tijdje aan. Alleen na hack squats zitten quads al zo ram vol dat leg curl gewoon focking pijnlijk is. Ik bedoel daarmee te zeggen: zodra ik op het toestel ga liggen doen mijn quads ziek veel pijn. Beetje te omschrijven alsof de quads alleen maar bestaan uit spierknopen en daar ga je vervolgens met je vingers op zitten drukken.
Iemand een oorzaak of hoe ik dit weg krijg? dry needling behandeling tegen aan gooien?

ochja ook nog even een dingetje wat ik wel vaker heb. Ik houd de volgorde van oefening zoals hierboven al een tijdje aan. Alleen na hack squats zitten quads al zo ram vol dat leg curl gewoon focking pijnlijk is. Ik bedoel daarmee te zeggen: zodra ik op het toestel ga liggen doen mijn quads ziek veel pijn. Beetje te omschrijven alsof de quads alleen maar bestaan uit spierknopen en daar ga je vervolgens met je vingers op zitten drukken.
Iemand een oorzaak of hoe ik dit weg krijg? dry needling behandeling tegen aan gooien?