- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die 5% klopt niet meer hoor. Ik ten tijden van prep voor de enercup (juli/augustus/september 2016) het is nu eerder 10%Damn borst en schouders op 1 dag... Pijnlijke bedoeling en dat op 5%, respect!
Onderkant buik is echt mijn probleem gebied. Daar komt het eerst vet op en het laatste er af. Rug heeft bijvoorbeeld nog nooit boven de 6mm gezeten. Onderkant buik zit nu op 10mm ( vanmiddag even gemeten)Gezien het onderbuikje misschien wel 12Maar foto kan vertekenen..Bovenkant is wel weer droog, dat heb ik zelf ook..
Wat is de reden dat je borst en schouders op één dag pakt? hypertrofie? Wissel je dat dan af de week erna? Qua volgorde dan.
Kcal zitten nu tegen de 3850 aan.
Zullen het gauw genoeg zien. Binnenkort weer eventjes laten meten en kijken wat het dan zegt. Zoals nu zien jullie alleen buik wat bij mij een heel erg vertekend beeld geeft.
Nee morgen juist niet heb dan rust dag. Door die klote storm van donderdag waren die andere 2 trainingen een dag opgeschoven. Anders had ik vandaag rustdag gehad en ging ik morgen weer. Nu is het eventjes andersom. Maandag avond rond uur of 7 ben ik weer in biggy te vinden.Het was pompen of verzuipen vanmiddag. Desondanks heb jij ook nog wel een aardige train neer kunnen zetten zie ik. Ben je er morgen ook?
Ben 1 keer op stap geweest daar. Kan nou niet zeggen dat ik het echt super vond. Kan echt absoluut niet tippen aan de sfeer en de gezelligheid van grunn.

Is indd persoonlijk.Raar ja. Ik vond leeuw beter dan grun.
Maar dat is persoonlijk.
Mayb ondat de chicks daar makkelijker waren![]()