AndroidHealthClinic

Emielos road to a better (MAP) fysiek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kan niet echt elimineren wat het goed doet voor m'n hams maar ik doe hyperextensions (5x5 oid), glute bridges (3x8) en walking lunges (5x5 per been) als assistance voor hams. En hams zijn sinds start bulk het hardst vooruit gegaan :)
 
Woensdag rust dag en wou gisteren weer lekker gaan trainen. Alleen Gvd pestpleures zoooi ( lees dit met de stem van Lauw in je hoofd) wat een graf weer was het. Heeft hier echt contant geregend en had weinig zin om als een totaal verzopen kat bij mijn GYM te verschijnen of vervolgens nog te gaan trainen. Baal momentje maar ok.. Idee is dus om morgen hams/rug te pakken ipv dat ik dat vandaag zou doen.

Vandaag Borst schouders gepakt wat ik dus eigenlijk gisteren wou doen. Goede training pomp zat er lekker in. Nadien thuis even foto'tje gemaakt. Zal kijken of ik binnenkrot een FB foto kan maken. In de gym trek ik echt nog goede separatie in de quads. Dat licht is daar echt fantastisch!!

De training

incline db press Tyfes zwaar vandaag.. geen idee hoe dat komt. Misschien omdat ik al 2 dagen om 4 uur ben opgestaan en er om 10/half 11 in lag.
10x14
10x18
12x28
10x28..
2x10x26 ruk maar we doen het er maar mee.

db press beginnen en wanneer naar boven de dumbel naar elkaar toe draaien.
3x12x14 gvd wat pijnlijk!!

die oefening waar ik de naam weer even kwijt van ben. Staan en dan de bb wegduwen voor borst
3xfailx25 reps eerst 15 daarna 10 en toen weer wat minder

cable fly's
3x12x14

bb shoulder press
12x40 zwaar de tyfes
10x40 gvd!
6x40 5x30
10x30 jezus fok!

single arm side raise
3x12x8

front raise
3x12x12

dumbel press
12x14
8x14
fail x14 gevolgd door failx12
 
Damn borst en schouders op 1 dag... Pijnlijke bedoeling en dat op 5%, respect!
 
Damn borst en schouders op 1 dag... Pijnlijke bedoeling en dat op 5%, respect!
Die 5% klopt niet meer hoor. Ik ten tijden van prep voor de enercup (juli/augustus/september 2016) het is nu eerder 10%
 
x1x9qq.jpg
 
Gezien het onderbuikje misschien wel 12 ;) Maar foto kan vertekenen..Bovenkant is wel weer droog, dat heb ik zelf ook..
Wat is de reden dat je borst en schouders op één dag pakt? hypertrofie? Wissel je dat dan af de week erna? Qua volgorde dan.
 
Gezien het onderbuikje misschien wel 12 ;) Maar foto kan vertekenen..Bovenkant is wel weer droog, dat heb ik zelf ook..
Wat is de reden dat je borst en schouders op één dag pakt? hypertrofie? Wissel je dat dan af de week erna? Qua volgorde dan.
Onderkant buik is echt mijn probleem gebied. Daar komt het eerst vet op en het laatste er af. Rug heeft bijvoorbeeld nog nooit boven de 6mm gezeten. Onderkant buik zit nu op 10mm ( vanmiddag even gemeten)
Is altijd al zo geweest en zal ook zo blijven.
Benen blijven altijd wel redelijk droog. Alle 3 de spieren van je quads trek ik zo apart.

borst schouders komt meer omdat dit dag 2 met borst is. Borst loop achter dus die pak ik op dag 1 en dag 3 van mijn trainingen.
 
Vanmiddag na werk hams/rug/kuiten gedaan. Had vanochtend met werk wel "last"van mijn schouders. ALthans last als in spierpijn vermoeid etc etc. Vooral voorkant schouder was echt af af. Spierpijn in de borst ook aanwezig maar had ik minder hinder van.

Hams zaten echt rammetje vol na de oefeningen en hetzelfde geld voor mijn rug. fijne training, lekker door rammen en je ding. Merk wel dat het aantal arm boys toeneemt in de gym. Vandaag ook weer: nationale schouders/arms dag of een split variant van. Met z'n drieën in een driehoek staan te curlen waarvan het gewicht veel de zwaar is voor 2 van de 3 mensen.. ja opzich wel grappig om te zien. hun keus niet de mijne gelukkig.

rdl dumbel
10x14
10x22
12x28 dacht laat ik eens hier mee beginnen. te licht voor nu
12x34
12x34
12x36 volgende keer hoger starten

Liep als enigzins vreemd.

liggend legcurl
3x15x45

single leg
2x12x18
8x18. Dit was op beide benen een fail hierna. Gelijk door met 2 benen, zoveel mogelijk reps ergens rond de 18

pullups
2x8xBW poeh zwaar..

pulldown
2x12x59+2,5
12x59
12x52 verdomme dit moest wel. Die vorige ging zo taffes goed en moeilijk. laatste reps zagen er niet uit meet 59

single arm pulldown
3x12x18

incline row op bankje
15x20
2x12x22 laatste was echt heel lelijk...

dumbel pullover
3x15x22

staand kuiten
5x20x40 tering tyfes..
 
Hoeveel kcal zit je nu?
Nog druk met school?
 
10% is behoorlijk droog, ik denk ook eerder aan 12
 
Het was pompen of verzuipen vanmiddag. Desondanks heb jij ook nog wel een aardige train neer kunnen zetten zie ik :D. Ben je er morgen ook?
 
Hoeveel kcal zit je nu?
Nog druk met school?
Kcal zitten nu tegen de 3850 aan.

Ja sinds afgelopen week is stage begonnen. Heb nu 3 dagen stage, 1,5 dag school en op zaterdag werken. Lekker druk komend half jaar.

10% is behoorlijk droog, ik denk ook eerder aan 12
Zullen het gauw genoeg zien. Binnenkort weer eventjes laten meten en kijken wat het dan zegt. Zoals nu zien jullie alleen buik wat bij mij een heel erg vertekend beeld geeft.

A.s vrijdag laat ik mij eventjes meten en dat weten we het zeker.
 
Het was pompen of verzuipen vanmiddag. Desondanks heb jij ook nog wel een aardige train neer kunnen zetten zie ik :D. Ben je er morgen ook?
Nee morgen juist niet heb dan rust dag. Door die klote storm van donderdag waren die andere 2 trainingen een dag opgeschoven. Anders had ik vandaag rustdag gehad en ging ik morgen weer. Nu is het eventjes andersom. Maandag avond rond uur of 7 ben ik weer in biggy te vinden.
 
Nice! Zou goed kunnen dat ik er maandag ook ben :wl:
 
Kolere wat heb ik een heerlijke training gehad echt bizar! Is echt in tijden niet zo lekker gegaan. Of ik had meer kracht door cheatday van gisteren of ik heb eindelijk een stijgende lijn te pakken met bench of het was puur geluk.

Hele dag stage gehad wat trouwens steeds leuker aan het worden is. Zijn vandaag begonnen met wat nieuwe ideeën en dit kan echt heel erg interessant gaan worden. Ik loop stage in en vitaliteits Studio in leeuwarden oftewel er wordt hier verder gekeken dan het trainen. Eigenlijk is het trainen niet het belangrijkste zelfs. Er word meer gekeken naar het indien aanpassen van iemands levensstijl, slaap, addemhaling, stress etc. Heel interessant allemaal waar ik samen met nog iemand de marketing ga doen. Wat ik al zei er zijn dus nieuwe ideeën gekomen om wat te gaan doen. Helaas mag ik nog niks zeggen over hetgene wat er nu speelt maar zodra het mag zal ik er wat over vertellen.

Incline bench kon ik met 2.5kg verhogen voor 3 reps met 12hh dus gaan lekkah denk ik.

Incline bench die doe ik trouwens altijd redelijk breed. Pinken op de buitenste ringen.
25xstang eventjes Pillz nadoen
10x40
14x50 peanuts..
12x55
2x12x57,5
11x57,5 op.. de laatste kreeg ik niet voor elkaar.
borst begon al lekker vol te zitten

incline db press
3x12x24

dumbel chest press en dan naar elkaar toe draaien
3x12x12 snoeihard knijpen gdv pijnlijk wel!

cable fly's
veel setjes afsluitend met reps out om leeg te trekken! Pomp was kolere fokt op lekker!

bankjes bezet dus dan maar iets anders de oefening.
Bent over lat raise met je bakkes op de preacher curl ding
4x12x9 jezus de pomp in achterkant schouders war bizar! zo geweldig vol maar o zo pijnlijk. Oefening uitgevoerd met hammergrip en dan net wat naar achteren knijpen. Voelt voor mijzelf zo veel beter

facepuls
3x15x27 done en helemaal klaar!
 
Leeuwarden is ook vet om te stappen man.
 
Leeuwarden is ook vet om te stappen man.
Ben 1 keer op stap geweest daar. Kan nou niet zeggen dat ik het echt super vond. Kan echt absoluut niet tippen aan de sfeer en de gezelligheid van grunn.

Hebben het toen wel voor elkaar gekregen om het noorderplantsoen te laten draaien in club red. Voor de mensen buiten Groningen hier het nummer:

Dit is HET nummer van Groningen. Dit word praktisch in elke kroeg gedraait wanneer de tent gaat sluiten zo ongeveer. Niet is leuker dan met volslagen onbekende en kameraden, armen over elkaar heen en volslagen lam dit nummer mee te schreeuwen in de kroeg. Heeft altijd iets speciaals
Oh wat keken die friezen ons boos aan echt geweldig haha. dit was tevens een hoogtepunt van de avond :P

Bij een cafetaria er naast ( je bent lam en honger) spraken we een paar frieze vrouwtjes. Na dat wij hadden verteld hadden dat een deel uit grunn kwam was hun reactie: Waarom ga je dan in godsnaam hier op stap. Groningen is veel mooier
 
Laatst bewerkt:
Raar ja. Ik vond leeuw beter dan grun.
Maar dat is persoonlijk.
Mayb ondat de chicks daar makkelijker waren :p
 
Raar ja. Ik vond leeuw beter dan grun.
Maar dat is persoonlijk.
Mayb ondat de chicks daar makkelijker waren :p
Is indd persoonlijk.

Mag niet klagen over de vrouwtjes in Groningen. Het gaat mij redelijk goed af al zeg ik het zelf. Lekker genieten van mijn vrijgezelle studentenleven.
 
Al tijdje terug weer van het buitenland. Beentjes getraind op hoog volume en weingi rust was flink afzien en burn als ma lije! verder niet heel interessant om die training te loggen.

Eindstand meting:
2,5kg zwaarder en 2% vp omhoog. Wat betekend dat ik nu een vp heb van 10,4% ( 12 punts meting)
Bovenlichaam vrijwel geen verschil in mm's behalve navel natuurlijk. Navel +4mm en quads + hams ook iets van 5 en 6 dacht ik.

Laatste meting is van 5 week terug dus is schappelijk vind ik zelf.
 
Back
Naar boven