XXL Nutrition

Emielos road to a better (MAP) fysiek

Dankjewel man! V moet nog veel en veel beter worden maar er is een begin. Met goed licht trek ik zelf nog strepen op mijn rug echt bizar :o

Ja gek he hoe dat zo ontstaat. Geen idee ook waar dat geauwehoer van mijn schouder vandaan komt.. zal rustig aan proberen te doen lukt waarschijnlijk toch niet. Jouw liezen alweer wat beter? Heb er zelf ook wat last van maar dat heeft een andere reden haha
Die strepen heb ik ook met goed licht..nice!:thumbs:

Nope..liezen nog steeds even kut! Mis oprecht fatsoenlijke benen-trainingen nu..:sad:

Dat andere houdt trouwens mijn liespijn goed in stand:roflol:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
@remonmn4 juist wel wat zeggen. Waardeer je input altijd

Heb volgens mij juist niet echt schouder gevoelige oefeningen gedaan. Incline bench breed is zo breed dat ik een hoek van 90 graden heb bij mijn elleboog

Hoe ziet jouw trainingsschema er momenteel uit?
Ik vond het volume altijd aardig hoog, net als het aantal oefeningen.
En dan 2 x p.w borst/schouders met het aantal oefeningen is imo overkill.

En voordat er reacties komen dat zo'n hoog volume geen probleem is als je voeding goed is: dat wordt vooral gezegd door mensen die ondersteunende middelen gebruiken. :)

En breed benchen zorgt voor mij al snel voor irritatie in mijn schouders.

Barbell shouderpress, dumbell press, front raises en landmine presses in 1 training is redelijk veel.

• Like
Waarderingen: Pren

En voordat er reacties komen dat zo'n hoog volume geen probleem is als je voeding goed is: dat wordt vooral gezegd door mensen die ondersteunende middelen gebruiken. :)

Barbell shouderpress, dumbell press, front raises en landmine presses in 1 training is redelijk veel.

Er zit wat op je hoofd :p

Je moet een beetje meegaan met de tijd HansiHansi.
Iedereen gebruikt tegenwoordig filters bij elke foto die ze posten, en ik moet zeggen dat mijn foto's er inderdaad aardig van opknappen. :)

Wat is het eigenlijk? Een koffiemok?
Vind deze filter ook wel wat namelijk :)

Laatst bewerkt:

Ja als ik echt breed bench ( wanneer elleboog meer dan 90 graden is heb ik dat ook indd.) Pinken op buitenste ringen heb ik dat niet eerlijk gezegd.

Ja volume kan misschien wel kloppen. Alleen het nadeel is dat ik gewend ben om volume te draaien. Wanneer ik niet moe ben na een training vind ik zelf dat ik niet goed heb getraind. Nare eigenschap.. Komt ook wel omdat ik enigzins een alles of niets persoon ben.

Trainingsschema is nu:
Borst ( alles incline) + 2 oef achterkant schouders
quads/hams/kuiten
rust
borst/schouders
hams/rug/ kuiten

Abs prop ik ergens bij wanneer ik zin in. vaak bij dag 1 en dag 3.

Dat je helemaal kapot 'moet' zijn na een training, is herkenbaar hoor.
Dat heb ik ook gehad in het begin. :)

Maar ik had je een tijdje geleden al een soort van gewaarschuwd dat met jouw trainingsschema, volume ,oefeningen en continue trainen tot failure, er hoogstwaarschijnlijk blessures zouden komen.
En zeker nu je borst +schouders 2 x p.w bent gaan trainen, zou ik minder oefeningen /volume gaan draaien.

Vervelend als je straks een echte blessure krijgt en niet meer -goed-kan trainen.
Ub/lb vind je niks, maar heb je wel eens nagedacht over push/pull/legs?

Vandaag quads/hams en kuiten aangepakt. Heerlijk training alleen mijn maag deed een beetje kut.. Toen ik richting de gym ging veel lucht in de buik heel hinderlijk. tijdens hack squat wel weer redelijk diep gegaan dus misselijkheid begon al een klein beetje. RDL met dumbel werd daarom ook kut. Soms van die kleine kut boertjes.. Volgende oefening geen last maar bij lunges weer wel. paar keer had ik het idee en nu komt er wat omhoog. Even een tuf ( was alleen speeksel) in de prullenbak en weer door gaan. Daarna leg ext en kuiten. Bij leg ext stond ik de trillen als een rietje echt focking ziek. Zet een glas op mijn hoofd en ik maakte zo een luchtige smoothie voor je. Daarna kuiten wat echt bizar pijnlijk was. Kuiten hierna ook rammetje vol en wankelde aardig.

@Basma ook tegen gekomen en eventjes gesproken. Hij zei ook al dat ik aardig naar de t*ring liep. In de kleedkameer nog even wat foto's gemaakt deze worden nog geplaatst zowel hier als ik zijn log ga ik vanuit. Zien jullie het verschil tusssen Shredded ecto en dikkie dik aka me.

De training
leg ext als WU
3x15x32 veel knijpen om warm te worden.

hack squat
10x20
12x40
4x12x50 Tyfes was ging ik met de laatste diep... liep te hijgen alsof ik achter een 0906 lijn zat of een hond je mag kiezen.

rdl dumbels
12x28 naah dit kan beter
4x12x30 same story ging aardig diep weer

liggend legcurl
3x15x45
single leg
2x12x18 pijnlijk as fock!
6x18 daarna door met 2 benen. dit 8-9 keer. Verder kon ik niet meer heekmaal naar de graf tyfes

lunges
3x12x40. Het wel bekendee verhaal hier

leg ext
3x15x73

kuiten
3x20x50 ss voorkant kuiten
12x50 volle reps hierna kreeg ik er alleen halve en kwartjes uit ofzo

Laatst bewerkt:
de pics van gisteren:

14tq9ux.jpg

Lekker bekkie hoor

Even een goede foto van de achterkant:
33peh3m.jpg

Samen met @Basma Ik ben 84,4kg in de ochtend hij zat nu op 82-83kg toch?

iz2g7t.jpg

Licht in bij Biggy is verschrikkelijk inderdaad. In de gym zelf is het prima, maar in de kleedkamer zuigt het hard :P!

Terug
Naar boven