XXL Nutrition

Emielos road to a better (MAP) fysiek

In! Wijdte in de rug is wel nice! heb je ook pics van de wedstrijd?

• Topic Starter Topic Starter
Rugwijdte is netjes lekker in bulkmode

hier 2 foto's van 4 weeks out @Saik

ipqv60.jpg

k9ywlj.jpg

Gaat goed man.

Vp niet teveel laten oplopen nu. Anders moet dat er allemaal weer af voor baggelhuizen in de zomer :p

t*ring, je leek wel 10x groter toen je mokershredded was. Zo zie je maar dat gewicht geen drol zegt, laag vet percentage doet het hem. Even je folder doorgespit, geeft weer wat motivatie om zelf door te knallen.

Netjes!

Gaat goed man.

Vp niet teveel laten oplopen nu. Anders moet dat er allemaal weer af voor baggelhuizen in de zomer :p
Haha ouwe afval stort:p Ik ben daar in jaren niet meer geweest moet ik eerlijk zijn haha. En thx man probeer vp onder controle te houden. Probeer volgende week weer even te maken en kijken wat VP heeft gedaan vorige keer was het dus 10,4.
t*ring, je leek wel 10x groter toen je mokershredded was. Zo zie je maar dat gewicht geen drol zegt, laag vet percentage doet het hem. Even je folder doorgespit, geeft weer wat motivatie om zelf door te knallen.
Haha ja echt he. Had precies hetzelfde: hoe droger ik werd hoe groter ik oogde voor mijzelf. Misschien stiekem deze shape wel echt. Dit was 7% volgens die meting. Had toen de meeste vet op mijn buik(navel) en triceps zitten/ + veel minder vochtig dan nu. eet nu 500 carbs en toen 200max. Vind vooral die side pose wel lekker uitkomen met mijn rug

Haha ouwe afval stort:p Ik ben daar in jaren niet meer geweest moet ik eerlijk zijn haha. En thx man probeer vp onder controle te houden. Probeer volgende week weer even te maken en kijken wat VP heeft gedaan vorige keer was het dus 10,4.
Wie meet dit...want het kan aan het licht liggen op de foto's, maar met je gezellige buikje zou ik het wel wat hoger geven..:o

Wie meet dit...want het kan aan het licht liggen op de foto's, maar met je gezellige buikje zou ik het wel wat hoger geven..:o
Haha denk zelf ook eerder 11/12 hoor maar ga even vanuit dat meetpunt omdat ik dan beter kan vergelijken.

Meting wordt gedaan door Jack d.m.v. 12 punts meting. Als ik goed/normaal licht heb trek ik gewoon abs. Ja dat randje is helemaal kut bij mij. Is het eerste waar vet bij op komt en als laatste er af:( ook is het wel wat vocht hoor. Na een avond stappen is het wat minder maar nog niet helemaal weg:(

Haha denk zelf ook eerder 11/12 hoor maar ga even vanuit dat meetpunt omdat ik dan beter kan vergelijken.

Meting wordt gedaan door Jack d.m.v. 12 punts meting. Als ik goed/normaal licht heb trek ik gewoon abs. Ja dat randje is helemaal kut bij mij. Is het eerste waar vet bij op komt en als laatste er af:( ook is het wel wat vocht hoor. Na een avond stappen is het wat minder maar nog niet helemaal weg:(
Same here! Overal nog redelijk droog...maar daar...daar is het net of ik naar het zwembad ga en mijn zwemband vast om heb gedaan:roflol:

Zo vandaag weer borst gepakt. Borst was nog niet helemaal voor de volle 100% hersteld had ik het idee.. Begin van de training ook nog geen last van voorkant schouder, komen we zo weer op terug..

De verschillen in de gym waren ook echt weer duidlijk zichtbaar. Paar fitgirls, leuk om te zien. Paar vrouwen waarvan hun billen net zo groot zijn als 1 bil van mij.. Zwaar ondervoed zegmaar. en dan heb je er nog 1 lopen waar ik een zwak voor heb. Althans dat lichaamstype heb ik echt een zwak voor. Heeft namelijk een beetje zelfde lichaam als mijn ex en dat beviel mij wel haha.
Zegmaar niet echt het fitgirl type maar gewoon lekker normaal, wel goede kont maar niet helemaal afgetraind.. lastig uit te leggen wat ik precies bedoel maar dat lichaam in de combinatie met heel lang blond haar en ik ben verkocht haha:heart:. Enige nadeel is dat ze zo'n ordinaire tattoo in haar nek heeft..

Voor de rest ook weer het type vrouw gezien waarvan je zelf echt denkt:headbang:. Van die types die daar komen om af te vallen, dan denk ik dan aan hun postuur te zien. Maar gewoon met focking redbull door de gym lopen. En nee niet die light of zero variant. Dan praat ik niet over 1 blik maar over 2 p.p

Afijn genoeg rompslomp de training

Schouders wat opwarmen lijkt mij wel verstandig met dit soort geauwehoer

incline db press
20x16
10x22
10x26
3x12x28
8x28 +4x 24

dumbels aanzakken en dat pressen omhoog
3x12x14

fly's naar beneden en daar binnen duwen en vervolgens weer omhoof
3x10x10

fly's
2x12x14+2,5
12x14,2,5 pijn scheit in voorkant schouder

Front raise geprobeerd kwam meteen weer een steek dus gekapt

Dan maar wat abs doen.

hanging leg raise
3x15

toen nog wat crunches etc

Laatst bewerkt:
Prachtig die type omschrijvingen :roflol:

Spreek dat meisje dat je er goed uit vindt zien dan gewoon aan? Inb4 @Pillz "die tattoo zie je toch niet als je dr van voren doet".

En die redbull types zie ik ook al te vaak. Vooral dan zelfs mensen van middelbare leeftijd. Gaan ze van die machine pulldowns doen op een apparaat (niet de lat pulldown) en doen alsof de op een skippybal zitten met 5kg. Vervolgens op 5 km/h een half uur fietsen en dan nog machine rows doen waarbij ze lekker achterover leunen om die 10kg naar zich toe te trekken. En dan raar op kijken dat ik aan het zweten ben tijdens het benchen. Sommigen....

Je ex heeft zeker goed lichaam huehuehue

Je ziet de tattoo toch niet als je haar keel dicht knijpt @ProudPizza :cool:

Niet druk maken om mensen in de gym.

A lion never looks back when a dog barks ;)

Wie is deze ex?

Ging dr eigenlijk vanuit datie aan de achterkant van haar nek zou zitten, maar voorkant zou natuurlijk ook kunnen :p

Balen van je schouder Emiel. Daar even mee uitkijken en misschien een fysio naar laten kijken. Tuck je de ellebogen wel goed met de presses?

Haha ja he ;)

Dichtknijpen is niet echt mijn afdeling ben niet zo van de wurgsex.
Houd mijzelf ook niet bezig met die meiden hoor interesseert mij niet. Maar was echt apart om te zien met die redbull.

Wie is deze ex?

Ging dr eigenlijk vanuit datie aan de achterkant van haar nek zou zitten, maar voorkant zou natuurlijk ook kunnen :p
Haha pilz lukt hij heeft haar nooit gezien.

Voorkant, achterkant kan beide:p

Balen van je schouder Emiel. Daar even mee uitkijken en misschien een fysio naar laten kijken. Tuck je de ellebogen wel goed met de presses?
Ja volgende week misschien langs de fysio inderdaad echt zo'n klote pijntje..

Ja denk 't wel, heb namelijk niet echt pijn tijdens de presses.

De verschillen in de gym waren ook echt weer duidlijk zichtbaar. Paar fitgirls, leuk om te zien. Paar vrouwen waarvan hun billen net zo groot zijn als 1 bil van mij.. Zwaar ondervoed zegmaar. en dan heb je er nog 1 lopen waar ik een zwak voor heb. Althans dat lichaamstype heb ik echt een zwak voor. Heeft namelijk een beetje zelfde lichaam als mijn ex en dat beviel mij wel haha.
Zegmaar niet echt het fitgirl type maar gewoon lekker normaal, wel goede kont maar niet helemaal afgetraind.. lastig uit te leggen wat ik precies bedoel maar dat lichaam in de combinatie met heel lang blond haar en ik ben verkocht haha:heart:. Enige nadeel is dat ze zo'n ordinaire tattoo in haar nek heeft..

Voor de rest ook weer het type vrouw gezien waarvan je zelf echt denkt:headbang:. Van die types die daar komen om af te vallen, dan denk ik dan aan hun postuur te zien. Maar gewoon met focking redbull door de gym lopen. En nee niet die light of zero variant. Dan praat ik niet over 1 blik maar over 2 p.p

Goed pua report
emoji4.png

Geen zin om nu de hele training te loggen dus zal dat morgen even doen.

Heb nu zwaar het idee dat VP te hard op loopt. Kan ook 1 grote mindfuck zijn maar a.s dinsdag weet ik het zeker. Dinsdag weer langs Jack voor een meting waar ik echt even aan toe ben nu. Maar ook weer eventjes een training waarbij je goed naar de klote gaat.

Ook ergens volgende week even een afspraak maken met de fysio. Schouder loopt meer en meer te kutten heb ik het idee. Ook dat eventjes voorleggen aan Jack a.s dinsdag. Misschien vraag ik te veel van mijzelf en neem daardoor te weinig rust. Heb het er wel eens met Jack over gehad dusja.

Verder was de training van vandaag wel chill. Benen waren nog vrij af van dinsdag, voornamelijk quads dan. Hams stonden na rdl dumbel al rete vol net zoals mijn reet. t*ring wat een belachelijk pomp in mijn kont en hams (squat booty.. ;) )
Rug deed het ook weer fijn. Goed vol en helemaal af. Morgen wat cheats en verder een rustdagje na het werken. Wekkertje gaat morgen weer om 4:10

Terug
Naar boven