- Waardering
- 34.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een van de meest arrogante mannetjes die ik op facebook heb gehad..er is niets mis met die eerste en tweede oefening IMO...
Ik denk dat hij Jack hiermee bedoelt.Hoe was de coach meeting Emiel?!
Arrogant? Imo zet hij terecht veelgemaakte fouten en mythes recht.
Nope..het dikgedrukte omschrijft Guy IMO prima..Ik denk dat hij Jack hiermee bedoelt.
Guy is iemand die alle bro science trainers min of meer op hun plaats zet.
De rijst met kip brigade.
En dat wordt niet altijd gewaardeerd in het narcistische, egoistische bodybuildwereldje.
Ik denk dat hij Jack hiermee bedoelt.
Guy is iemand die alle bro science trainers min of meer op hun plaats zet.
De rijst met kip brigade.
En dat wordt niet altijd gewaardeerd in het narcistische, egoistische bodybuildwereldje.
Weet je wat het is?Nope..het dikgedrukte omschrijft Guy IMO prima..
Er is niks mis met bro-science..en zoals ik al aangaf zijn de eerste twee oefeningen in het filmpje zo gek zo niet. Probeer ze maar eens...

Zo leuke discussie op gang door een filmpje van Guy.
Uhm laat ik meteen dingen ontkrachten m.b.t Jack en rijst en kip. Jack is alles behalve een rijst met kip figuur. Wat hij wil is dat je gevarieerd en goed lekker eet. Die zie je ook terug bij wat iedereen eet. Iedereen eet wat zij/hij lekker vind. Natuurlijk moet je wel je macros halen maar dat lijkt mij vrij logisch.
Verder meting heb en we gisteren niet gedaan. Wel borst eventjes lekker aangepakt en hij heeft even naar mijn schouder probleem gekeken.
Staat veel druk op mijn trapezius dus daar heeft die even fijn op zitten drukken om het los te krijgen. Kon bijna door de grond heenzakken van dat klote gevoel, Damn wat pijnlijk. Het heeft prima geholpen want heb vrijwel geen last meer van mijn voorkant schouder
Mensen die op mijn traps drukken breken hun duim.
/badassmodeengaged.
Meer ace zetten broeder.
ik heb nog steeds the True natty status

Stond lekker te zwabberen en te zwalken op de benen na de training.aangezien er veel reactie kwam op dat filmpe van Guy en vervolgens bro-science VS evidence based hier een youtube kanaal wat wel het volgen waard is. Die jongen legt veel interessante dingen uit op het gebied van training maar allemaal met onderbouwende onderzoeken etc.
Jeff nippard claimt natuurlijk natty te zijn maar dat heeft ongetwijfeld te maken met zijn sponsoring.
Jeff Nippard

Ik vind Guy ook altijd goed met onderbouwde zaken komen. Ik heb een aantal keren een live Instagram sessie gevold en vragen gesteld.
Ik ga die Jeff ook ff checken. Tx