MuscleMeat

Emielos road to a better (MAP) fysiek

• Topic Starter Topic Starter
De rijst en kip reactie sloeg ook niet op Jack hoor, maar in het algemeen.
Wat wel op Jack sloeg, zijn de meest aparte oefeningen die niks toevoegen.
En alle oefeningen die voorbij komen met elastieken…. gaat echt nergens over.
Kop en schotel, maar dan met elastieken.

Je moet het ook niet persoonlijk opvatten allemaal, maar een forum is ook om je mening te geven toch?
En niet alleen maar'top bezig Emiel! ''Beest'etc. ;)
Ik denk dat elastieken wel nuttig kunnen zijn, Je hebt ze in meerdere sterktes dus je kan wel gewoon zwaar gaan met trainen. Meestal doen we ze als afsluiting ik vind het wel lekker om zo af te sluiten.

Denk dat elastieken wel een meerwaarde kunnen hebben hoor. niet voor niets word het ook gebruikt in de Pl wereld en meerdere bb'ers maken er gebruik van. Het gebruik zal dus vast met een reden zijn. Je pompt de spier in ieder geval wel lekker vol als afsluiting.

Ohnee vat het niet persoonlijk op hoor. Je kent mij tenslotte al langer dan vandaag. Kritisch op een forum moet ook indd.

Haha wat jij beschrijft klopt wel indd. Moet niet allemaal de veer in de reet zijn werkt ook niet. Altijd kritisch zijn op elkaar en zo proberen je kennis uit te bouwen,

Beter dan die prutsbegeleider van jou he. :)

Volgens mij zitten ze aardig op 1 lijn :).
En ik ben heel erg blij met de begeleiding de afgelopen 14 maanden!!! Nog 2 weken en dan is het afgelopen en ga ik op eigen benen staan haha.

Nu ik erover nadenk ik heb ook al 2 weken niets van hem gehoord. Wat een prutser :p

@remonmn4 wanneer ga jij weer loggen en hoe is het met je rug?

• Like
Waarderingen: Rain
Loggen ga ik niet meer @Hans_i .
Bodynet is dood en begraven en ik lok liever discussies uit in andermans logjes. ;)

Op een gegeven moment val je in herhaling en kan je alles letterlijk kopieëren van een week daarvoor.
Trainen gaat prima, 2 a 3 x per week .
Bijhouden is nu mijn doel.

Er is nu eindelijk wel bekend waardoor mijn rugklachten veroorzaakt worden: scheurtjes in tussenwervel schijven.
Helaas niets aan te doen, al zijn core verstevigende oefeningen wel aan te raden.
En na je 50e blijkt die"gel"uit te drogen, waardoor de klachten vaak verdwijnen.

Sorry dat ik hier mijn levensverhaal opschrijf Emielos, maar dan heb ik eindelijk eens meer dan 2 lezertjes.

Over tot de orde van de dag.

Loggen ga ik niet meer @Hans_i .
Bodynet is dood en begraven en ik lok liever discussies uit in andermans logjes. ;)

Op een gegeven moment val je in herhaling en kan je alles letterlijk kopieëren van een week daarvoor.
Trainen gaat prima, 2 a 3 x per week .
Bijhouden is nu mijn doel.

Er is nu eindelijk wel bekend waardoor mijn rugklachten veroorzaakt worden: scheurtjes in tussenwervel schijven.
Helaas niets aan te doen, al zijn core verstevigende oefeningen wel aan te raden.
En na je 50e blijkt die"gel"uit te drogen, waardoor de klachten vaak verdwijnen.

Sorry dat ik hier mijn levensverhaal opschrijf Emielos, maar dan heb ik eindelijk eens meer dan 2 lezertjes.

Over tot de orde van de dag.

Bodynet kom ik niet meer.
Goed om te horen dat je weet wat er aan de hand is. Hopelijk ben je er na je 50ste vanaf!

• Like
Waarderingen: Rain
Gisteren tijd voor borst + voor schouders. Lekkere training en weinig tot geen last van mijn voorkant schouder. Was dus inderdaad een blokkade en is nu zo goed als weg.

Toch goed geweest dat Jack zo kut op mijn trap ging drukken Haha.

Verder de training was echt on point! Plezier is terug, harde werken is terug dus laat de gainz maar komen! Verder tijdens training probeer ik ook was poses te oefenen gewoon omdat het kan. Wat mensen om mij heen dan denken interresseert mij vraag weinig.
Met side chest pose waren ze armen echt ont point! Lichtelijke separaties en ziet er mooi vol uit!
Wel is het zo dat als ik in de spiegel kijk zoals die training van gisteren. Dan fokt mijn hoofd wel even met mij. UB oogt groter dan LB waardoor ik voor mijzelf een lichte disproportie zie. Binnenkort even een most mostculair mee LB/UB erop maken dan kunnen jullie het wel zien.

Verder de training wat weer bestond uit grenzen opzoeken ik kan mijzelf ook echt niet inhouden..

Machine fly's beetje WU
3x15x32

Incline db press
12x16
4x12x24 beter even een setje minder voor de schouders

Fly's achting maar dan meer knijpen
3x12x12

Chest press ellebogen dicht bij lichaam houden. Ik voel op deze manier mijn borst zoveel beter dan ellebogen breed..
3x12x66 borst ook lekker vol!

Fly's
3x12x23

Front raise
3x12x9 1 keer eventjes een steek Maarja

Side raise single hand
3x12x9
Vol pompen met 7kg

Upright row misschien niet slim maar fokt it. Geen last van schouder dus dikke prim
3x12x14 single hand alles

Fantastisch fysiek man!

ps wat zijn dat voor schoenen?

Afijn de training van vandaag. Super lekkere training echt damn :o sperpijn was nog als de ziekte aanwezig in de hams/quads. Liep zelfs nog een beetje als een pinguin als ik de bank af kwam lol. Plezier voor het trainen is weer helemaal terug dus komende tijd is het FULL GASS! kijken hoe ver we het fysiek kunnen pushen en pushen.

Pomp was zoals jullie gewend zijn van mij echt verschrikkelijk bizar.. Na hams stond mijn reet zo vol niet normaal.. Kon zo plaatsnemen in de bikini klasse de tyfes.. Liep heel erg raar wann je kont zo zit. ( i know voor de pupers onder ons klinkt dit heel fout) deel 1 zat er al goed op dus. Vervolgens rug afgemat en jezus, weer 2 watermeloenen onder de oksels verdomme zeg :o
Wijdte met het poseren na de training was ook echt heerlijk om te zien. Pak een goeie V nu moet de rest er om heen even dikker worden zodat het een mooi geheel wordt.

Afijn de training:
stiff dl
12x14
12x24
12x30
4x12x36 lekkah!

liggend legcurl
3x12x45 AU! AU! AU!

Single leg
2x8x20
doorgaan met 2. Ook maar 7 toen kon ik geen volle ROM meer maken.

Vervolgens als meneer wijdtbeens richting de lat pull

optrekken
12
8
6..

lat pull
4x12x52

single hand pulldown
3x12x18

V-bar pulldown
3x12x52 fok wat voelt deze toch fijn!

dumbel row
12x30 ( top pomp en MMC)
10x34 to much..
12x30

rope row
3x12x52 done

Zo laatste shakie er in en dan slapen. Morgen gaat om 4:10 weer de wekker..

Dankje man, zie het zelf anders:P Zie te veel kritische punten die beter moeten haha

Uhm adidas 2.0 ooit eens 3-4 jaar terug gekocht toen ik nog erg actief was op BN.

Nou, iets minder kritisch mag best haha. Maar ik herken het wel. Ik heb het meer met de uitvoering van een oefening dat ik daar te perfectionistisch over doe. Soms moet je gewoon rammen. Qua uiterlijk heb ik het dan weer een stuk minder.

Ik wil ook nog een keer goede gewichthef schoenen aanschaffen, ben een beetje aan het rondkijken.

deadlift met dumbells denk ik?

Mooie trainingen (naar mijn hart:heart:) en fysiek! Ik herken je probleem qua verhouding LB/UB, en gooi het meestal maar op natty problemen..:o

Misschien makkelijk gezegd, maar mocht jij DE manier hebben gevonden om leg-gins te maken...let me know:o

5x5 squat is the key geen mmc gedoe. Elke tren + 2.5kg, dat is wat mijn benen dik heeft laten groeien.

413225137.jpg

deadlift met dumbells denk ik?
Ja met dumbels. Kan hem zo beter uitvoeren naar mijn idee
Mooie trainingen (naar mijn hart:heart:) en fysiek! Ik herken je probleem qua verhouding LB/UB, en gooi het meestal maar op natty problemen..:o

Misschien makkelijk gezegd, maar mocht jij DE manier hebben gevonden om leg-gins te maken...let me know:o
Mwa het is ook meer een bulk iets. In mijn prep waren ze goed droog en oogde het wel wat. Toen oogde het mooi in verhouding. Nu zat er natuurlijk wat pomp in de armen en bijna geen lijnen in de benen. vertekend dan snel maar dit mag niet echt een excuus zijn. Vol gas benen blijven pakken en kijken wat het doet.

Het is niet heel erg wat maar oogde tenminste beter haha. Ach dit komt wel weer terug
fmpheh.jpg

2a9u154.jpg

Ja met dumbels. Kan hem zo beter uitvoeren naar mijn idee

Mwa het is ook meer een bulk iets. In mijn prep waren ze goed droog en oogde het wel wat. Toen oogde het mooi in verhouding. Nu zat er natuurlijk wat pomp in de armen en bijna geen lijnen in de benen. vertekend dan snel maar dit mag niet echt een excuus zijn. Vol gas benen blijven pakken en kijken wat het doet.

Het is niet heel erg wat maar oogde tenminste beter haha. Ach dit komt wel weer terug
fmpheh.jpg

2a9u154.jpg
Toch heb ik ook dergelijke foto's van mijn benen..echter, wanneer ik mijn UB ook op de foto heb zijn mijn benen voor het mooie toch te klein..:sad:

Blijven knallen!

Terug
Naar boven