Emielos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.510
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik denk dat elastieken wel nuttig kunnen zijn, Je hebt ze in meerdere sterktes dus je kan wel gewoon zwaar gaan met trainen. Meestal doen we ze als afsluiting ik vind het wel lekker om zo af te sluiten.De rijst en kip reactie sloeg ook niet op Jack hoor, maar in het algemeen.
Wat wel op Jack sloeg, zijn de meest aparte oefeningen die niks toevoegen.
En alle oefeningen die voorbij komen met elastieken…. gaat echt nergens over.
Kop en schotel, maar dan met elastieken.
Je moet het ook niet persoonlijk opvatten allemaal, maar een forum is ook om je mening te geven toch?
En niet alleen maar'top bezig Emiel! ''Beest'etc.![]()
Denk dat elastieken wel een meerwaarde kunnen hebben hoor. niet voor niets word het ook gebruikt in de Pl wereld en meerdere bb'ers maken er gebruik van. Het gebruik zal dus vast met een reden zijn. Je pompt de spier in ieder geval wel lekker vol als afsluiting.
Ohnee vat het niet persoonlijk op hoor. Je kent mij tenslotte al langer dan vandaag. Kritisch op een forum moet ook indd.
Haha wat jij beschrijft klopt wel indd. Moet niet allemaal de veer in de reet zijn werkt ook niet. Altijd kritisch zijn op elkaar en zo proberen je kennis uit te bouwen,

Zie te veel kritische punten die beter moeten haha
sperpijn was nog als de ziekte aanwezig in de hams/quads. Liep zelfs nog een beetje als een pinguin als ik de bank af kwam lol. Plezier voor het trainen is weer helemaal terug dus komende tijd is het FULL GASS! kijken hoe ver we het fysiek kunnen pushen en pushen.
) en fysiek! Ik herken je probleem qua verhouding LB/UB, en gooi het meestal maar op natty problemen..