AndroidHealthClinic

Emielos road to a better (MAP) fysiek

Pindakaas bunkeren drool:

Blijf je rug mooi vinden

Wat een rug!! :thumb:

Rug +1

goeie rug man! Training ziet er ook top uit:)

Hoe gaat het hier?:)

• Topic Starter Topic Starter
Gaat goed goed! Heb gisteren gesprek gehad met Jack. Was echt een heel leuk gesprek en voelde ook goed bij hem. Heb dus besloten om vanaf nu onder hem te gaan trainen. A.S dinsdag meten en dingen doorspreken etc etc.
Ook gelijk een training samen met Jack doen. Zoiets iets heb ik ook nooit gedaan met mijn vorige coach. Niet mee getraind, geen tips gekregen m.b.t. trainen etc.

Zoals ik het nu heb besproken en voor mij zie ga ik er wel qua coach op vooruit. meer "hart" voor zijn atleten. + hij heeft een mannetje of 18 onder zijn begeleiding waardoor je wel een soort team gevoel creëert wat ik ook wel fijn vind.
Bijv ook vanochtend een appje met een bedankje voor het feit dat ik gisteren langs kwam. Gewoon kleine dingen waardoor je weet dat hij met je bezig is.

Ook heb je wekelijkse team trainingen waar je aanwezig kan zijn. Meerdere van zijn atleten komen uit de buurt van grunn dus kan dan ook mooi carpoolen.

Mooi om te horen kerel. Hopelijk kun je er nu eindelijk alles uithalen wat erin zit :D. Ik begrijp dat je nu ook meteen op een schema van hem over gaat stappen?

Mooi om te horen kerel. Hopelijk kun je er nu eindelijk alles uithalen wat erin zit :D. Ik begrijp dat je nu ook meteen op een schema van hem over gaat stappen?
Mwa niet zozeer. Dat is juist het apparte en grappige bij hem. Hij doet niet aan vaste trainingsschema's etc dus ben benieuwd. Ga a.s dinsdag dus langs en dan hoor ik alles wel

Klinkt goed man, wat betaal je daar nou per maand voor? (Mag ook via pm als je vindt dat niet iedereen dat hoeft te weten:) )

succes met je nieuwe coach, goede stap vooruit denk ik voor je :thumb:

Zit ie nog steeds in Friesland?

Goeie keuze man !

Succes. Het zal mij benieuwen joh :D!
Thx man! Ik ben ook heel benieuwd maar heb er wel echt heel veel zin in. Tijd voor Emiel 2.0! Misschien gaan zich nog verrassingen ontpoppen de komende periodes who knows. Misschien word het indd een slip klasse, we shall see

Klinkt goed man, wat betaal je daar nou per maand voor? (Mag ook via pm als je vindt dat niet iedereen dat hoeft te weten:) )
inmidddels beantwoord met PM

succes met je nieuwe coach, goede stap vooruit denk ik voor je :thumb:
Denk ik ook wel. Voel mij er tenminste wel goed bij. Aangezien hij op sommige wedstrijden juryeerd heeft hij denk ik ook meer tips m.b.t. posing etc ook niet geheel onbelangrijk. Kijken hoever we mijn slechte punten kunnen gaan verbeteren en de goede alleen nog maar beter.
Zit ie nog steeds in Friesland?
Jup Joure. 1:03 met de bus ongeveer
Hoop/denk het ook wel. Benieuwd wat deze nieuwe periode mij gaat brengen

Boooh Joure, ik woon in Lemmer. Kan je mij ook de prijs even pmen?

Zonet nog even borst/schouders gepakt. Damn wat een ziek lekkere training! Nu het buiten donker word ziet alles er een stuk beter uit in de spiegel. Lijk nu wel aardig opgepompt haha. Zag ook hier en daar wel wat lui naar mij kijken. Your mirrrin Brah? Echt zin om een lekkere pak masse erop te plakken en mensen echt omver te blazen de volgende keer dat ik het podium op stap.

Borst voelt nu ook echt goed naar de klote aan. Alsof ik de spierpijn nu al voel haha.

Na 2e setje bench incline even verhoogd. Kijken wat ik kan pakken.. Helaas niet de 6 reps die ik wou maar telkens de 5..

Incline bench
10xstang
10x40
2x7x65
3x5x70 damnit..

Incline db press
3x8x28

incline fly's
3x12x10 pijnlijk as fock!

chestpress
3x10x56 heerlijke afsluiter :D

db press ss bent over raise
5x6x20 3x10x6

single hand side raise
10x8
10x9
10x10

upright row dumbel
3x12x14

facepulls
3x15x14

Prijs pm please. Gewoon uit interesse

Damn de hele dag al heerlijke spierpijn in de Chest. Spierpijn zegt natuurlijk geen fock of de training goed is geweest maar vin het altijd wel fijn. Zeker wanneer ik het goed voel in mijn borst!

Vandaag ook chill dagje gehad. Om 4 uur ging de wekker voor werk. Was aardig vroeg vrij ( 12 uur) dus daarna snel naar huis en de boodschappen voor aankomende week in huis gehaald. Aangezien ik toch snel met alles klaar was heb ik besloten om toch maar te gaan trainen. Normaal ik zaterdag en een andere dag rustdag. Maarja had er zin in dus lekker legs gepakt.Was ook weer een zeer fijne training en ook weer kunnen verhogen HOPPA!

Squat
10xstang
10x40
5x60
3x6x95
2x6x100 Onder paralel. Hehe krcht begint weer richting het oude niveau te gaan!

legpress
3x12x170 Jezus wat pijnlijk. Vanaf hier was Bambi weer in biggy aanwezig.. Liep ook wijdbeens naar de leg ext t*ring he..

leg ext
3x12x71 Allerlaatste echt net net aan..

Stiff dl ( zelfde gewicht, anders ga ik teveel uit mijn rug halen heb ik het idee)
10x40
10x60
5x6x85 ( goed die hams oprekken)

liggend leg curl
3x12x41

zittend leg curl
3x15x39 ( nog hoger volgende keer)

staand kuiten
5x15x70

10wv4ah.png

Was na de leg press. Pomp was al goed dus trok totaal geen separatie meer...

Gek supersayan kapsel bro

Gaat lekker hier zie ik! Zou je mij ook de prijs willen pmen?

Terug
Naar boven