- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat goed goed! Heb gisteren gesprek gehad met Jack. Was echt een heel leuk gesprek en voelde ook goed bij hem. Heb dus besloten om vanaf nu onder hem te gaan trainen. A.S dinsdag meten en dingen doorspreken etc etc.
Mwa niet zozeer. Dat is juist het apparte en grappige bij hem. Hij doet niet aan vaste trainingsschema's etc dus ben benieuwd. Ga a.s dinsdag dus langs en dan hoor ik alles welMooi om te horen kerel. Hopelijk kun je er nu eindelijk alles uithalen wat erin zit. Ik begrijp dat je nu ook meteen op een schema van hem over gaat stappen?
Mwa niet zozeer. Dat is juist het apparte en grappige bij hem. Hij doet niet aan vaste trainingsschema's etc dus ben benieuwd. Ga a.s dinsdag dus langs en dan hoor ik alles wel
!Thx man! Ik ben ook heel benieuwd maar heb er wel echt heel veel zin in. Tijd voor Emiel 2.0! Misschien gaan zich nog verrassingen ontpoppen de komende periodes who knows. Misschien word het indd een slip klasse, we shall see
inmidddels beantwoord met PMKlinkt goed man, wat betaal je daar nou per maand voor? (Mag ook via pm als je vindt dat niet iedereen dat hoeft te weten)
Denk ik ook wel. Voel mij er tenminste wel goed bij. Aangezien hij op sommige wedstrijden juryeerd heeft hij denk ik ook meer tips m.b.t. posing etc ook niet geheel onbelangrijk. Kijken hoever we mijn slechte punten kunnen gaan verbeteren en de goede alleen nog maar beter.succes met je nieuwe coach, goede stap vooruit denk ik voor je![]()
Jup Joure. 1:03 met de bus ongeveer
Hoop/denk het ook wel. Benieuwd wat deze nieuwe periode mij gaat brengen