AndroidHealthClinic

Emielos road to a better (MAP) fysiek

Bezoekers in dit topic

Poeh vandaag een mwa dagje gehad op stage. Redenen laat ik even achterwegen. Afijn mijn "nieuwe"fiets heeft ook wat mankementen dus dat gaan we morgen eventjes oplossen. Nieuwe velg denk ik + binnenband en een nieuw zadel. Zou natuurlijk ook het centrum in kunnen gaan en zo een nieuwe fiets fixen voor 20 eu. Laten we het maar op de legale manier doen en eventjes de boel maken. Ook wel lachen om te doen, ben niet heel technisch aangelegd maar dit vind ik nog wel grappig om te doen.

Afijn na stage mijn gehele frustratie over werk goed kunnen gebruiken tijdens legday. Was vandaag echt next level shit en dit was mijn zwaarste mishandeling tot nu toe...
meer gewicht kunnen pakken en ging echt full mental. Zweette ook al een otter door de warmte + pre.


leg ext
3x15x32

Reversed hack squat (gewicht in schijven)
12x20
12x40
3x12x60 steady wel ging lekkah
12x70
10x80 Full mental deze!

liggend legcurl
15x50?
4x15x54 lekkah!
single leg
2x10x23
failx23 met beide. Gvd hammies zo rammetje vol!

Lunges, Tijd om om alles leeg te trekken en het gas open te gooien
3x12x50 GVD wat haat mij mijzelf. Laatste reps was maag onder controle houden..

Single leg ext
3x15x32

staand kuiten
2x20x50
3x15x50 AU
 
Ben jij al eens bij sportlab geweest @ grunn ? Zag m voorbij komen op fb maar kon niet echt duidelijk info vinden hoe of wat.
 
Ben jij al eens bij sportlab geweest @ grunn ? Zag m voorbij komen op fb maar kon niet echt duidelijk info vinden hoe of wat.
1 keer bij sportlab geweest voor school.

1 van de 2 jongens die het heeft opgestart ken ik. 2 klasgenoten lopen daar nu stage/ werken daar als pt'er.

Sportlab is een locatie wat gedeeld wordt door verschillende pt'ers(ieder zijn eigen bedrijf). Bij sportlab worden dit een stuk 10 die 1 locatie delen. Ze betalen een x bedrag per maand, 120 eu in de maand of iets + een x % over hun gehaalde omzet per maand.
Merendeel wat hiermee wordt verdient word terug geïnvesteerd in het pand; nieuw materiaal etc etc

Mocht je meer info willen stuur maar Pm via hier of Facebook
 
Laatst bewerkt:
1 keer bij sportlab geweest voor school.

1 van de 2 jongens die het heeft opgestart ken ik. 2 klasgenoten lopen daar nu stage/ werken daar als pt'er.

Sportlab is een locatie wat gedeeld wordt door verschillende pt'ers(ieder zijn eigen bedrijf). Bij sportlab worden dit een stuk 10 die 1 locatie delen. Ze betalen een x bedrag per maand, 120 eu in de maand of iets + een x % over hun gehaalde omzet per maand.
Merendeel wat hiermee wordt verdient word terug geïnvesteerd in het pand; nieuw materiaal etc etc

Mocht je meer info willen stuur maar Pm via hier of Facebook
Thnx zal je tzt wel ff berichten.
 
Weinig tijd en motivatie om te loggen op moment. Einde van het schooljaar nadert weer dus worden doodgegooid met deadlines echt heerlijk. Achja het is niet anders en we slaan ons er wel weer door heen.

Even een samenvatting:

Woensdag rug getraind. Heerlijk training een goed zwaar. Pomp zat er ook weer sick in, lichtelijk ISL syndroom door de gym heen lol. Kracht word wat beter voor mijn gevoel dus gaan de goede kant op.

Donderdag niet getraind. 's middags langer dan verwacht bezig met het leeghalen van mijn oma's appartement. Nee ze is niet overleden alleen het gaat wel minder met haar dus ze moet ergens anders wonen. Dementie is helaas begonnen dus we shall see waar dit eindigt. Ze had al moeite met onze namen onthouden door een tia dus ben benieuwd we shall see.

Vrijdag naar jack geweest. ongeveer 1,5% gestegen in 3 week tijd. Heb een weekje niet kunnen trainen door de vloer en eten liep ook niet echt lekker. Teveel dingen extra etc dus schade valt gelukkig mee. Meeste mm's zitten natuurlijk weer op mijn buik zoals wel verwacht. Blijft mijn probleem gebied achja, hoef ook niet shredded te staan. Lichtelijk abs zichtbaar en her en der strepen vind ik best. Mooi nog voor een lange tijd bouwen.


Voor het eerst in tijden eens wat positiefs te melden op zaterdag. Was gewoon 12:30 klaar met werk. Voor het eerste in een halfjaar dat ik op zaterdag op tijd vrij ben. Laatste halfjaar minimaal 2/3 uur. Achja vroeg vrij dus had in mijn kop om eens te gaan trainen op zaterdag. 3/4 scoopie monster en gaan met die bende. Verdomme wat een training was dit weer. Als ik/jullie dachten dat die van maandag erg was.. Dan is deze helemaal ziek. Heb geen benen meer over en zeuren nu nog steeds ze zijn echt zwaar naar de klote.

Had maandag al in mijn kop: we pakken de gewone squats weer op. Vandaag dus weer normale squats gedaan en focking hel! ging volledig naar de tering en heb mij de rest van de training weer flink mishandeld. Zoals gebruikelijk lag ik na mijn setje lunges weer op de grond. stortte gewoon in zowat. Werd ook weer een partij aangekeken maar fock die shit!


De training
squat
10xstang
10x40
10x60
12x80
4x12x90
7x90 kwam niet verder. Pomp al best aanwezig


Dumbel stiff DL
15x28
3x12x30
10x32

liggend leg curl
15x50
2x12x54
12x50 maximaal..
single leg 2x10x23

Lunges
3x12x50 tijdens de 2e set kreeg ik het al moeilijk. Evenwicht stoornis bij een stap bijvoorbeeld. Trillende benen, gewoon maximaal naar de tyfes gaan!
laatste setje zaten we wat grunds bij. Verdomme wat had ik zwaar..

Hele set volle focus. Meisje wat mij aankeek zal wel hebben gedacht: die is boos ofzo. Mocht je dit lezen: Nee dat was ik niet, dat is gewoon mijn volle focus gezicht haha.
 
Nette squats en lunges Emiel. Gaat lekker zo :thumb:.
12-reppers is wel sterven trouwens..
 
Lunges
3x12x50 tijdens de 2e set kreeg ik het al moeilijk. Evenwicht stoornis bij een stap bijvoorbeeld. Trillende benen, gewoon maximaal naar de tyfes gaan!
laatste setje zaten we wat grunds bij. Verdomme wat had ik zwaar..

Hele set volle focus. Meisje wat mij aankeek zal wel hebben gedacht: die is boos ofzo. Mocht je dit lezen: Nee dat was ik niet, dat is gewoon mijn volle focus gezicht haha.

Is dat met in elke hand een dumbell van 25kg?
 
Nette squats en lunges Emiel. Gaat lekker zo :thumb:.
12-reppers is wel sterven trouwens..
12 reppers igt mij wel haha. Heb een hekel aan low reps

Is dat met in elke hand een dumbell van 25kg?
Nop lunges doe ik altijd met barbell. 20kg barbell met 2 schijven van 15kg
 
12 reppers igt mij wel haha. Heb een hekel aan low reps


Nop lunges doe ik altijd met barbell. 20kg barbell met 2 schijven van 15kg

En dan 1 stap naar voren en weer terug? En Vice versa?

Ik loop altijd door de sportschool met dumbells in mijn hand ...
 
Goed voor de conditie :thumb:
 
Morgen is biggy dicht trouwens en ik kan maandag niet trainen. Helemaal kut :'(.
 
En dan 1 stap naar voren en weer terug? En Vice versa?

Ik loop altijd door de sportschool met dumbells in mijn hand ...
Nee loop 6 passen keer om en dan weer 6 passen. Biggym groningen is vrij diep en heeft allemaal rubberen matten. Groot genoeg om je ding in ruimte te doen. Probeer even foto te vinden waar je de ruimte ziet.
in het begint aan de rechterkant dat stuk daar doe ik ze altijd.

Morgen is biggy dicht trouwens en ik kan maandag niet trainen. Helemaal kut :'(.
Ochja god vergeten kut! Helemaal vergeten dat het pinksteren is. Dacht ga morgen even boodschappen doen.. nou dat wordt dan maandag maar boodschappen doen. fok hier baal ik van :fire:
 
Laatst bewerkt:
Het was mij eerst ook even doorgeschoten. Echt alles is dicht morgen :(. Op de supermart na, dus dat scheelt jou weer ;)
 
Het was mij eerst ook even doorgeschoten. Echt alles is dicht morgen :(. Op de supermart na, dus dat scheelt jou weer ;)
Supermarkten zijn ook dicht, zelfs die in de korreweg en die is praktisch altijd open. Alleen de jumbo in euroborg is open omdat die simpelweg 365 dagen per jaar open is.
 
Supermarkten zijn ook dicht, zelfs die in de korreweg en die is praktisch altijd open. Alleen de jumbo in euroborg is open omdat die simpelweg 365 dagen per jaar open is.

Same here, wordt morgen boodschappen doen, preppen en trainen voor 4 uur :(
 
Nee loop 6 passen keer om en dan weer 6 passen. Biggym groningen is vrij diep en heeft allemaal rubberen matten. Groot genoeg om je ding in ruimte te doen. Probeer even foto te vinden waar je de ruimte ziet.
in het begint aan de rechterkant dat stuk daar doe ik ze altijd.


Ochja god vergeten kut! Helemaal vergeten dat het pinksteren is. Dacht ga morgen even boodschappen doen.. nou dat wordt dan maandag maar boodschappen doen. fok hier baal ik van :fire:


Grote sportschool. Die van mij is daar niets bij haha
 
Supermarkten zijn ook dicht, zelfs die in de korreweg en die is praktisch altijd open. Alleen de jumbo in euroborg is open omdat die simpelweg 365 dagen per jaar open is.

Oh lol. In Vdam is de supermarkt geopend :P
 
Same here, wordt morgen boodschappen doen, preppen en trainen voor 4 uur :(

je kan toch gewoon de wekker om 6 uur s'ochtends zetten?

Dedication bruh
 
Sterkte met je oma Emiel!
 
je kan toch gewoon de wekker om 6 uur s'ochtends zetten?

Dedication bruh

Ga het ook allemaal wel doen
Maar is zuur dat je vrije dag in de ochtend zo druk is :p
Vanavod ook nog een feestje...
 
Back
Naar boven