- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Ga het ook allemaal wel doen
Maar is zuur dat je vrije dag in de ochtend zo druk is
Vanavod ook nog een feestje...
Wat heb je toch een zwaar leven!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga het ook allemaal wel doen
Maar is zuur dat je vrije dag in de ochtend zo druk is
Vanavod ook nog een feestje...
Ja echt klote indd. Supermarkt ook pas open om 12 ( zondag regeling helaas. Gym is open tot 5 hierSame here, wordt morgen boodschappen doen, preppen en trainen voor 4 uur![]()
Haha ja best wel. Gedeelte waar ik lunges doen staan alle apparaten in plate loaded variant. Aan de andere kant staan van alle machines 2 en is het gewoon stack variant. Aan 2 kanten dumbels tot 50kg. Staat ook ziek veel aan apparatuur. 2 hack squats, 2 vertical legpress, 2 Glute ham raise ding, squat machine en nog veel meer ongein. wel "maar 3 squat rekken met safety's.Grote sportschool. Die van mij is daar niets bij haha
Meen je hier alleen euroborg
Zit er nu iets langer dan 1,5 jaar. Er zat eerder een gamma in dat gebouwGrappig, ik heb vlakbij die sportschool gewerkt. Nooit geweten dat daar zo'n grote sportschool zat :-). Of zit hij er nog niet zo lang?
Zit er nu iets langer dan 1,5 jaar. Er zat eerder een gamma in dat gebouw
Pak altijd die triangle man. Is vaak eventjes zoeken omdat er maar 2 zijn. ( 1 aan beide kant)Flink gestreden zie ik. Echt een nette training man! Met welke greep pak jij de cable row?
Pak altijd die triangle man. Is vaak eventjes zoeken omdat er maar 2 zijn. ( 1 aan beide kant)
Haha ja echt he. Rug loopt dan ook zo snel gigantisch vol niet te zuinig
Ja echt vreemd he. Laatste weken kwakkelt dit al een beetje.8-9 uur slaap en dan zo moe?
Moet je wel ergens tekort van hebben lijkt mij.
Studentjes hebben niet zo'n zwaar leven ja![]()
Hahahaha lulPfeifer kan ook komen van al die lichaamssappen die je uitwisselt met je dames
nee maar het "geluk" van pfeifer is dat wanneer je het eenmaal hebt gehad je het niet meer kan krijgen.Hahahaha lulnee maar het "geluk" van pfeifer is dat wanneer je het eenmaal hebt gehad je het niet meer kan krijgen.

Thx dat je reageert. Wou je al gaan taggen aangezien jij wat meer kennis hebt dan ik. Weetniet of dit jouw expertise is maar met dit antwoord heb je mij wel wat geholpen. Zal indd even een afspraak gaan maken en dan zien we het wel. Hopelijk is het maar een ijzer tekort en dus snel te verhelpen.Artsen die ik gesproken heb zijn het hier niet over eens. Wat mij erg frustreerd... Weet zelf ook niet meer wat ik moet geloven
Zal gewoon bloedprikken als vermoeidheid al een tijd aanhoudt. Verhelpen is beter dan voorkomen, als dr meer aan de hand is.
Ja enigzins wel he. Zit 1 katrol tussen uit mijn hoofd.
Zit je in de nakuur?Speelt alleen nu wel even een dingetje.. Laatste weken ben ik met vlagen echt zo freaking bizar moe dat ik echt wel kan slapen. Slaap gewoon 8-9 uur elke nacht ( behalve vrijdag op zaterdag) maar het is echt tyfes kut. Meer mensen die hier toevallig last van hebben? Kan het aan het weer liggen of wordt het voor mij toch maar weer tijd om bloed te prikken en kijken of het aan ijzer tekort ligt of iets anders. Pfeifer kan niet want dat heb ik 5 jaar geleden al gehad. Weet wel dat het tyfes kut is dus duik ook zo weer mijn bed in.