XXL Nutrition

Emielos road to a better (MAP) fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Same here, wordt morgen boodschappen doen, preppen en trainen voor 4 uur :(
Ja echt klote indd. Supermarkt ook pas open om 12 ( zondag regeling helaas. Gym is open tot 5 hier
Grote sportschool. Die van mij is daar niets bij haha
Haha ja best wel. Gedeelte waar ik lunges doen staan alle apparaten in plate loaded variant. Aan de andere kant staan van alle machines 2 en is het gewoon stack variant. Aan 2 kanten dumbels tot 50kg. Staat ook ziek veel aan apparatuur. 2 hack squats, 2 vertical legpress, 2 Glute ham raise ding, squat machine en nog veel meer ongein. wel "maar 3 squat rekken met safety's.
Oh lol. In Vdam is de supermarkt geopend :P
Meen je hier alleen euroborg

Daar ben ik inmiddels ook achter. Ben nu weer in de stad.
Vanmiddag getraind bij Springs :roflol:

Grappig, ik heb vlakbij die sportschool gewerkt. Nooit geweten dat daar zo'n grote sportschool zat :-). Of zit hij er nog niet zo lang?

Gisteren rug getraind. Goede training gehad, goed zwaar en alles goed vol. Nadien ook schouders gedaan. Sterker dan verwacht haha gaat lekker dus. Als verrassing daarna uiteten voor de verjaardag van het vriendje van mijn zusje. Soort van traditie binnen onze familie ( uiteten als iemand jarig is) We gingen eten bij een wereldrestaurant en dat betekend...
VLEES!
minimaal 1kg biefstuk gegeten/ 1 kg t-bone en halve kg ossenhaasstukkies. Aan proteïne genoeg binnengekregen. Als ik er over na denk weinig carbs behalve toetje. Ben niet echt van die fatsige meuk geef mij maar gewoon lekker vlees

De training
optrekken
4xfail

Single hand pulldown
4x12x24+2,5

Dumbel row op incline bankje
4x12x26 kolere zwaar.

t-bar row
15x40 te laag
3x12x50

Cable row ( deze oefening blijft zo fijn!)
12x73
12x73
12x79 GVD zwaar wel!
8x79 meer kreeg ik niet voor elkaar

Zittend OHP
15x40
12x50
8x50
12x40

Single side raise
3x12x8.

Flink gestreden zie ik. Echt een nette training man! Met welke greep pak jij de cable row?

Vandaag chest gedaan. Goede spierpijn in de rug moie...
Met incline bench doe ik meestal pinken op de buitenste ring. Als ik heb op de eerste ring leg ben ik zoveel sterker en gaat het zoveel makkelijk echt bizar. Even voor de grap getest wat voor verschil het maakt die 2-3cm? echt bizar.

Voor de rest gigng de training best ok. Speelt alleen nu wel even een dingetje.. Laatste weken ben ik met vlagen echt zo freaking bizar moe dat ik echt wel kan slapen. Slaap gewoon 8-9 uur elke nacht ( behalve vrijdag op zaterdag) maar het is echt tyfes kut. Meer mensen die hier toevallig last van hebben? Kan het aan het weer liggen of wordt het voor mij toch maar weer tijd om bloed te prikken en kijken of het aan ijzer tekort ligt of iets anders. Pfeifer kan niet want dat heb ik 5 jaar geleden al gehad. Weet wel dat het tyfes kut is dus duik ook zo weer mijn bed in.

Training

incline bench
10xstang
10x40
10x50
breed
12x60
smaller
12x60 stuk makkelijker
breed
12x60 pittig..
smaller
12x60 makkelijker weer
8x60
10x50 poeh volle mmc wel tijdens deze setjes.

FLat dumbel press
10x32
10x32
12x28 leeg wel

incline chestpress ( gaat schuin wat om hoog)
3x12x15kg ( gewicht per kant)
jezus borst rammetje vol!!

cable fly's
3x12x18
2x12x14 Niet te zuinig zo vol!

hanging leg raise
3x15

8-9 uur slaap en dan zo moe?

Moet je wel ergens tekort van hebben lijkt mij.

Studentjes hebben niet zo'n zwaar leven ja :trollface:

8-9 uur slaap en dan zo moe?

Moet je wel ergens tekort van hebben lijkt mij.

Studentjes hebben niet zo'n zwaar leven ja :trollface:
Ja echt vreemd he. Laatste weken kwakkelt dit al een beetje.

Ja ik denk zelf aan ijzer tekort. Dit had ik als klein kind regelmatig dus kan nu weer zoiets zijn. Of het moet iets zijn van een familie van pfeifer maar daar ga ik niet van uit.

Haha nou we worden nu doodgegooid met deadlines echt 1 grote bende op moment.

Pfeifer kan ook komen van al die lichaamssappen die je uitwisselt met je dames

Hahahaha lul:p nee maar het "geluk" van pfeifer is dat wanneer je het eenmaal hebt gehad je het niet meer kan krijgen.

Artsen die ik gesproken heb zijn het hier niet over eens. Wat mij erg frustreerd... Weet zelf ook niet meer wat ik moet geloven ???

Zal gewoon bloedprikken als vermoeidheid al een tijd aanhoudt. Verhelpen is beter dan voorkomen, als dr meer aan de hand is.

Aparte verhouding die Cable row en tbar

Artsen die ik gesproken heb zijn het hier niet over eens. Wat mij erg frustreerd... Weet zelf ook niet meer wat ik moet geloven ???

Zal gewoon bloedprikken als vermoeidheid al een tijd aanhoudt. Verhelpen is beter dan voorkomen, als dr meer aan de hand is.
Thx dat je reageert. Wou je al gaan taggen aangezien jij wat meer kennis hebt dan ik. Weetniet of dit jouw expertise is maar met dit antwoord heb je mij wel wat geholpen. Zal indd even een afspraak gaan maken en dan zien we het wel. Hopelijk is het maar een ijzer tekort en dus snel te verhelpen.

Aparte verhouding die Cable row en tbar
Ja enigzins wel he. Zit 1 katrol tussen uit mijn hoofd.

Speelt alleen nu wel even een dingetje.. Laatste weken ben ik met vlagen echt zo freaking bizar moe dat ik echt wel kan slapen. Slaap gewoon 8-9 uur elke nacht ( behalve vrijdag op zaterdag) maar het is echt tyfes kut. Meer mensen die hier toevallig last van hebben? Kan het aan het weer liggen of wordt het voor mij toch maar weer tijd om bloed te prikken en kijken of het aan ijzer tekort ligt of iets anders. Pfeifer kan niet want dat heb ik 5 jaar geleden al gehad. Weet wel dat het tyfes kut is dus duik ook zo weer mijn bed in.
Zit je in de nakuur?

Terug
Naar boven