MuscleMeat

Emielos road to a better (MAP) fysiek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja heb mij perfect vermaakt ondanks de drukte. Drukte vind ik chill maar met 10 man op 1 vierkantemeter gaat mij ook te ver.

Was in de troubadour. Zit in de papengang vlakbij Warhol. Zijstraatje van Peperstraat en oosterstraat. Was daar ook aardig vol maar kon nog wel bewegen en vol gas los gaan gelukkig.

Met 10 mooie vrouwen op 1 m² is natuurlijk aangenamer :)
 
Nog wat kunnen fixen op koningsnacht?
 
Ja heb mij perfect vermaakt ondanks de drukte. Drukte vind ik chill maar met 10 man op 1 vierkantemeter gaat mij ook te ver.

Was in de troubadour. Zit in de papengang vlakbij Warhol. Zijstraatje van Peperstraat en oosterstraat. Was daar ook aardig vol maar kon nog wel bewegen en vol gas los gaan gelukkig.
Daar ook maar 'ns een kijkje nemen dan binnenkort ;)
 
Lig je vaker op de pijnbank? IK hoor er goede verhalen over, hoorde van de week nog van een oud team maatje dat hij een pek..of hoe noem je dat behandeling had gehad aan zijn borst, borst stond al een tijd stil kwa groei en nu weer nieuwe striemen..
 
Met 10 mooie vrouwen op 1 m² is natuurlijk aangenamer :)
Dat is 1 ding wat vast staat. Als ze je helemaal voor jezelf hebt is het helemaal nice.

Nog wat kunnen fixen op koningsnacht?
Nee was ook niet mijn insteek en ook totaal niet mee bezig gehouden. Had mijn vrienden al een tijdje niet meer gezien en wou gewoon even chill met hun uitgaan.

+ Echt te druk om dat soort dingen te doen. Ik ben ook meer het type persoon die iemand versiert in de rokersruimte of buiten. Juist omdat je dan gewoon even kan praten. Zeker met een bakkie op praat ik met jan en alleman heel erg makkelijk. Is vroeger wel eens anders geweest haha.
Ben wel een aardig sociaal dier en soms heb je het geluk dat er iemand jouw kant op waait.
Daar ook maar 'ns een kijkje nemen dan binnenkort ;)
Leuke tent hoor, was ook de eerste keer dat ik daar was. Weetnie hoe het verder is maar als je hardstyle waardeert en de mensen die er op af komen dan vermaak je je prima.

Lig je vaker op de pijnbank? IK hoor er goede verhalen over, hoorde van de week nog van een oud team maatje dat hij een pek..of hoe noem je dat behandeling had gehad aan zijn borst, borst stond al een tijd stil kwa groei en nu weer nieuwe striemen..
Nee toevallig niet. Is ook geen hobby van mij. Heb vorig jaar wel heel mijn lichaam laten behandelen met dry needling dat ervaar ik toch als prettiger haha

Dry needling en deep tissue massage heb je naar mijn weten. Klopt een teamgenoot bij mijn vorige coach had zoiets ook ongeveer. Na die behandeling gingen de quads echt weer ziek groeien. In hoeverre dit ook echt zo is weet ik natuurlijk niet. Maar is natuurlijk wel zo dat die knopen je herstel tegenhouden
 
Gisteren borst aangepakt. Blijf nog wat last houden van mijn schouder beetje kut maarja. Vooral tijdens normale bench last van gehad, ik voelde het een soort van trekken. Geen heel lekker gevoel zegmaar. Voeding gaat ook weer met 200kcal omhoog aangezien ik honger blijf houden op 4000 en gewicht is iets wat naar beneden. Kom voor groot door ook omdat benen nu los zijn gemasseerd oftewel er is een hoop vocht weg nu maar toch. Ga nu op de 4200kcal zitten.

Incline bench
20xstang
10x40
10x50
4x12x60

Bench hier dus wat last van mijn schouder
3x12x60

dumbel fly's naar buiten, naar binnen duwen en dan weer omhoog.
3x12x14

Machine fly's
3x15x73 pijnlijk as fock!

hanging leg raise
3x15

kort maar krachtig.
 
Vandaag rug schouders gedaan. Hele dag stage gehad en merkte dat elke maaltijd welkom was. Had echt trek wanneer ik weer kon eten dus verhoging is wel nodig op moment.

Training ging aardig lekker en pomp was fijn aanwezig.

Single hand lat pull
20x14
3x12x25+2,5 jezus dat laatste setje was pijnlijk as fock en moeizaam..

Triangle pulldown
3x12x59. aanhechting van mijn biceps trok een beetje. Niet echt een heel chill gevoel..

Dumbel row op incline bankje
15x24
2x12x24

Cable row
13x66
2x12x66

Dumbel press schouders op het biceps bankje
15x18
3x15x20

Single side raise
3x12x8 9 was de hele tijd bezet. Dan maar wat lichter ook voorzichtigheid met mijn schouders

triset
3x10x5

shrugs voorlangs ss achterlangs
2x15x70

shrugs voorlangs
15x70

Done
 
Vandaag rug schouders gedaan. Hele dag stage gehad en merkte dat elke maaltijd welkom was. Had echt trek wanneer ik weer kon eten dus verhoging is wel nodig op moment.

Training ging aardig lekker en pomp was fijn aanwezig.

Single hand lat pull
20x14
3x12x25+2,5 jezus dat laatste setje was pijnlijk as fock en moeizaam..

Triangle pulldown
3x12x59. aanhechting van mijn biceps trok een beetje. Niet echt een heel chill gevoel..

Dumbel row op incline bankje
15x24
2x12x24

Cable row
13x66
2x12x66

Dumbel press schouders op het biceps bankje
15x18
3x15x20

Single side raise
3x12x8 9 was de hele tijd bezet. Dan maar wat lichter ook voorzichtigheid met mijn schouders

triset
3x10x5

shrugs voorlangs ss achterlangs
2x15x70

shrugs voorlangs
15x70

Done
Lekkere tren man. Je fysiek ziet er goed uit als je kijkt naar (hoe lichte) gewichten je pakt, imo:)
 
Lekkere training weer:heart:
 
Lekkere tren man. Je fysiek ziet er goed uit als je kijkt naar (hoe lichte) gewichten je pakt, imo:)
Thx man! Ik ben ook nooit sterk geweest en zal ik ook nooit worden. Heb nooit van focus gelegd op 5x5 of überhaupt reps van 1-6. Wel eens afgesloten met 6 maar dat max 1 of 2 keer. Ben erg slecht in kage reps en vindt het geen kut aan aan Haha
 
Vandaag beentjes gepakt precies een week na de deeptissue massage. Na de eerste oefening voor de quads voelde het aardig kut! Soort van diepe steek in allen de onderkant van mijn linker quad. T.h.v. je knie zo'n beetje was echt een heel klein stukje. Was een soort van steek die steeds heftiger zou worden als je in die positie zou blijven staan. Beetje te vergelijken met kramp, dat wordt ook steeds erger als je het er niet uitrekt.

Deze pijn kreeg ik op moment dat ik een squat maakte om de dumbels te pakken. ik sprak toevallig een jongen die een tijdje geleden een deeptissue massage had gehad, en hij had ongeveer zo iets mee gemaakt. Meer mensen op dit forum die er ook last van hebben gehad? Zal vast weer vanzelf weer weg trekken maar was wel eventjes naar.

Voor de rest weet ik mijn god niet wat mijn lichaam aan het doen is maar metabolisme is echt on fire! Er is praktisch niks gewijzigd in mijn situatie maar heb vooral 's avonds het gevoel alsof ik alles in een zwart gat flikker. Heb ik net wat vet gegeten en voelt het alsof ik misschien net 1 broodkruimel op heb.. Heb sinds gisteren 25 gram dextrose ( ontbijt) en in totaal 50 gram rijst toegevoegd.

De training. Volume iets minder omdat de frequentie is verhoogd. Ga wel diep maar wil geen totale overbelasting veroorzaken.

sissy squats
3x10

leg press gewicht in schijven. Weet te weerstand van zichzelf zo niet.
12x100
12x140
12x160
12x180
12x200 FUll retard deze!
10x200 Toch aardig treintje nu ik dit zo zie, lol

Stiff dl dumbel
3x12x28 gewicht lager gehouden omdat ik anders te veel uit mijn rug ga pakken en die verzuurd dat gigantisch.

liggend leg curl
3x12x47
10x47 mer kwam er niet uit
single leg
10x18 beide ook echt faal op #10 daarna aframmen met 2 benen. Maximaal 8 ofzo rammetje vol.
Tussen bovenstaande setjes ook eerst gehurkt van de machine laten afglijden en vervolgens rondlopen. Tering wtf deed dit pijn en zat het vol!

Lunges Controlled naar beneden en weer naar boven duurde ongeveer 3-4 seconden
3x12x40 Na elke setje gaan liggen wat een intense helse pijn! Benen trilde ook aardig tijdens de oefening.

staand kuiten
3x15x50

naar de klote naar huis gegaan
 
Laatst bewerkt:
Woensdag rustdag gehad dus gisteren weer borst getraind. Toen ik met borst klaar was dacht ik, ja en nu heb nog namelijk geen zin om naar huis te gaan. Toen maar schouders en wat abs bijgepakt, Hoef ik straks alleen maar rug + kuiten te doen ook wel chill. Morgen weer rust ivm werk en zondag weer beentjes klappen. Een kleine switch in trainingsschema werkt wel lekker en motiveert op dit moment lekker. Kijken wat voor damage we kunnen brengen.

twijfel nog af en toe een beetje voor een wedstrijd dit jaar. Als we uiteindelijk classic willen gaan doen kom ik nog wel massa tekort en is het misschien verstandig om een jaartje door te trekken en alleen maar te bouwen,bouwen en nog eens bouwen. Kijken of o.a. Basma bij biggy is om even FB foto's te maken.

Training ging gisteren weer lekker. Merk wel dat ik tijdens shoulder press iets achterover moet leunen. Bankje in een hoek van 90 graden zetten voor de oefening vind ik niet echt fijn.


schouders wat opwarmen

incline db press
12x14
12x20
4x12x26

landmine press jezus wat blijft deze lekker voor mij chest. Gaan we weer vaker doen!
2x15x30
10x30
10x20 op..

Chestpress wijdt
3x12x46

cable fly's puur op contracie MMC JWZ
3x12x14 Borst stond op klappen. Moeite om mijn arm gestrekt te lucht in te krijgen lol

Shoulder db press
3-4x1-x24 weetnie precies of het nou 3 of 4 keer was

side raise
4x12x8

upright row
3x12x25

facepull
3x15x23

Ab wheel
3x20
 
Vrijdag nog Rug kuiten en wat abs gedaan. Was een mwa training, ging niet helemaal je van het. Kwam er niet echt heel lekker in en voelde niet echt heel chill. Het vuur wakkerde niet echt zegmaar.

Weet de training niet echt meer qua volgorde etc maarja


Vandaag weer legs. Ging lekker lekker! 3/4 scoop monster en de focus was bizar! In de gym constant het gevoel alsof je je op 1 punt focust zo scherp en focus had ik in mij.

Nadien nog even een paar foto's gemaakt. Licht is zoals vaker ruk net zoals sommige poses. Of de foto in te vroeg genomen of poseren in RUK. Ik denk persoonlijk dat 2e

leg ext
3x15x32

Hack squat (zonder gewicht is deze 48,6kg) Noteer alleen het gewicht in schijven.
12x30
3x12x50
2x12x60 ok hier ging ik heeeel erg diep kolere... Merk dat ik echt om mijn ademhaling tijdens de oefening moet letten. Als ik dit goed doe lift ik zoveel beter en dan merk ik ook echt tijdens het trainen. Laatste set ging ruk omdat ik ademhaling niet controleerde, de sets daarvoor wel.

liggend leg curl
12x45 te ligt
3x12x50
3x50 AU! dat gevoel van vorige week zat er weer in.. Eventjes lopen en toen de set af gemaakt
9x50

Staand curl voor hammies in de leg ext, focking kut!
3x12x14

Lunges/split squat voorste been op verhoging in de smith. Eerste links voor 12x dan par rechts 12keer. Helemaal stuk gaan
2x12x30
12x op links voor. 4x op rechts voor krach twas op en weg. Echt naar de tyfes

strompelen naar de andere kant . Werd ook weer een paar keer aangekeken lol

zittend kuiten
3x15x30 AU!

Naar de klote richting huiswaarts



2q2iwyo.jpg
 
Prima shape en dikke training! Je kan wel een klein beetje zon gebruiken...:rolleyes:
 
Prima shape en dikke training! Je kan wel een klein beetje zon gebruiken...:rolleyes:
Haha dat sws. Word weer tijd om wekelijks zonnebankie te gaan pakken. Zo albino is echt heel erg geef bijna licht joh
 
Laatst bewerkt:
Die rug van jou is en blijft jaloersmakend bro! Op de foto's komt het er alleen wat minder goed uit dan irl.

Die hack squat ga ik mijn volgende cycle ook maar eens een kans geven :thumb:
 
Landmine press is echter ene killer voor je chest! Zieke shape trouwens en redelijk lean ook.
 
Ziet er inderdaad sterker uit dan je bent, en dat is precies waar je naartoe wilt lijkt me! :)
 
Maandag netjes borst gedaan. Was een zeer fijne training met een goeie pomp er in. Merk wel dat ik genoeg moet blijven eten anders gaat het mis. Ene keer heb ik ook redelijke trek als ik weer ga eten. De andere keer zit ik er een beetje tegen aan te eten. geen pijl op te trekken dus op mij.

Weet niet de hele training meer dus zal hem ook niet echt loggen. Druk weekje gehad en weinig tijd gehad om te loggen.

Afijn dinsdag zou ik langs jack gaan. Ik zeg zou omdat het niet door ging. Ik ging naar stage met een extra tas voor de training. Wat vergeet deze lul mee te nemen? Juist die tas godzijdank had ik hem dinsdag avond alweer terug. Omdat ik zo laat pas thuis was had ik geen zin om nog te gaan trainen.

Woensdag. Kans 2 richting jack. Dit keer wel alle spullen mee genomen en dus ook netjes aangekomen in Lemmer. Gewicht daar was 89,6kg ( eten etc alles er in) weeg rond de 88 nuchter. zit nog steeds om 1 of andere reden om 9%. Weetnie waar mijn lichaam mee bezig is maar metabolisme is echt on fire deze tijd. Daar voor de rest rug en schouders gedaan. Lichte spierpijn nu in de lats wat best wel fijn is opzich.

vandaag god o god wat een lekkere dag. Pre'te er in ( grenade) en binnen 15 minuten begon het al te werken. Damn dit gaat leuk worden. Voor de rest ook de hele dag een zonebank geur om mij heen omdat ik 's middags even langs was gegaan. Moet echt even wat aan dit albino lichaam doen..

Afijn beentjes gingen bizar lekker vandaag. Goeie flow te pakken. Flink afgebeuld en wat minder volume en frequentie omhoog doet zijn ding heb ik het idee dus dikke nice!

leg ext puur knijpen
3x15x25

Reversed hack squat lekker oefening.Nooit eerder gedaan. zoals vaker alleen het gewicht in schijven.
12x20
2x12x50
2x12x60
12x65 Jezus helemaal naar de getver!

liggend leg curl
4x15x45 Lekkah!

stif dll dumbel puur op MMC
3x12x20 Jezus hammies vol en kapoet!

lunges. vorige keer 30 en de keren daarvoor ook. Tijd om grenzen te verleggen!
3x12x40 Pijn, trillende benen, misselijk, even tuffen in de prullenbak. Knetter ik ging diep hier nice!

staand kuiten. ziek gevoel in de kuiten, top MMC Skatermarvin
4x15x50 Vol en vol en nog meer vol

Benen goed naar strond maar o wat heerlijk!

Nu met samen geknepen billen AJAX kijken.
 
Back
Naar boven