MuscleMeat

Emielos road to a better (MAP) fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Wordt een makkie. Op naar Stockholm!
Makkie was anders. Verdomme heb lopen billenknijpen niet normaal.

best daggie gehad vandaag.. Gisteren natuurlijk Ajax gekeken en verdomme wat een pot. Ben in tijden niet zo onrustig geweest... Laatste 10 minuten van de wedstrijd door heel het huis lopen dwalen want ik had het niet meer. Hart op standje hartaanval en kon niet stil zitten. Laatste minuten ook bekeken vanaf het balkon had even een peuk nodig haha.. Afijn ik had gezegd dat ik vandaag kon werken dus dat betekende een wekker om 4 uur. kwam misschien nog wat door de pre of gewoon omdat mijn lichaam totaal niet rustig was na de wedstrijd. Maar ik sliep focking kut. uur wakker gelegen en toen 2 pilletjes mela genomen voor de zekerheid.
Eindstand: 3,5 uur geslapen vannacht,, hele dag ging goed en nergens last van, Tot het moment dat ik thuis was en het tijd was om te trainen. Ik was eventjes niet te motiveren en was kapot. Had nog wat chocolade rozijnen dus daar even 2 handjes van gepakt. Hopende dat de suikers even een boost zou geven. Gad niet geheel de werking die ik voor ogen had maar ok.

redelijk mwa naar de gym gegaan. Training ging bizar lekker voor 3,5 uur slaap was soms alleen wat gaperig etc.

Zo nog even snel eten + shakie en dan duik ik ook lekker mijn bed. Morgen weer een daggie, zaterdag is mijn vaste dag zegmaar.

totaal geen spierpijn in de benen alleen wat vermoeid that's it.

de training
schouders wat opwarmen
12x14
12x20
12x28
11x28
12x28
10x28 Aardig. Dacht ik pak eens meer gewicht. Pakte goed uit.

dumbels uit laten zakken en knijpend omhoog
3x12x14

landmine press
2x15x30
10x30
failx20

Chest press wijdt
2x12x45
2x10x45

ab wheel
25
17
10 kapoet.

Met pomp zag borst er wel chill uit. Nu verder uitbouwen hoppa!

Ben jij zo'n voetbal sletje? :D

Stevige dumbel shoulder presses man!:woot:

Hoe gaat het hier?

Heel erg kalm weekje gehad. De vloer in mijn huis dus kon noodgedwongen een paar dagen niet thuis zijn. Oftewel trainen werd hem ook niet echt. Beetje leven op het ritme van mijn zusje en haar vriend.

Voor de rest woensdag bbq gehad met
Vrienden. Vanaf morgen weer trainen!

Gisteren borst + abs gedaan. Goeie training en goeie pomp alles was gewoon steady na 7 dagen niet te hebben getraind.

incline bench press
20xstang
12x40
3x12x60
10x60

Incline db press
4x12x24 Steady voelde goed!

Dumbel fly's weer eens. verdomme was ging deze fijn. Controleerd en volledige stretch en squeez. Echt heerlijk!
4x12x12

leg raise
3x15
knee raise omdat leg niet meer ging
2x15

Korte training.

Vandaag na stage legs gedaan. Hele fijne training alleen bij stiff dl wel meer inimini kramp feelings in de quads.. Achja het wordt wel minder maar boeie blijven pushen

leg ext
3x15x32

Reversed hack squats ( gewicht in schijven)
12x20
12x40
4x12x60
12x70 Heel diep gaan hier..

Stiff dl dumbels
12x26
3x12x28 Goed, alleen hier even kramp feelings

liggend legcurl
2x15x45
15x50
13x47

Single leg
2x10x23
door met 2 benen tot bijna fail

Lunges
3x12x40 au, en trillende beentjes was ook helemaal af

staand kuiten
20x50
3x15x60

Mooie trainingen:)

Vandaag na stage legs gedaan. Hele fijne training alleen bij stiff dl wel meer inimini kramp feelings in de quads.. Achja het wordt wel minder maar boeie blijven pushen

leg ext
3x15x32

Reversed hack squats ( gewicht in schijven)
12x20
12x40
4x12x60
12x70 Heel diep gaan hier..

Stiff dl dumbels
12x26
3x12x28 Goed, alleen hier even kramp feelings

liggend legcurl
2x15x45
15x50
13x47

Single leg
2x10x23
door met 2 benen tot bijna fail

Lunges
3x12x40 au, en trillende beentjes was ook helemaal af

staand kuiten
20x50
3x15x60

Die lunges :eek::eek:

Bewust een week gerust genomen, of kwam het door omstandigheden zo uit?

Flinke volume op de benen!

Bewust een week gerust genomen, of kwam het door omstandigheden zo uit?
Wegens omstandigheden. Zaterdags train ik niet ivm werk. Zondag had ik nah 1 training wordt hem niet.
Maandag avond woonkamer leeg moeten halen. Di t/m donderdag bij mijn zusje.

Wegens omstandigheden. Zaterdags train ik niet ivm werk. Zondag had ik nah 1 training wordt hem niet.
Maandag avond woonkamer leeg moeten halen. Di t/m donderdag bij mijn zusje.

Oh zo.. Naja dat zal wel even goed zijn geweest voor je extreme eetlust waar je het laatst over had :P

Woensdag voetbal wezen kijken en daarna op stap geweest. Dit was weer een avond voor in de boeken.. godkolere wat een prachtige avond. De kraan is volledig open gegaan en dat was te merken de volgende dag..

Heb wel de grootste wtf gehad sinds tijden. Vandaag (vrijdag) zocht ik mijn fiets. Nergens mijn fiets te vinden toen dacht ik wel even fok! Na werk toch de hele fietsenschuur goed bekeken maar toch nergens mijn fiets te vinden. Op een gegeven moment zie ik een fiets met mijn slot er omheen. Ik weetniet wat ik heb gedaan maar volgens mij heb ik van fiets gewisseld met iemand lol!

Vandaag weer getraind;
Optrekken
10
8
6
4

Single hand lat pull
4x12x25+2,5

Incline row
3x12x24

Cable row
12x66
4x12x73

Dumbel shoulder press schouder
3x12x24
8x24
Af..

Single side raise
3x10x10

Triset voorkant/zijkant/achterkant
3x10x5 helemaal kapot gaan..

Gisteren de ziekste werkdag ooit gehad. Heb in totaal 14 uur gewerkt met in totaal max 15 minuten pauze. Hoofdkantoor half uitgescholden, baas gecontact dat ik een gesprek wil want dit gaat werkelijk waar helemaal nergens meer over. Laatste weken werken we op zaterdag 11 uur op een dag met max 15 minuten pauze omdat meer gewoon praktisch onmogelijk is. Of ja het lukt wel maar dan ben je nog later bij een klant en uiteindelijk vrij. Dit is gewoon zwaar onverantwoord al je bedenkt dat we constant achter het stuur zitten. Heb ze ook gezegd: Willen jullie eerst een ongeluk/schade hebben voor dat dit serieus wordt opgepakt. Heb nog meer gezegd op een normale toon alleen die meld ik niet vanwege prive redenen. Dan zijn dingen te makkelijk te herleiden.

Baas neemt deze week contact op met het hoofdkantoor over hoe nu verder dus ben benieuwd. Ga verder geen info over het bedrijf geven of iets anders krijgen we daar trammeland mee.

Het begin bij elke onderneming is volgens mij: eerst de basis op orde hebben en dan uitbreiden.

Afijn vandaag brost gepompt en dat ging fijn,

incline bench
20xstang
10x40
3x12x60
8x60 wtf.. was leeg
12x60 oke dit was lijp nu kon het wel..

incline db press
8x26 te veel...
3x12x24

landmine press
3x12x30

cable fly's
3x12x18 Done en klaar.

Lekker is dat! Hopelijk luisteren ze wel.
En anders maar later bij klanten? Krijgen ze vanzelf klachten.

Deden ze ook boemboem dingen
Niks van gehoord, zou ik ook niet willen Haha

Lekker is dat! Hopelijk luisteren ze wel.
En anders maar later bij klanten? Krijgen ze vanzelf klachten.
Ik hoop het want het gaat nu echt te gek. Wordt meer de standaard dat er 11 uur wordt gewerkt met ook max 15 min pauze. Arbo technisch mag dit niet eens..

Ja zaterdag was ik bij klanten op een geven moment ook 2 uur te laat. Dit omdat ik tussendoor even iets extra's moest doen. Zullen ook wel genoeg klachten over zijn gekomen als de het hoofdkantoor eenmaal konden bereiken..

Terug
Naar boven