Emielos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.510
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
Makkie was anders. Verdomme heb lopen billenknijpen niet normaal.
best daggie gehad vandaag.. Gisteren natuurlijk Ajax gekeken en verdomme wat een pot. Ben in tijden niet zo onrustig geweest... Laatste 10 minuten van de wedstrijd door heel het huis lopen dwalen want ik had het niet meer. Hart op standje hartaanval en kon niet stil zitten. Laatste minuten ook bekeken vanaf het balkon had even een peuk nodig haha.. Afijn ik had gezegd dat ik vandaag kon werken dus dat betekende een wekker om 4 uur. kwam misschien nog wat door de pre of gewoon omdat mijn lichaam totaal niet rustig was na de wedstrijd. Maar ik sliep focking kut. uur wakker gelegen en toen 2 pilletjes mela genomen voor de zekerheid.
Eindstand: 3,5 uur geslapen vannacht,, hele dag ging goed en nergens last van, Tot het moment dat ik thuis was en het tijd was om te trainen. Ik was eventjes niet te motiveren en was kapot. Had nog wat chocolade rozijnen dus daar even 2 handjes van gepakt. Hopende dat de suikers even een boost zou geven. Gad niet geheel de werking die ik voor ogen had maar ok.
redelijk mwa naar de gym gegaan. Training ging bizar lekker voor 3,5 uur slaap was soms alleen wat gaperig etc.
Zo nog even snel eten + shakie en dan duik ik ook lekker mijn bed. Morgen weer een daggie, zaterdag is mijn vaste dag zegmaar.
totaal geen spierpijn in de benen alleen wat vermoeid that's it.
de training
schouders wat opwarmen
12x14
12x20
12x28
11x28
12x28
10x28 Aardig. Dacht ik pak eens meer gewicht. Pakte goed uit.
dumbels uit laten zakken en knijpend omhoog
3x12x14
landmine press
2x15x30
10x30
failx20
Chest press wijdt
2x12x45
2x10x45
ab wheel
25
17
10 kapoet.
Met pomp zag borst er wel chill uit. Nu verder uitbouwen hoppa!