Emielos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.510
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
oké eventjes niks van mij laten horen. Wel wat getraind maar niet 4-5 keer in de week. motivatie om te gaan is wat mwa.. + hoeveelheid werk hielp ook niet echt bij de motivatie. Vaak moe na werk en dan geen zin om te gaan etc.
Gisteren aardig lekkre gym sessie gehad. Ben nu beetje aan het spelen met reps. low reps (6-8) combineren met 12-15 reps. Bevalt best ok even kijken hoe het zich gaat ontwikkelen, ben wel benieuwd. Even wat andere prikkels en zo zorgen voor meer groei voornamelijk op hamstrings, dikte rug en borst.
jack en zijn vrouw zien mij in een volgende wedstrijd graag in classic ivm met mijn benen. Denk dat we tijdens een prep gaan kijken wat verstandig is. Misschien is het tijdens preppen wel weer meer MAP of blijft het classic. Ook een beetje kijken wat ik zelf vind op dat moment. Heb zelf nu ook geen moeite om classic te doen. We zien het verder ook wel.
Gisteren borst +buik gedaan.
Incline bench
10xstang
10x40
10x60
6x80 Uhm dit is wat te zwaar. Zat bijna tegen faal aan..
3x6x70
5x70
flat bench
12x40
3x12x60
Flat fly's
3x12-15x12 goeie pomp wel kolere
Zittend fly's. Schouder bankie in multistation gezet.
3x12x14. Pomp was niet te harden jezus christus
hanging leg raise
2x15
Rug tegen de snteun en zo leg raise
2x15 maximaal af
Gisteren aardig lekkre gym sessie gehad. Ben nu beetje aan het spelen met reps. low reps (6-8) combineren met 12-15 reps. Bevalt best ok even kijken hoe het zich gaat ontwikkelen, ben wel benieuwd. Even wat andere prikkels en zo zorgen voor meer groei voornamelijk op hamstrings, dikte rug en borst.
jack en zijn vrouw zien mij in een volgende wedstrijd graag in classic ivm met mijn benen. Denk dat we tijdens een prep gaan kijken wat verstandig is. Misschien is het tijdens preppen wel weer meer MAP of blijft het classic. Ook een beetje kijken wat ik zelf vind op dat moment. Heb zelf nu ook geen moeite om classic te doen. We zien het verder ook wel.
Gisteren borst +buik gedaan.
Incline bench
10xstang
10x40
10x60
6x80 Uhm dit is wat te zwaar. Zat bijna tegen faal aan..
3x6x70
5x70
flat bench
12x40
3x12x60
Flat fly's
3x12-15x12 goeie pomp wel kolere
Zittend fly's. Schouder bankie in multistation gezet.
3x12x14. Pomp was niet te harden jezus christus
hanging leg raise
2x15
Rug tegen de snteun en zo leg raise
2x15 maximaal af

Classic is wel lastig vind ik, je ziet soms echt flinke verschillen kwa massa. Maar een leuke doelstelling!