MuscleMeat

Emielos road to a better (MAP) fysiek

• Topic Starter Topic Starter
oké eventjes niks van mij laten horen. Wel wat getraind maar niet 4-5 keer in de week. motivatie om te gaan is wat mwa.. + hoeveelheid werk hielp ook niet echt bij de motivatie. Vaak moe na werk en dan geen zin om te gaan etc.

Gisteren aardig lekkre gym sessie gehad. Ben nu beetje aan het spelen met reps. low reps (6-8) combineren met 12-15 reps. Bevalt best ok even kijken hoe het zich gaat ontwikkelen, ben wel benieuwd. Even wat andere prikkels en zo zorgen voor meer groei voornamelijk op hamstrings, dikte rug en borst.

jack en zijn vrouw zien mij in een volgende wedstrijd graag in classic ivm met mijn benen. Denk dat we tijdens een prep gaan kijken wat verstandig is. Misschien is het tijdens preppen wel weer meer MAP of blijft het classic. Ook een beetje kijken wat ik zelf vind op dat moment. Heb zelf nu ook geen moeite om classic te doen. We zien het verder ook wel.

Gisteren borst +buik gedaan.

Incline bench
10xstang
10x40
10x60
6x80 Uhm dit is wat te zwaar. Zat bijna tegen faal aan..
3x6x70
5x70

flat bench
12x40
3x12x60

Flat fly's
3x12-15x12 goeie pomp wel kolere

Zittend fly's. Schouder bankie in multistation gezet.
3x12x14. Pomp was niet te harden jezus christus

hanging leg raise
2x15

Rug tegen de snteun en zo leg raise
2x15 maximaal af

Vandaag beentjes gepakt. 1 scoopie monster en godver die klapte er hard in niet te zuinig. oftewel beetje lijp door de gym gelopen... Kracht kwam het wel ten goede

Hack squat 50 weerstand van zichzelf. Gewicht is alleen in schijven.
10xBW
12x20
12x40
12x60 EINDE WU
8x80
3x6x100 Slopen die handel
2x12x40 AU AU AU!! Behoorlijk wat volume zie ik nu pas lol

Stiff DL
10x38
2x10x40
8x42
5x42 Trillende benen niet normaal

Liggend hams
4x15x50 Lekkah. Liep aardig wappie

staand kuiten
4x15x50 Volleldig gesloopt.nl

Lekker bezig! Al een idee wat je volgende wedstrijd wordt?

Lekker bezig! Al een idee wat je volgende wedstrijd wordt?
Zou eerst artemis worden alleen mijn motivatie voor een prep is er niet. Zaken naast trainen vind ik nu even belangrijker. Volgens coach zou ik het makkelijk redden qua prep aangezien mijn vp rond de 10 schommelt + ik verbrand redelijk rap vet. + in september begint mijn minor waar ik verwacht veel voor te moeten doen. Daarnaast bestaat het 2e gedeelte uit een fulltime stage ( kantoor werk, financiën etc.) dus kan daarbij vind ik zelf even geen prep gebruiken. Ik weet hoe ik ben en reageer in prep. Energie levels laag, niet echt altijd geïnteresseerd etc en dat wil ik dan echt niet. Vooral omdat deze minor bestaat uit zaken wat ik nou eens echt interessant vind en mijzelf in wil verdiepen.

We hebben op dit moment de JBC in 2018 in gedachten.

Godver. Die hack squats moeten dodelijk zijn geweest kerel.
Verstandig om niet naar een wedstrijd toe te werken in zo een situatie trouwens :thumb:

Weer in!:woot:

Godver. Die hack squats moeten dodelijk zijn geweest kerel.
Verstandig om niet naar een wedstrijd toe te werken in zo een situatie trouwens :thumb:
Die waren taffes zwaar indd. Die 2 laatste setjes waren het pijnlijkst. Kon wel janken haha. Liet mij ook ongeveer van de machine af vallen om te gaan zitten. Paar dames die naast mij op de legpress bezig waren keken mij al aan: die vent is niet goed bij zijn hasses.

Klopt. Minor is gewoon belangrijk. Ben ook 1 van de weinige die buiten de opleiding een minor heeft gekozen. Zitten ook veel mensen bij die een minor binnen de opleiding hebben gekozen omdat dat makkelijk punten scoren is. Normaal ben ik hier ook wel van alleen met een minor niet. Heb je eens de keuze om iets leuks te doen pakken sommige het zo aan... Binnenkort maar weer even paar hempjes kopen en een pantalon. Ik knal uit mijn oude hempies en pantalon. Met mijn oude pantalon daar kan ik met elke willekeurige beweging uit scheuren.
Haha welcome again marv:marvin::choco:

Kloppen de Stats bij je avatar nog @Emielos ?

Mooi man :) Classic is wel lastig vind ik, je ziet soms echt flinke verschillen kwa massa. Maar een leuke doelstelling!

Mooi man :) Classic is wel lastig vind ik, je ziet soms echt flinke verschillen kwa massa. Maar een leuke doelstelling!
Ja klopt, het is heel verschillend en echt geen pijl op te trekken soms. Benen kunnen wel redelijk meekomen nu de rest nog haha.

drink jij dat niet?:O zo focking lekker joh.

Ik realiseer mij net dat ik misschien toch wat te ver ben gegaan met benen. Ik loop een partij krom kolere... Zelfs de twitches die ik nu in mijn been heb doen gewoon "pijn". Nog nooit mee gemaakt lol

Ik ga vanaf nu trouwens rack pulls toepassen. Ik hoop hiermee wat meer dikte te gaan realiseren op mijn rug

Men gaat hier voor goud zo te lezen! Flaneren die handel! :D

Men gaat hier voor goud zo te lezen! Flaneren die handel! :D
Haha we doen ons best. Ik zal je zeggen: ik had eerder altijd een gruwelijke hekel aan die gast. Puur omdat hij alles is waar ik tegenover sta. Heb niks met dat schreeuwen en gedoe, maar langzamer hand kan ik er wel een beetje om lachen maar meer ook niet:P

Vandaag weer ochtendje gewerkt. Werktijden zijn nu eindelijk een beetje normaal maar komt ook door het weer dus daar in niks te klagen. Wel een beetje klote nacht gehad. Viel in slaap en werd een uur later wakker. Helemaal wappie omdat ik dacht dat we al 3 uur verder waren. vervolgens gezien dat mijn wekker een uur te laat stond dus die meteen ook weer goed gezet. Stond om 4:50 en moest 3:50 zijn. Ja i know dit is godsgruwelijk vroeg haha. Vervolgens nog een mot mijn kamer uit moeten tyfen om vervolgens weer verder te tukken.

Omdat ik met dit bijbaantje zo vroeg moet op staan merk ik dat later in de dag wel in mijn energie. Maarja even doorheen bijten en dan knallen.

Training ging goed en pomp was sick!

pull ups
10
8
8

rack pulls. Liggers zitten net iets onder mijn knie
10x60
10x80
8x100
6x120
3x6x140 Dit was ook wel de max. Toch weer aardig wat volume met WU sets erbij haha

Pulldown
10x73
voelde niet helemaal lekker. Ook door de geweldige spierpijn in de poten.
Omgekeerd zitten
3x10x54

Dumbel row
3x12x30

straight arm pulldown
3x12x32

dumbel press
3x12x24 de max vandaag..

single arm side raise
3x12x8x

Liep als een Michelin poppetje rond. zo'n pomp niet normaal. Kreeg mijn shirt vervolgens ook niet uit door de pomp in mijn armen lol

Nu je het zegt rackpulls kan ik ook wel gebruiken in mn schema in de bulk, eens overhebben met mn coach:), nette training!

Gisteren borst en wat buik gepakt. Lekkere training goeie pomp en was redelijk steady. Incline helaas bezet dus maar begonnen met flat bench.

Bench
15xstang
10x40
10x60
6x80
3x6x82,5

Incline
3x12x60 Moeizaam dit godskolere..

Incline bankje
Ellebogen uit laten zakken en knijpend weer omhoog.
3x12x16 focking pittig. pomp was niet te harden!

cable fly's
3x12x15x18

hanging leg raise
3x15

Zonet legs gepakt. Pre werkte niet echt maarja steady door gaan. Heb vorige week ook een reken foutje gemaakt met de hack squat denk ik. had 100kg opgeschreven maar bij de eerste set had ik 5 reps en daarna faalde ik. Was welliswaar het apparaat aan de andere kant van de gym maar mag geen 20kg verschil maken.

Hack squat
12xniks
12x20
12x40
10x60
5x80 zo die kwam even binnen. Verdomme was was dit al zwaar jezus!
5x100 Faal op 6. Ik moet wel een reken fout hebben gemaakt. Volgende training weer andere kant om het te checken.
7x80
2x6x80 jezus wat moeizaam, laatste reps echt met geluid.
2x12x40 Jezus wat een pijn!!!

stiff dl
12x40
2x8x42
2x6x42

Zitten leg curl
3x15x59 AU AU AU

Kuit oefening van @Jwdoetookmee
Touwtje aan cable station. 18kg en daarna kapot gaan niet normaal
3 keer naar voor en naar achteren lopen, je blijft op de tenen lopen. Evenwicht is even kut hier moet je even mee oefenen. Daarna is echt pure pijn en maximaal trillende benen,

Terug
Naar boven