MuscleMeat

Emielos road to a better (MAP) fysiek

Zonet legs gepakt. Pre werkte niet echt maarja steady door gaan. Heb vorige week ook een reken foutje gemaakt met de hack squat denk ik. had 100kg opgeschreven maar bij de eerste set had ik 5 reps en daarna faalde ik. Was welliswaar het apparaat aan de andere kant van de gym maar mag geen 20kg verschil maken.

Hack squat
12xniks
12x20
12x40
10x60
5x80 zo die kwam even binnen. Verdomme was was dit al zwaar jezus!
5x100 Faal op 6. Ik moet wel een reken fout hebben gemaakt. Volgende training weer andere kant om het te checken.
7x80
2x6x80 jezus wat moeizaam, laatste reps echt met geluid.
2x12x40 Jezus wat een pijn!!!

stiff dl
12x40
2x8x42
2x6x42

Zitten leg curl
3x15x59 AU AU AU

Kuit oefening van @Jwdoetookmee
Touwtje aan cable station. 18kg en daarna kapot gaan niet normaal
3 keer naar voor en naar achteren lopen, je blijft op de tenen lopen. Evenwicht is even kut hier moet je even mee oefenen. Daarna is echt pure pijn en maximaal trillende benen,
Misschien is die kuitenoefening ook wat voor mijn mini kuiten

• Topic Starter Topic Starter
Oke vandaag rust dag maar moet toch even schrijven. Dit moet ik echt even van mij af. Voor de personen die dit misschien lezen van het hoofdkantoor nee ik gebruik geen (plaats)namen van klanten etc.

Oke het volgende: Vandaag weer daggie gewerkt alles ging prima tot 1 klant. Iedereen in mijn omgeving zal mij omschrijven als een redelijk rustige jongen die vrijwel nooit boos en of agressief is. Afijn een klant heeft het voor elkaar gekregen om dit gedeelte redelijk te laten verdwijnen bij mij. Het volgende is gebeurd: ik kom met de spullen aan maar deur zat op slot. Dus loop om, en vraag of iemand dat hek voor mij open wilt doen. Staat er vervolgens zo'n lul de behang vrolijk met zo'n mobiel te pielen en zegt ja kom er zo aan. Prima dat je even wat op je mobiel doet, doet iedereen immer. Vervolgens naar dat hek gelopen om hem open te doen en zo gezegd zo gedaan. Tot zo ver niks aan de hand en ging alles normaal. Hierna ging het meteen berfafwaarts.

Ik wil de spullen in de koeling zetten en komt dat fosiel er weer aan. Ja uitpakken! dan kunnen die kratten meteen weer terug. Dus ik zeg tegen hem: ja prima maar kan het wel even snel want ik moet weer verder. Hij deed alles al op tempo -20 dus was wel even een verstandige opmerking. Zeg die: ja uitpakken!. oftewel ik moet dat maar even doen, Prima als je het normaal vraagt maar zo niet. Dus ik zeg nog heel vriendelijke tegen hem: Pardon? ik ben je hond niet, we kunnen ook gewoon normaal blijven communiceren. Begint die vent: ja niet zo'n grote mond he ik betaal jouw salaris en als je zo door gaat zorg ik er voor dat dit je laatste keer hier en dat je daar werkt. Verder ging hij nog eventjes door. Zei toen maar tegen hem dat hij totaal mijn salaris niet betaald en dat ik niet gediend ben van zijn bedreigingen.

Vanaf dit moment herkende ik mijzelf niet meer. Mijn hele lijf begon te trillen van woede, trillende stem van woede ik was echt even de weg kwijt. je kan mij veel flikken maar als je mij gaat bedreigen en kleineren ben je echt bij het foute adres. Ik was echt in staat zijn hoofd van zijn romp af te trekken en de rest achter het behang te plakken.
Vervolgens probeert hij mij nog wat verder te kleineren maar ik dacht laat ik maar het meest volwassen zijn van ons twee. Heb hem niet uitgescholden, heb mij kunnen inhouden tot de woorden idioot en gek.

vervolgens maar mijn directe leidinggevende gebeld en gezegd dat ik mij door niemand maar dan ook NIEMAND laat kleineren en bedreigen. Vervolgens het hoofdkantoor ook maar even ingelicht dat er misschien een klacht over mij zou komen maar dan weten ze ook meteen een deel van mijn kant van het verhaal.

Na dit heeft het minimaal 30 minuten geduurd voordat ik enigszins mijzelf was en de agressie minder was geworden. Kwartiertje na dit incident was ik mij een andere klant. die vroeg al wat aan mij maar kwam nauwelijks uit mijn woorden door de totale agressie die nog in mij zat. Hij vroeg al wat er was gebeurd omdat ik echt met een trillende stem uit woede sprak ondanks dat het ik probeerde te verbergen.

Benieuwd of die lul de behang de volgende keer er weer in als ik daar langs moet. Kan gezellig worden, ik hoef te gast namelijk de eerst komende tijd niet te zien of te spreken.

Hoe 1 incident je totale dag kan verpesten grr...

Mooi kloten zijn zulke dingen. Wel goed dat je je wel hebt kunnen beheersen. Hopenlijk doen ze wat aan die gast.

Oke vandaag rust dag maar moet toch even schrijven. Dit moet ik echt even van mij af. Voor de personen die dit misschien lezen van het hoofdkantoor nee ik gebruik geen (plaats)namen van klanten etc.

Oke het volgende: Vandaag weer daggie gewerkt alles ging prima tot 1 klant. Iedereen in mijn omgeving zal mij omschrijven als een redelijk rustige jongen die vrijwel nooit boos en of agressief is. Afijn een klant heeft het voor elkaar gekregen om dit gedeelte redelijk te laten verdwijnen bij mij. Het volgende is gebeurd: ik kom met de spullen aan maar deur zat op slot. Dus loop om, en vraag of iemand dat hek voor mij open wilt doen. Staat er vervolgens zo'n lul de behang vrolijk met zo'n mobiel te pielen en zegt ja kom er zo aan. Prima dat je even wat op je mobiel doet, doet iedereen immer. Vervolgens naar dat hek gelopen om hem open te doen en zo gezegd zo gedaan. Tot zo ver niks aan de hand en ging alles normaal. Hierna ging het meteen berfafwaarts.

Ik wil de spullen in de koeling zetten en komt dat fosiel er weer aan. Ja uitpakken! dan kunnen die kratten meteen weer terug. Dus ik zeg tegen hem: ja prima maar kan het wel even snel want ik moet weer verder. Hij deed alles al op tempo -20 dus was wel even een verstandige opmerking. Zeg die: ja uitpakken!. oftewel ik moet dat maar even doen, Prima als je het normaal vraagt maar zo niet. Dus ik zeg nog heel vriendelijke tegen hem: Pardon? ik ben je hond niet, we kunnen ook gewoon normaal blijven communiceren. Begint die vent: ja niet zo'n grote mond he ik betaal jouw salaris en als je zo door gaat zorg ik er voor dat dit je laatste keer hier en dat je daar werkt. Verder ging hij nog eventjes door. Zei toen maar tegen hem dat hij totaal mijn salaris niet betaald en dat ik niet gediend ben van zijn bedreigingen.

Vanaf dit moment herkende ik mijzelf niet meer. Mijn hele lijf begon te trillen van woede, trillende stem van woede ik was echt even de weg kwijt. je kan mij veel flikken maar als je mij gaat bedreigen en kleineren ben je echt bij het foute adres. Ik was echt in staat zijn hoofd van zijn romp af te trekken en de rest achter het behang te plakken.
Vervolgens probeert hij mij nog wat verder te kleineren maar ik dacht laat ik maar het meest volwassen zijn van ons twee. Heb hem niet uitgescholden, heb mij kunnen inhouden tot de woorden idioot en gek.

vervolgens maar mijn directe leidinggevende gebeld en gezegd dat ik mij door niemand maar dan ook NIEMAND laat kleineren en bedreigen. Vervolgens het hoofdkantoor ook maar even ingelicht dat er misschien een klacht over mij zou komen maar dan weten ze ook meteen een deel van mijn kant van het verhaal.

Na dit heeft het minimaal 30 minuten geduurd voordat ik enigszins mijzelf was en de agressie minder was geworden. Kwartiertje na dit incident was ik mij een andere klant. die vroeg al wat aan mij maar kwam nauwelijks uit mijn woorden door de totale agressie die nog in mij zat. Hij vroeg al wat er was gebeurd omdat ik echt met een trillende stem uit woede sprak ondanks dat het ik probeerde te verbergen.

Benieuwd of die lul de behang de volgende keer er weer in als ik daar langs moet. Kan gezellig worden, ik hoef te gast namelijk de eerst komende tijd niet te zien of te spreken.

Hoe 1 incident je totale dag kan verpesten grr...

Prima gereageerd. Gewoon de eer aan jezelf houden en weglopen.

Kloten zeg, zo een situatie! Mooi om te lezen dat je jezelf redelijk hebt in weten te houden. Mensen zoals dit snap je toch niet.. :thinking:

Goed dat je jezelf hebt kunnen inhouden. Laat wel zien dat sommige mensen wél normaal kunnen reageren en met anderen om kan gaan...

Idd respect dat je je hebt kunnen inhouden...als je dat niet was gelukt had ik dr overigens ook alle begrip voor gehad:D (want eerlijk is eerlijk..hij had een corrigerende tik verdiend:devil:)

He? Mis ik nou iets? Zo erg is het toch allemaal niet? Gewoon een mafkees. Ga je er nog meer dan genoeg van tegenkomen in je leven. Zou mijn dag daardoor niet laten verneuken.

Iedereen trouwens bedankt voor de reacties. Doet mij goed om wat te horen van de mensen hier:)

He? Mis ik nou iets? Zo erg is het toch allemaal niet? Gewoon een mafkees. Ga je er nog meer dan genoeg van tegenkomen in je leven. Zou mijn dag daardoor niet laten verneuken.
Kan inderdaad erger. Lastige aan het opschrijven van de situatie is dat je het heel oppervlakkig kan vertellen. Kan natuurlijk niet echt goed de toon hoe hij sprak over brengen. Wat hij zei viel enigszins nog mee alleen ging ook voornamelijk op de toon hoe hij sprak. Nee dit heb ik niet verkeerd geïnterpreteerd, dit ging gewoon alle perken te buiten..

Mafkees was het inderdaad en dat ik er genoeg van mee ga maken ben ik helemaal met je eens. Alleen op zo'n toon spreken en doen alsof iemand je hond is hoop ik niet te vaak. Kan namelijk niet echt goed tegen dit soort mensen. Gedraag je normaal, dan doe ik het ook.
Nee was meer even wat het los maakte wat het verpeste kan er niet tegen als ik pist off word voel mij dan ook gewoon een half uur kut.

ik waardeer je mening trouwens hoor begrijp mij nu niet verkeerd.

Wat breng je dan rond?
Levensmiddelen?

Kan je Beter coke gaan rond rijden, verdient stukken beter :cool:

Wanneer ga jij een keer meedoen met DBB contest? Had best gekund:p
uiteraard wel met beetje tannnn haha

Herkenbaar, ik heb dit ook als ik het gevoel heb dat mij onrecht wordt aangedaan. Ik weet mij dan ook geen houding aan te geven en zit dan met flink wat woede. Communiceren wordt dan heel lastig...en dit blijft wel even hangen. Het beste is dan niet meteen hierop ingaan (hoe moeilijk dit ook is) even afstand nemen tot je weer jezelf bent en dan diegene op een fatsoenlijke manier uitleggen (niet iets proberen te verwijten, maar geef aan wat er is gebeurd en wat voor gevoel dit bij je oproept, klinkt gay maar give it a try) als dat niet werkt ga het dan hogerop zoeken.

Wat breng je dan rond?
Levensmiddelen?

Kan je Beter coke gaan rond rijden, verdient stukken beter :cool:
groente en fruit voor voornamelijk de Horeca.

Wanneer ga jij een keer meedoen met DBB contest? Had best gekund:p
uiteraard wel met beetje tannnn haha
Haha ja goede. Dit jaar ha ik geen zin in een zwar dieet dus geskipt. Maar als ik in maart JBC doe mag ik niet meer meedoen met de contest omdat de jbc mijn 2e wedstrijd zou gaan worden.

Herkenbaar, ik heb dit ook als ik het gevoel heb dat mij onrecht wordt aangedaan. Ik weet mij dan ook geen houding aan te geven en zit dan met flink wat woede. Communiceren wordt dan heel lastig...en dit blijft wel even hangen. Het beste is dan niet meteen hierop ingaan (hoe moeilijk dit ook is) even afstand nemen tot je weer jezelf bent en dan diegene op een fatsoenlijke manier uitleggen (niet iets proberen te verwijten, maar geef aan wat er is gebeurd en wat voor gevoel dit bij je oproept, klinkt gay maar give it a try) als dat niet werkt ga het dan hogerop zoeken.
Thx voor de tip. nadeel in deze situatie is dat ik niet even weg kon gaan en vervolgens terug komen. Je levert spullen af en gaat er daarna weer van door. Nog een keer er naartoe gaan zou 1. escaleren ben ik bang, 2. kost tijd en 3. Ik moest hem echt even niet zien voor zijn eigen veilig was praktisch tot alles in staat als die door ging.

Heb het al hogerop gezocht althans bij mijn bedrijf. Daar weten ze er van. Sprak vandaag een collega over de situatie. Die vent schijnt dus de eigenaar te zijn, heb medelijden met mijn personeel. Voor zo'n vent wil je toch niet werken. Ja ik had al bedacht dat hij misschien gewoon een slechte dag had maar nee. Hij schijnt 9/10 keer op een hele dwingende en vervelende toon te spreken hoorde ik van mijn collega dus kan niet aan eeen slechte dag liggen.

had er rekening mee gehouden dat ik eventjes die route niet hoef te doen. Maar mag hem volgende week 2 keer doen. Ben benieuwd hoe de situatie gaat als ik hem tegenkom en hoe hij tegen mij doet. Maarja ga niks speculeren we zien het vanzelf wel.

Oh ja dan mag het idd niet meer.

Gewoon doen wat je moet doen. Wie weet is die kerel er niet eens.

En als hij er wel is, dump je gewoon je shit en maak je dat je wegkomt :p Als hij weer 'beveelt' dat je de kratten moet uitruimen, heeft hij pech. Hij bewaart de kratten dan maar. Is niet jouw probleem als hij er ruimte voor moet vrijmaken. Had hij het maar beleefd moeten vragen.

En als hij er wel is, dump je gewoon je shit en maak je dat je wegkomt :p Als hij weer 'beveelt' dat je de kratten moet uitruimen, heeft hij pech. Hij bewaart de kratten dan maar. Is niet jouw probleem als hij er ruimte voor moet vrijmaken. Had hij het maar beleefd moeten vragen.
Gewoon met spullen en al de koeling in. Ga jij maar eventjes afkoelen :P

• Like
Waarderingen: Pren
Terug
Naar boven