AndroidHealthClinic

Emielos road to a better (MAP) fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren borst + buik gepompt. Lekkere training en pomp was sick aanwezig.

Incline bench
15xstang
12x40
6x60
6x70 dit kan beter
4x6x72,5. gewoon een kleine verhoging gewoon omdat het kan!

Incline DB press
3x12x24 Pomp zat er al sick in

de oefening waar ik weer.. de naam van kwijt ben
3x15x30 25 flink tanden bijten dit kolere..

Cable fly's
3x15x18

cable fly variatie.
oefening die ik normaal met dumbels doe: Elleboven laten zakken en knijpend omhoog. Borst klapte toen helemaal uit elkaar.
2x15x14

Zonet beentjes geklapt. Wat eerder op de dag getraind en dat komt door 2 redenen: als ik later ga trainen met deze pwo slap ik fokt op kut ( lees 2-3 uur voor dat ik mag werken, 9/10 uur) EN het blijft de godganze avond regenen

Pijnlijke training en weer redelijk diep gegaan en dat betekend PIJN!

leg ext WU
3x15x32

Hack squat
10xniks
12x40
5x60
6x80
8x80
6x85 AU! AU AU!!!
2x12x40 dacht dat ik dood ging.

stiff dl dumbel
7x40 p*ssy
3x10x40 Branden als ma lije!

liggend leg curl
15x54
13x54
6x54 + 6x45 helemaal af!!

Staand kuiten
4x15x50 werd zo kapot misselijk echt niet normaal. Dacht even dat er dingen omhoog zouden komen,,

Ook even kijken hoe ik het volgende week ga doen met trainen en wat lukt. Het is Keiweek aka feutjesweek AKA bij zijn is meemaken. Voor de mensen die niet bekend zijn met de termen en Groningen. Dit is de week waarbij veel 1e jaars studenten( feuten) de stad leren kennen en het is de hele week feest in de stad. AKA feest en gezelligheid

Gekte volgende week. Wel gewoon trainen lijkt mij. Geen excuusjes... ;)

Veel plezier. Leuke herinneringen aan!

Gekte volgende week. Wel gewoon trainen lijkt mij. Geen excuusjes... ;)
Haha dat zeker altijd mooi. Je merkt het straks wel weer meteen. 1e 3 maand is er aanzienlijk meer kots rond de poele/peper. Eerstejaars kennen hun grenzen nog niet helemaa.

Mwa ben niet zoals joi he. Als ik goed op stap ben geweest ben ik echt af de volgende dag.

Veel plezier. Leuke herinneringen aan!
gaat goedkomen. ben zelf geen kei-papa of iets maar ga gewoon mooi op stap. Ook gestudeerd in Groningen?

Ja! Vijf jaartjes. Heb twee keer de kei gelopen en ben twee keer keipapa geweest. Altijd fantastisch :)
2 keer kei week gelopen dan heb je 2 studies gedaan denk ik zo. 2e studie mooi nominaal gelopen netjes wel.

In totaal 4 keer keiweek mee gemaakt dus. Ja dan kan ik wel begrijpen dat het fantastisch hebt gehad:D Als kei-papa heb je ze voor het uitkiezen:rolleyes:;)

• Like
Waarderingen: Pren
2 keer kei week gelopen dan heb je 2 studies gedaan denk ik zo. 2e studie mooi nominaal gelopen netjes wel.

In totaal 4 keer keiweek mee gemaakt dus. Ja dan kan ik wel begrijpen dat het fantastisch hebt gehad:D Als kei-papa heb je ze voor het uitkiezen:rolleyes:;)

Nee, een bachelor. Had gewoon wat connecties die een lopersbandje voor me konden regelen :P Sowieso als je ouder bent, kun je makkelijk fixen in de kei-week. Was op een gegeven moment wel een te groot verschil dus toen moest ik achter de mama's aan ;)

Klein vervolg op het verhaal van vorige week. Gisteren toen ik moest rijden ben ik de beste man tegenkomen en was niks aan het handje. Hij reageerde reatief normaal dus prima. Bij een vrouw nog even gevraagd hoe en wat en blijkt dus de oude eigenaar te zijn. Die vrouw heeft haar excuses aangeboden voor het gedrag van de man. Daarna nog even gesproken en ving een beetje op dat hij wel vaker zo dominant reageert en doet. Ze zou het er voorzichtig met hem over hebben, zegt genoeg lijkt mij. Probleem opgelost van mijn kant dus.
Nee, een bachelor. Had gewoon wat connecties die een lopersbandje voor me konden regelen :P Sowieso als je ouder bent, kun je makkelijk fixen in de kei-week. Was op een gegeven moment wel een te groot verschil dus toen moest ik achter de mama's aan ;)
Aah zo op die manier. Goed geregeld wel.

Klopt wat hierboven staat. Zal mij benieuwen hoe het dit jaar gaat. Vorig jaar ook prima vermaakt haha

Idd, en je staat al stevig in je schoenen als hij op deze manier bekend is. Goed opgelost!

Vergeten de training van gisteren te loggen. Gisteren rug schouders gedaan. Training was steady en kracht neemt zowaar toe. Wel beetje naar de t*ring van werk dus van te voren even wat caffeine er in gedaan.

Pull ups
10
8
7
5

Single hand latt pull
4x10-12x32+2,5 vorige keren was dit 28+2,5 steady as we go!

Dumbel row
4x12x32

cable row dit was inclusief poep gezicht he @Basma
3x12x73 pomp is real!!

straight arm pulldown
3x15x32

dumbel press
15x26 heel enthousiast lol
12x26
10x26
8x26 haha leeg

single side raise
3x12x8

Reversed peck deck
3x15x56

Moest vnaaf de wagen van mijn zusje ophalen dus vanmiddag maar gaan trainen. Borst + wat buik op het menu. Lekkere pomp training en borst begint er met pomp aardig uit te zien. We gaan langzaam maar zeker de goede kant op. Keep pushing & pushing.

Incline bench
20xstang
10x40
5x60
8x70
7x70
2x6x70 Steady. Volgende training weer de 72,5 pakken.

Dumbels uitzakken en knijpen omhoog
12x20
2x12x22 BAM zwaar maar heerlijk

dumbel incline fly's
3x12x12

cable fly's hammer grip
3xfailx14 Omdat deze shit gewoon zo facking lekker knijpen is.

Hanging leg raise
3x15

Gisteren legs gepakt. Even wat anders gedaan dan normaal maar nog steeds zieke bende. Benen totaal naar de klote..
Stond even te praten met een bekende van mij waarna ik een oefening weer deed. Benen schoten zo ram vol en kreeg spontaan die kramp feelings in de quads. Als iets kut is, is dat wel het...

Nu ik beetje naar mijn training kijk lijkt het haast meer op een fitgirl training lol.

Leg ext
3x15x32 WU benen voelde nog enigszins wat zeurend aan. Vreemd...

Lunges wandelend resp per been
10x20
10x30
7x10x50
2x10x40
Uhm ja wat moet ik van mijzelf zeggen lol. Enigszins gestoord deze hoeveelheid maar Boeie!

Cable pulltrough ultieme fitgirl oefening
4x10x45

Liggend legcurl
3-4x15x54

Kuiten op manier van JW
4x???x18

Haha, jij moet wel van lunges houden!

Na de feuten welkom te hebben gegeten in deze mooie stad is het weer tijd om te gaan trainen. Genoeg bier gehad, overige alcoholische versnaperingen, sigaretten, weinig slaap.
Oftewel het is nu weer tijd om te gaan trainen en langzaam mijzelf voor te bereiden voor het collegejaar. Deze dagen ook even een nieuw kostuum halen. Pas mijn oude niet meer en wordt tijdens mijn minor geacht jasje dasje te komen tijdens verschillende activiteiten.

De training van vnaaf
pull ups
12
10
8
5

Single hand pullown
12x32+2,5
3x10-12x32

t-bar row
12x40
12x50
2x12x60
dropset
60/40/20 kolere helemaal af

Dumbel row op incline bankie
12x20
2x12x22

straight arm pulldown
4x12x32 pijnlijk as fock. Hoefde lad maar beetje aan te spannen hierna en kwam meteen kramp in. Zoveel bloed in de lats kolere...

dumbel press schouders
4x12x26

Neem je iets voor de pomp of krijg je daar gewoon snel last van?

Na de feuten welkom te hebben gegeten in deze mooie stad is het weer tijd om te gaan trainen. Genoeg bier gehad, overige alcoholische versnaperingen, sigaretten, weinig slaap.
Oftewel het is nu weer tijd om te gaan trainen en langzaam mijzelf voor te bereiden voor het collegejaar. Deze dagen ook even een nieuw kostuum halen. Pas mijn oude niet meer en wordt tijdens mijn minor geacht jasje dasje te komen tijdens verschillende activiteiten.

De training van vnaaf
pull ups
12
10
8
5

Single hand pullown
12x32+2,5
3x10-12x32

t-bar row
12x40
12x50
2x12x60
dropset
60/40/20 kolere helemaal af

Dumbel row op incline bankie
12x20
2x12x22

straight arm pulldown
4x12x32 pijnlijk as fock. Hoefde lad maar beetje aan te spannen hierna en kwam meteen kramp in. Zoveel bloed in de lats kolere...

dumbel press schouders
4x12x26

Ik zag dat het gezellig was in de stad :)

Te weinig rust (overal genomen rust) ,teveel volume en/of een te kort aan bv magnesium ,natrium ,vitamines , potassium kan allemaal kramp veroorzaken.

Terug
Naar boven