MuscleMeat

Emielos road to a better (MAP) fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Neem je iets voor de pomp of krijg je daar gewoon snel last van?
Nee neem er niks voor. Pomp in vooral mijn rug en borst zijn altijd al bizar. Ook in prep met 200gram carbs was pomp altijd ziek aanwezig. Geen idee hoe het komt. Komt snel maar verdwijnt ook redelijk snel na 10minuten kan het ergste wel weg zijn.

Ik zag dat het gezellig was in de stad :)
Haha ja was echt weer prachtig

Te weinig rust (overal genomen rust) ,teveel volume en/of een te kort aan bv magnesium ,natrium ,vitamines , potassium kan allemaal kramp veroorzaken.
Is ook alleen dat kramp gevoel wanneer ik er spanning op ga zetten d.m.v aanspannen. Is beetje dat voor stadium van kramp. Je voelt hem een beetje vastklemmen maar drukt nooit door tot de echte kramp dat die helemaal vast zit.

Thx voor de tips man. is niet dat het hinderlijk is maar meer soms apart. Kan het kwaad of dat niet? Anders misschien binnenkort wat magnesium supplementeren.

Zo de vakantie is weer voorbij. Deze vakantie is zeer goed geweest voor mijn bankrekening, yes i'm serious. Maar aan de andere kant ruk qua trainen. Zo vroeg werken verneukt je godganze ritme en je ligt 's middags op apengapen. echt maar 2 en max 3 keer getraind, was eerder 2 dan 3 tbh.

Nu is de vakantie weer voorbij dus de colleges en tentamens beginnen weer. Heb voor deze week nog 2 tentamens staan, beide vakken uit jaar 2. Jaar 3 heb ik qua tentamens nu helemaal afgerond.

Voor de rest nu alleen een discussie met een docent m.b.t. de inzages. Zei zegt er 14 juli inzage is geweest en dat het op het rooster heeft gestaan. Heb meerdere malen gecheckt maar staat helemaal niks op het rooster terwijl mijn tentamens er nog wel staan van rond die tijd. Verder is het eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ze het alleen op het rooster zetten ( de dag na de uitslag). Word op geen enkele andere manier gecommuniceerd maar is ook enigszins te verwachten. Mijn opleiding ( sport gezondheid & management nu sportkunde) is echt bar en boos als het om communicatie gaat. Ik zet het zo duidelijk neer omdat ik vind dat dit gewoon via google te vinden moet zijn. Naar mijn mening mogen (aankomende) studenten best weten hoe slecht het beleid qua communicatie is bij SGM. Zo zijn er nog talloze andere punten die eigenlijk gewoon te belachelijk voor woorden zijn. Maar tegen de tijd dat ik dat allemaal heb opgeschreven ben ik wel een dag verder. daarbij kunnen mensen ook zeggen: waarom communiceer je dit niet met de docenten? eigenlijk heel simpel: er valt niet mee te communiceren, merendeel heeft last van lange tenen of te wel snel op hun tenen getrapt als ze kritiek krijgen. Als je kritiek geeft zijn ze vaak meteen op hun pik getrapt ook als de kritiek terecht is.
Als je alleen al de meningen hoort van mijn klas van vorig jaar mag je je als opleiding al kapot schamen.

Oke genoeg gal gespuwd. Heb gelukkig een half jaar tijdens mijn minor niks te maken met mijn huidige opleiding

Afijn gisteren weer getraind en borst + buik stond op het menu:

Triceps wat opgewarmd d.m.v. pushdowns

Incline bench
20xstang
10x4-
5x60
5x70
5x6x75 Laatste set was echt net net aan maar heb hem!toch + 2,5 t.o.v. laatste borst training.

flat dumbel press
3x6x32

fly's zonder houden. hammer grip
5 setjes ongeveer x 12x14? Gewoon verder vol rammen. Borst stond al op klappen maar nu helemaal kapot vol.

Haning leg raise
3x15

abs rollout
2x15
1x15 Bij die eerste rep steekachtige/krampachtig gevoel over de hele buikspieren. Bovenste punt blokken tot schaamstreek. Toch te veel reps denk ik..

Vandaag eindelijk maar toch mijn cijfer van laatste toets van het 3e jaar binnen gekregen. Mag ook wel na 23 dagen wachten ( volgens de regels moet dit in 15)
netjes afgesloten met een 6,5

Gigantische spierpijn in mijn buik niet te zuinig

legs
leg ext
3x10x25 WU

hack squat ( weerstand zelf is rond de 60-70kg, gewicht noteer ik alleen in schijven)
10x20
10x40
5x12x50 laatste 2 setjes heel diep gegaan. Na de allerlaatste set lag ik haast in een feuteshouding op de grond he @Basma

Stiff DL dumbel
2x15x32 geloof ik of 30 geen idee meer
12x zelfde gewicht als hierboven
10 kon niet meer "" ""

liggend leg curl
3x15x54
10x54

single leg
10x25
10x25 direct gevolgd door met beide benen verder te gaan. Reps rond de 20? Kapot pijnlijk echt kapot vol nu

Strompelen voor de kuiten
3x??? oefening van JW met achteruit en vooruit lopen.
Moet even wat oppakken van de grond, KRAMP IN DE HAMS verdomme.. kan mijzelf ook niet inhouden na een tijd niet trainen..

leg ext Stond veel spanning op de hams. Voelde een ligt getrek, alsof je staat en brengt dan je vinger naar de tenen met gestrekte benen.
2x10x35 max squeez

Je ging diep genoeg man!! Daarna nog wel ff flink doorgezet zie ik. Topper :wl:

Je ging diep genoeg man!! Daarna nog wel ff flink doorgezet zie ik. Topper :wl:
Ja de reps of de hacksquat waren diep zat of had je het daar niet over?:D

Benen zijn nu ook redelijk naar stront. ik waggel niet maar spierpijn in de benen + billen is zeer sterk aanwezig.

Vnaaf geen training. Even studeren voor mijn laatste tentamen die ik morgen om 12:00 uur heb. Strijden voor het leven want heb weer eens de concentratie van een knaagdier. Zo maar even caffeine pil erin gooienm dat werkt namelijk vaak bij mij. Morgen na het tentamen een nieuw kostuum + bordeelslippers halen met mijn pa.

Laatst bewerkt:
Laten we het houden dat je het op 2 manieren kan interpreteren! :thumb:. Ik kan mij hoe dan ook voorstellen dat je het vandaag behoorlijk kan voelen.

Succes kerel. Nog ff knallen voor de laatste loodjes.

Bench gaat lekker zeg!

Hoe gaat het hier?

Eey, al heel lang hier niet meer geweest indd. Momenteel heel druk met mijn minor. Fitness/bb op een lager pit staan. Dit komt voornamelijk omdat ik in mijn minor 2-3 keer week in kostuum loop. Ik vind het simpelweg zonde om hier over een halfjaar alweer te klein voor te zijn aangezien een kostuum een aardige duid kost.

Eey, al heel lang hier niet meer geweest indd. Momenteel heel druk met mijn minor. Fitness/bb op een lager pit staan. Dit komt voornamelijk omdat ik in mijn minor 2-3 keer week in kostuum loop. Ik vind het simpelweg zonde om hier over een halfjaar alweer te klein voor te zijn aangezien een kostuum een aardige duid kost.

Haha, dit is echt het slechtste excuus ooit :):):)

Succes met je minor! Waar doe je die? En wat doe je?

Haha, dit is echt het slechtste excuus ooit :):):)

Succes met je minor! Waar doe je die? En wat doe je?
Haha tot dat je kijkt naar de prijs van het kostuum:p Had nu al moeite om een geschikt kostuum te vinden en wat ook een beetje degelijk uit ziet :P
Ook is de motivatie ook niet helemaal je van het.

Ik doe de minor inkoopmanagement. Draaien nu een project waarop we een aanbesteding inkoop moeten uitvragen en offerte opstellen voor een partij die ingenieursbureau wetenschappelijk onderzoekt en advies bied. Deze ingenieursbureaus moeten er voor zorgen dat chemiebedrijven in en rond om delfzijl bestand zijn tegen aardbevingen zodat er geen loss of contaiment plaatsvind. Is nog lastiger dan we dachten want dit soort bedrijven zijn moeilijk te vinden, Ingenieursbedrijven zijn makkelijk te vinden maar wat wij zoeken dus niet. Iemand tips?

Met deze minor heb ik ook een redelijke baangarantie omdat er een drastisch tekort aan is.

Minor doe ik trouwens aan de Hanzehogeschool Groningen

Laatst bewerkt:

School gaat (in mijn ogen) natuurlijk voor. Wel eens met @Hans_i wat betreft het kostuum :p maar zoals je aangeeft ligt motivatie wat lager dus daar zal het wel uit voort komen.

Veel succes met je minor! Ik kan je helaas geen tips geven omdat ik daar helemaal niet in thuis ben.

Haha tot dat je kijkt naar de prijs van het kostuum:p Had nu al moeite om een geschikt kostuum te vinden en wat ook een beetje degelijk uit ziet :P
Ook is de motivatie ook niet helemaal je van het.

Ik doe de minor inkoopmanagement. Draaien nu een project waarop we een aanbesteding inkoop moeten uitvragen en offerte opstellen voor een partij die ingenieursbureau wetenschappelijk onderzoekt en advies bied. Deze ingenieursbureaus moeten er voor zorgen dat chemiebedrijven in en rond om delfzijl bestand zijn tegen aardbevingen zodat er geen loss of contaiment plaatsvind. Is nog lastiger dan we dachten want dit soort bedrijven zijn moeilijk te vinden, Ingenieursbedrijven zijn makkelijk te vinden maar wat wij zoeken dus niet. Iemand tips?

Met deze minor heb ik ook een redelijke baangarantie omdat er een drastisch tekort aan is.

Minor doe ik trouwens aan de Hanzehogeschool Groningen

Haaa, ik weet wat een beetje pak kost. Ik loop er regelmatig in... Hugo Boss is veruit mijn favoriet, maar niet goedkoop idd.

Succes met je minor. Klinkt interessant, maar geen kaas van gegeten.
Dat van die aardbevingen is echt wel een dingetje, collega's van mij die moeten gewoon hun huis laten slopen daardoor :eek:

Haaa, ik weet wat een beetje pak kost. Ik loop er regelmatig in... Hugo Boss is veruit mijn favoriet, maar niet goedkoop idd.

Succes met je minor. Klinkt interessant, maar geen kaas van gegeten.
Dat van die aardbevingen is echt wel een dingetje, collega's van mij die moeten gewoon hun huis laten slopen daardoor :eek:
Oh meen je! Ik dacht altijd dat jij nooit in kostuum liep, fout gedacht dus Haha.
Hugo hoeft nou ook weer niet, gewoon suitsuply voor mij. Arme student he Haha.

Meen je! Ben je mooi klaar mee als het onbewoonbaar is verklaard. Krijg je straks natuurlijk ook weer gezeur om vergoeding te krijgen van de NAM etc

Jij mag gewoon in adams kostuum schatje :kiss:

Fijne verjaardag nog!

Oh meen je! Ik dacht altijd dat jij nooit in kostuum liep, fout gedacht dus Haha.
Hugo hoeft nou ook weer niet, gewoon suitsuply voor mij. Arme student he Haha.

Meen je! Ben je mooi klaar mee als het onbewoonbaar is verklaard. Krijg je straks natuurlijk ook weer gezeur om vergoeding te krijgen van de NAM etc

Suitsupply heeft ook erg mooie pakken!
Dat met de NAM enzo lusten de honden geen brood van. Je wil niet weten hoeveel gezeik ze daar mee hebben.

Suitsupply heeft ook prima kostuums hoor. :)

Qua chemiebedrijven ben ik wel vaker bij Akzo en Tejin geweest... Misschien eens bij het chemiepark rondneuzen. Zitten er nog wel een aantal.

Inmiddels zijn we wat verder gekomen met het project en ook antwoorden gekregen vanuit de partij waar de opdracht van komt. Loopt nu wel redelijk alleen is wel vrij moeizaam. Als ik de woorden van de opdrachtgever mag citeren: ik heb natuurlijk niet zonder reden jullie deze casus gegeven. zo'n soort casus krijg je misschien 1-2 keer in je hele inkoopcarriere en zelfs wij hebben hier moeite mee gehad. Wij krijgen voor dit project ook maar slechts 5 weken dus het is hard werken.
Dit resulteert er dus ook in dat ik 10 contact uren heb met colleges. Maar ben dinsdag/woensdag/donderdag niet voor 5 uur thuis geweest. Constant bezig met het project en soms 's avonds nog zaken uitzoeken. Heel interessant alleen vergt wel veel van je. Hierdoor ben je uberhaupt blij dat je thuis bent en even op de bank kan zitten. ja i know ik klink nu al als een burger. Enige wat ik nu ook kan bedenken is: ik wil slapen! Dit word nog een leuke aangezien ik straks 8 week fulltime stage mag lopen. Word wel ontzettend mooi en leerzaam alleen krijg dan nog wel minder tijd voor zaken er buiten.

afijn genoeg gelulhannes.
Qua eten probeer ik rond mijn onderhoud te zitten en eiwitten rond de 200-220. Eten is op dit moment klote zat tijdens collegedagen. Gisteren bijvoorbeeld 6 uur theorie achter elkaar. 5-10 minuten pauze tusen de lessen door dus in moeizaam allemaal.

Maandag en dinsdag wel getraind. maandag borst en dinsdag rug. Sla benen deze week over omdat mijn benen a.s. zaterdag tijdens de return of headhunterz al genoeg aan de bak moeten haha.

Volume was op maandag en dinsdag zoals normaa dus goed volume. Verrek nu ook als de ziekte van spierpijn in mijn rug lol

Tot zover even een krote update. Plan is om morgen en zaterdag nog wel even een training te pakken. Zaterdag rond half 8 richting Amsterdam voor het stampfeestje:banana::rocker::headphone:

feestje heeft je aardig gevloerd :)

Terug
Naar boven