XXL Nutrition

Enzonn's dagboek

• Topic Starter Topic Starter
Deadlift
85 kg - 4 sets - 10, 10, 10, 7
Ik deed het zonder de grond aan te raken, dus ongeveer 1cm van de grond af. Heel zwaar voor mijn onderarmen!

Optrekken
6x, 4x, 4x, 4x
Ik was nog hardstikke moe van de deadlift

Close-grip benchpress met smith machine
60kg - 4 sets - 10, 10, 10, 10
Ik had geen spotter, dus moest het maar zo. Ondanks de smithmachine was het een zeer vermoeiende oefening.

Single arm rows
25kg - 4 sets - 10, 10, 10, 10
Was erg zwaar voor mijn... vingers!? Mijn handen verkrampten nog helemaal van het deadliften, ik kan nou 2 uur na de training nog steeds geen normale vuist maken :P

Dumbbell rear curls
20kg - 10x
20kg - 10x
22.5kg - 10x
22.5kg - 10x

Wel lekker getraind op zich, maar misschien dat ik voortaan tijdens de deadlift de stang gewoon even terug leg op de grond na elke herhaling, want zo gaat het nogal ten koste van de andere oefeningen (vooral optrekken).

deadliften is ook beter op iedere keer op de grond te leggen zo hoort de deadlift ook.

Wow, je gaat lekker, zaten er ook nog PRs tussen? :D

Mooie training enzonn, ik ga proberen ook dit logje enigzins te volgen ;)

Wow, je gaat lekker, zaten er ook nog PRs tussen? :D

Dankje ;) Ehm ik heb de laatste tijd de hele tijd 5x5 gedaan, dus kan ik niet echt vergelijken en weet ik niet of het pr's zijn. Met deadlift hou ik tegenwoordig ook mijn kont dichter bij de grond in het begin (voelt beter voor mijn rug) en moest ik wat lager in gewicht gaan dan ik eerst altijd deed.

Optrekken ging slecht :P
Small grip benchpress had ik nog nooit eerder gedaan.
De single arm row ging niet geweldig omdat mijn onderarmen zo moe waren en ik alleen maar bezig was te zorgen dat die dumbbells niet uit mijn handen vielen van vermoeidheid (vanwege die deadlift).

Enne ja die laatste oefening is wel een PR, die ging echt heerlijk.

Ok borst en biceps training gedaan. Voor het eerst wat nieuwe biceps-oefeningen gedaan: incline curls en hammer curls. Ik had geen spotter dus ik kon niet bankdrukken.

Dumbbell pressPR
27.5kg - 4 sets - 9x, 8x, 6x, 5x

Incline curls
15 kg - 3 sets - 10x, 10x, 10x

Incline dumbbell press
20 kg - 4 sets - 10x, 10x, 9x, 8x

Fly apparaat (standen zeggen jullie niks)
Stand 7 - 8x
stand 6.5 - 8x
stand 6.25 - 8x
stand 6 - 8x

Decline crunch
5kg in nek - 3 sets - 12x, 12x, 10x

Hammer curls
15kg - 3 sets - 9x, 7x, 7x

Niet veel over de training te zeggen eigenlijk

Mooie training! Dat kan ik je vertellen :D

Mooie training weer enzonn

lekkere training ;)

Bedankt allemaal ;) Morgen ga ik mijn schouders en benen trainen, ik hoop dat er nog wat PR's uit komen.

Enzonn even een vraagje he, ik zie staan vandaag, 02:48 :eek:
Rust is ook belangrijk he ;)

damn wat een jonkies allemaal hier zeg :p was ik maar zo vroeg begonnen :D haha
ziet er goed uit deze log jongen. pittig sterk al voor iemand van 15. toen woog ik nog 47 kg geloof ik :p
die legpress waar jij het over heb, met die stand, is dat zon zittend k*tding? echt een drama is dat ding.

Haha ik neem genoeg rust hoor, maar ik woon in Australie dus hier is 8 uur tijdsverschil, dus t was al 10.48 :P Ik ben de afgelopen week nogal ziek geweest en heb ik niet kunnen trainen. Toen had ik gister ook nog een hardloopwedstrijd dus kon ik niet trainen, en de dag ervoor ook niet want toen moest ik dus ff rust nemen.

Verder heb ik 'smiddags nog een hardloop training gehad en ben ik net voor t eerst weer eens gaan trainen. Ik heb niet veel kunnen doen omdat ik een beetje te laat ging en de gym alweer dicht ging.

Dus hier komt mijn benen/schoudertraining van vandaag:

Squats
65 kg - 10x
70 kg - 10x
75 kg - 10x
80 kg - 3x

Ik zie nu pas dat ik meer gewicht nam dan vorige week, dus ik snap waarom het zo zwaar aanvoelde. Maarja je kan het als een PR zien.

Military press
35 kg - 8x, 7x, 6x, 6x

Voor het eerst eigenlijk echt military press gedaan, normaal doe ik altijd neck press.

Leg press
In stand 7
180 kg - 10x, 10x, 10x, 10x

Side raises
12.5 kg - 10x, 10x, 10x

Ze waren niet geweldig uitgevoerd, want zodra de dumbbells omhoog waren gingen ze supersnel weer naar beneden. Het probleem alleen is dat 10 kg te weinig is, en het gewicht dat daarna komt is 12.5. Ik vind er nog wel wat op.

Ja en toen moest ik al gaan. Kritiek is altijd welkom!

damn wat een jonkies allemaal hier zeg :p was ik maar zo vroeg begonnen :D haha
ziet er goed uit deze log jongen. pittig sterk al voor iemand van 15. toen woog ik nog 47 kg geloof ik :p
die legpress waar jij het over heb, met die stand, is dat zon zittend k*tding? echt een drama is dat ding.

Ja maar die gebruik ik ook nooit meer hoor, maar toen was de gewone legpress even bezet dus zag ik dat als vervanging ;)

lekekre training vette legpress!!

nette training ga zo door ;)

Voor iemand van 15 jaar, zeer mooie kracht kerel. :thumb:

Terug
Naar boven