Enzonn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 32
Dankje, toch fijn om te horen af en toe aangezien veel mensen mij veel slapper schatten (omdat ik zo'n lange ecto ben).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje, toch fijn om te horen af en toe aangezien veel mensen mij veel slapper schatten (omdat ik zo'n lange ecto ben).

Ehm ja kijk maar
Deadlift?
90kg - 10x
90kg - 10x
80kg - beetje klooie
60kg - beetje klooie
Uitleg volgt:
Ik deed de deadlift tijdens het 2e setje eens voor de spiegel, en ik zag dat ik mijn rug gewoon krom hield! Dusse ben ik met wat lagere gewichten een beetje gaan uitproberen. Ik denk dat ik de volgende keer maar een filmpje maak zodat ik kan zien wanneer het goed is.
Soort neckpull-down apparaat maar dan anders
80kg - 10x
80kg - 10x
90kg - 10x
80kg - 10x
Close-grip benchpress in smith
65kg - 10x, 10x, 8x, 7x
Single arm rows
27.5kg -10x, 10x, 10x, 10x
Dumbbell rear curls
22.5 kg - 10x, 10x, 8x, 8x
Ik merk dat het wel vermoeiend is wanneer je de 2 dagen ervoor ook al hebt getraind, maar vanwege de redenen in mn vorige berichten kan het niet anders. Vanavond weer borst & biceps training.

Wow die bench press is wel goed, komt dat door die smith of ben je gewoon zo sterk?![]()
Hier is mijn borsttraining van gisteren, kan je zien hoe mijn normale benchpress is.
Nee nee komt door die smith jongens, ik gebruik normaal nog niet eens zo veel gewicht met gewone bench pressHier is mijn borsttraining van gisteren, kan je zien hoe mijn normale benchpress is.
Bench Press
58.5kg - 4 sets - 9x, 8x, 7x, 7x
Incline Dumbbell Press
22.5kg - 4 sets - 9x, 9x, 5x, 5x
Dumbbell curls (met arm tegen leuning van verticaal bankje)
15 kg - 3 sets - 8x, 7x, 5x
Decline Dumbbell Press
20 kg - 4 sets - 7x, 7x ,6x, 7x
Was al erg vermoeid, niet alleen van de andere oefeningen maar ook van de dagen ervoor
Side bend
5 kg in nek - 3 sets - 10x, 10x, 10x
Barbell curls
32.5 kg - 10x, 10x, 7x
Nou weer 3 dagen rust vanwege atletiek, maar zaterdag kan ik er weer 4 dagen achter elkaar tegenaan. Het is daardoor wel een stuk vermoeiender, omdat ik nu geen dag rust heb tussen de trainingsdagen (behalve de laatste trainingsdag), maar ik wen er wel aan het voelt nou ook ff lekker om tijdens die rustdagen niks te doen![]()

Nee nee komt door die smith jongens, ik gebruik normaal nog niet eens zo veel gewicht met gewone bench pressHier is mijn borsttraining van gisteren, kan je zien hoe mijn normale benchpress is.
Bench Press
58.5kg - 4 sets - 9x, 8x, 7x, 7x
Incline Dumbbell Press
22.5kg - 4 sets - 9x, 9x, 5x, 5x
Dumbbell curls (met arm tegen leuning van verticaal bankje)
15 kg - 3 sets - 8x, 7x, 5x
Decline Dumbbell Press
20 kg - 4 sets - 7x, 7x ,6x, 7x
Was al erg vermoeid, niet alleen van de andere oefeningen maar ook van de dagen ervoor
Side bend
5 kg in nek - 3 sets - 10x, 10x, 10x
Barbell curls
32.5 kg - 10x, 10x, 7x
Nou weer 3 dagen rust vanwege atletiek, maar zaterdag kan ik er weer 4 dagen achter elkaar tegenaan. Het is daardoor wel een stuk vermoeiender, omdat ik nu geen dag rust heb tussen de trainingsdagen (behalve de laatste trainingsdag), maar ik wen er wel aan het voelt nou ook ff lekker om tijdens die rustdagen niks te doen![]()
is je squat ass to da grass? want 10*80kg is een heele prestatie hoor!