Radicaal is alles wat extreem een kant op gaat.
Radicalisme is geen woord dat ik jou hoef uit te leggen beste Sport!
En als vrouwen niet geliijk staan aan de man (en dan zonder hypocrisie dat ze heus wel zeer belangrijk zijn in bijv Islam), als vrouwen totaal bedekt moeten lopen en mannen niet, als vrouwen kansen worden ontzegd in ontwikkeling en arbeid, als vrouwen geslagen, achtergesteld en onderdrukt worden in thuissituatie en in de politiek, dan is dat voor mij radicaal.
Er zijn altijd uitzonderingen te vinden wat betreft dierlijk gedrag, ook onze centra zitten vol TBS verkrachters. Maar ik heb het over het DAGELIJKSE LEVEN Sport. Je kent mij, ik ben portier geweest, meer dan 10 jaar, heb in verschillende landen aan de deur gestaan en elke natie heeft problemen met Arabische mannen in het uitgaansleven en overal om 1 ding:
Ze respecteren vrouwen niet.
In al die jaren aan de deur heb ik maar één wezenlijk terugkerend probleem gezien bij 1 groep mensen: Vrouwenbedreiging bij jonge Arabische mannen.
Volgens hun beleving zijn onbedekte vrouwen h**ren en willen vrouwen die zonder man op stap zijn meteen coïtus coïtus coïtus. HOE vaak heb ik ruzies uitgevochten op straat met waanzinnig agressieve Arabische jongemannen die tekeer gingen omdat een wildvreemde vrouw bij mij aangifte deed van ongewenste intimidatie?
Dat komt allemaal voort uit de cultuur die niet strookt met de onze.
Hier een lesje voor alle allochtonen in Nederland, lees dit goed:
-Als ik naar Saudi Arabie ga, neem ik GEEN after shave mee in mijn tas:
VERBODEN VANWEGE ALCOHOL en ik RESPECTEER de wet
-Als ik naar Saudi Arabie ga, SLUIER ik mijn vriendin bij het uitstappen van het vliegtuig, ZO IS DE WET en die RESPECTEER IK!
-Als ik in een Arabisch land bezoek, neem ik geen lectuur mee waar ongesluierde vrouwen in staan, bijv Panorama of Revu, ik RESPECTEER het land
-ALs ik uit het vliegtuig stap en aankom in een Arabisch land, en mijn vriendin en ik zijn niet getrouwd, ga ik zonodig APART van haar door de douane, zoals de WETTEN VAN DAT LAND EISEN
IK respecteer de wetten van een land, de gebruiken en de normen en waarden, waarom allochtonen de Nederlandse wetten dan niet?
Blijf met je poten van mijn vriendin af, laten we daar es mee beginnen, maar gelukkig hebben al veel feestorganisaties dat door en vangen allochtonen bot bij de deur; die leuke meiden willen met rust gelaten en ik wil een zorgeloze avond.