Fitness Seller

Ernie wordt groter

• Topic Starter Topic Starter
Wou vandaag om 14.30 naar de gym, maar blijkt dat ze al gesloten is om 14 uur.:mad: Ben nu gewoon thuis met wat gewichten schouders aan het trainen. Om toch iets gedaan te hebben.

Ben deze week vandaag gegaan en ga vrijdag nog is. Dan is mijn abonnement gedaan, dus ga ik zien voor een verlenging of dergelijke. Mischien bij een ander gym. Aangezien ik deze week maar 2 keer ga, heb ik vandaag benen ,borst en triceps gedaan en dan vrijdag rug, schouders en biceps.

Heb is gvt geprobeerd. Dus 10 keer 10 reps met een minuur pauze. Vooral de squat was echt doodgaan. Zweten als een otter en hijgen niet normaal.

Squat
Altijd 60 kg gewicht.
10
10
10
10
10
10
7
7
6
8

Benchpress
10*10*40 iets te licht gewicht.

Was een korte maar heftige training :grinny: . Triceps vond ik niet nodig omdat ze met de bench al goed gepakt waren.

Vandaag schouders, rug en biceps getraind met gvt. benen en onderrug zijn nog altijd zo stijf dat ik moeite heb met te wandelen na even te zitten :)

MP :
30 kilo
10
10
10
10
10
7
7
6
6
5
Echt hard zo 10x10. Schouders begonnen helemaal te verzuren.

Lat pulldown
40 kilo alle 10 setjes 10 keer. te licht gewicht. :( Voelde mij lats wel goed opgepompt.

DB rows :
Rug vond ik nog niet helemaal af dus nog 4 setjes rows erbij. Gewichten weet ik niet meer.

Shrugs :
4 setjes ,gewichten weet ik ook niet meer.

Incline bench dumbbell curl :
altijd 10 kilo. probeerde 10 keer 5 reps
5
5
5
5
5
5
5
5
4
3

Denk later is 4 weekjes gvt te doen. Vind het een harde maar wel goede manier van trainen.

Ben terug van weg geweest . Nu de vakantie bijna begint kan ik hopelijk terug regelmatig trainen. Heb vandaag borst en biceps gedaan. Ik ga vanaf nu 5x5 split doen. Dus bv voor borst eerst 5x5 bench press en dan daarna andere oefeningen voor borst. En dan de volgende training het gewicht verhogen.

Vandaag heb ik niet alles opgeschreven maar ben begonnen met 5x5 50 kg voor de bench. Dan nog wat fly"s etc en dan wat setjes voor biceps. Volgende keer zal ik terug alles noteren.

Heb weer een tijdje niet getraind door reizen etc.
Deze week opnieuw begonnen ben nu terug een tijdje thuis dus kan ik regelmatig gaan.
Ga niet alles percies loggen, gewoon de grote 5x5 oef.

Ben vorige zaterdag geweest. Heb gewoon mijn armen gedaan.

Deze maandag borst en biceps.
Borst 5x5 55kg. ging makkelijk dus volgende keer meteen naar 60. Hierna nog wat oef voor borst en biceps.

Vandaag rug en triceps. Begonnen met 1x5 70 kg DL. Ook nog 5x5 40 kg bent over barbell row. Voor triceps 5x5 40 kg close grip Bp. En nog wat isolatie oefeningen voor beide.

Benen en schouders vandaag.

Ga de squats terug rustig opbouwen. vandaag rustig 5x5 met 60 kg. Dan nog wat leg extensions, curls en leg press.

Voor schouder overhead press met 40 kg 5x5. hierna isolatie oefeningen voor de verschillende delen. Ook wat barbell shrugs gedaan voor traps.

Vandaag voor borst 5x5 60kg, voor de rest nog wat oefeningen voor borst en biceps.

Dl : 1x5 75kg
Barbell bent over row : 5x5 45kg
Close grip BP : 5x5 45 kg
+ isolatie oefeningen
Nu voelen de gewichten nog redelijk licht aan, binnenkort zal dat wel veranderen.
Ga vanaf volgende keer terug alles loggen.

Terug
Naar boven