Fitness Seller

Evenveel allochtonen in bijstand als autochtonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

phillyfreezer

Ripped Bodybuilder
Waardering
210
Lengte
1m76
Massa
102kg
Vetpercentage
15%
Er zitten bijna net zoveel allochtonen in de bijstand als autochtonen. Het aantal niet-westerse allochtonen in de bijstand is in 2009 verder gegroeid, terwijl het aantal autochtonen in de bijstand afnam. Dat blijkt woensdag uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek.
In 2009 zaten per duizend niet-westerse allochtonen 110 mensen in de bijstand, in totaal 144.000. Per duizend autochtonen hadden zeventien mensen een bijstandsuitkering, goed voor ruim 148.000 in totaal.
Het aantal westerse allochtonen in de bijstand bleef gelijk. Tot 2006 daalde het aantal mensen in de bijstand bij niet-westerse allochtonen en autochtonen even snel. In 2007 was de afname bij de eerste groep kleiner en sindsdien is het gaan stijgen, terwijl het bij autochtonen bleef dalen.
Van de grote groepen allochtonen zitten Marokkanen het vaakst in de bijstand, namelijk 129 per duizend. Daarna volgen mensen van de Nederlandse Antillen en Aruba (102 per duizend), Turken (88 per duizend) en Surinamers (75 per duizend). Het allerhoogst scoort de groep 'overig niet-westers allochtoon', waar per duizend mensen 135 een bijstandsuitkering krijgen.

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: :trollface: racisten

Lees beter. Relatief zitten er veel meer allochtonen in de bijstand. 110 op 1000 (allochtonen) tegenover 17 op 1000 (autochtonen).

Try again.

ooh pwnd

• Topic Starter Topic Starter
nee

:trollface:

Er zitten gewoon meer autochtonen in de bijstand dan allochtonen. FEIT! Aan het werk jullie luie donders

Lees beter. Relatief zitten er veel meer allochtonen in de bijstand. 110 op 1000 (allochtonen) tegenover 17 op 1000 (autochtonen).

Try again.

+1, relatief veel meer allochtonen, en dan zo'n topic openen. Kan je niet beter werken in deze tijd?

Alle autochtonen terug naar hun eigen land!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ZEKER EEN FEIT.

:rolleyes:Wilders

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 11:24 ----------

ga toch trainen man ecto:rolleyes:

Het is inderdaad een feit. Waar het verschil vandaan komt, laat ik in het midden en ik veroordeel dit allemaal ook niet persé; ik denk dat allochtonen meer redenen hebben om in de bijstand te raken. Maar ga alsjeblieft niet feiten verdraaien waardoor ze jou beter uitkomen, daar kan ik echt niet tegen. Dat allochtonen veel vaker een uitkering hebben (meer dan 1 op 10) tegenover autochtonen (minder dan 1 op 50) is een feit. Je post geeft dat ook aan gast. Ga je schamen voor je onnadenkendheid.

allochtonen worden gedwongen om in de bijstand te gaan, allemaal het werk van Wilders en de PVV.

meeste allochtonen in de bijstand die werken gewoon, maar dan zwart ala jimmyneutron

:trollface:

Mensen die dat doen zijn gewoon gespuis, allochtoon of autochtoon. Je steelt van de maatschappij waarvan jij deel uitmaakt als je dit doet.

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 11:31 ----------

allochtonen worden gedwongen om in de bijstand te gaan, allemaal het werk van Wilders en de PVV.

hurr, durr.... Als je dit meent, dan ga ik verder niet eens meer op je in, dan ligt je denkniveau me gewoon te laag om nog verder te reageren.

Mensen die dat doen zijn gewoon gespuis, allochtoon of autochtoon. Je steelt van de maatschappij waarvan jij deel uitmaakt als je dit doet.

Besef je wel dat sommige mensen geen andere keus hebben? Zij verdienen wit net zoveel als een uitkering, waardoor zij eerder geneigd zijn om van de bijstand te leven en hiernaast zwart te werken. Allochtonen hebben het in nl financieel nog steeds zwaarder dan de meeste nlers.

Besef je wel dat sommige mensen geen andere keus hebben? Zij verdienen wit net zoveel als een uitkering, waardoor zij eerder geneigd zijn om van de bijstand te leven en hiernaast zwart te werken. Allochtonen hebben het in nl financieel nog steeds zwaarder dan de meeste nlers.

Zoals ik al zei veroordeel ik het niet dat allochtonen vaker een uitkering hebben, want dat snap ik wel. Maar dat je daarnaast zwart gaat rommelen, daar ben ik inderdaad op tegen. Geen andere keus hebben? Dan passen ze hun levensstandaard maar aan op een uitkering. Ik zou liever wit werken voor geld dat ik ook zo voor niets zou kunnen ontvangen, dan dat ik het door de staat krijg toegeschoven. Serieus.

Zoals ik al zei veroordeel ik het niet dat allochtonen vaker een uitkering hebben, want dat snap ik wel. Maar dat je daarnaast zwart gaat rommelen, daar ben ik inderdaad op tegen. Geen andere keus hebben? Dan passen ze hun levensstandaard maar aan op een uitkering. Ik zou liever wit werken voor geld dat ik ook zo voor niets zou kunnen ontvangen, dan dat ik het door de staat krijg toegeschoven. Serieus.

Dat zeg jij nu. De meeste allochtonen in de bijstand zijn nog altijd de allochtonen van de eerste a tweede generatie die geen of een lage opleiding hebben gehad. Vooral de eerste generatie is naar nl gehaald om meer uren per dag te draaien dan jij aankan, die zijn dus gesloopt. Daarnaast kan je zonder opleiding niet rekenen op een leuke baan, maar eerder op k*t baantjes en ik durf te wedden dat jij liever thuis zit met je gezin, dan dat jij werkt voor dat bedrag en dan ook nog is je kinderen ergens moet dumpen, wat je ook nog een berg geld gaat kosten. Ze houden aan een uitkering zelfs meer over. De 3e en laatste generatie allochtonen zijn echter vaker aan het werk en zijn ook hoger opgeleidt, dat mag ook gezegd worden.

Ik ontken trouwens niet dat een deel van die allochtonen profiteert van de uitkering, omdat ze gewoonweg te lui zijn, maar je moet het wel van 2 kanten bekijken.

Laatst bewerkt:
En daarmee wil je het verschil goed praten van 93 man meer per 1000. Dat is een stijging van 543% van 17 naar 110 mensen.

complot man complot, ze willen ons zwartmaken ffs

Dat zeg jij nu. De meeste allochtonen in de bijstand zijn nog altijd de allochtonen van de eerste a tweede generatie die geen of een lage opleiding hebben gehad. Vooral de eerste generatie is naar nl gehaald om meer uren per dag te draaien dan jij aankan, die zijn dus gesloopt. Daarnaast kan je zonder opleiding niet rekenen op een leuke baan, maar eerder op k*t baantjes en ik durf te wedden dat jij liever thuis zit met je gezin, dan dat jij werkt voor dat bedrag en dan ook nog is je kinderen ergens moet dumpen, wat je ook nog een berg geld gaat kosten. Ze houden aan een uitkering zelfs meer over. De 3e en laatste generatie allochtonen zijn echter vaker aan het werk en zijn ook hoger opgeleidt, dat mag ook gezegd worden.

Het betekent: een ander betaalt jouw kosten. Dat is voor mij genoeg om er tegen te zijn, behalve als de redenen echt goed zijn. Bij je voorbeeld, kan ik me het nog wel een beetje indenken inderdaad waarom een dergelijk gezin daarvoor zou kiezen. Maar je geeft hier een bepaald voorbeeld, dat niet persé op alle mensen die een uitkering ontvangen van toepassing is. Sterker nog, ik denk dat het op veel mensen niet van toepassing zal zijn.

Ik probeer het ook wel van twee kanten te bekijken hoor.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven