- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het betekent: een ander betaalt jouw kosten. Dat is voor mij genoeg om er tegen te zijn, behalve als de redenen echt goed zijn. Bij je voorbeeld, kan ik me het nog wel een beetje indenken inderdaad waarom een dergelijk gezin daarvoor zou kiezen. Maar je geeft hier een bepaald voorbeeld, dat niet persé op alle mensen die een uitkering ontvangen van toepassing is. Sterker nog, ik denk dat het op veel mensen niet van toepassing zal zijn.
Ik probeer het ook wel van twee kanten te bekijken hoor.

Het is maar goed dat de jongere generaties er voor willen gaan en vaker hoger opgeleid zijn. Dus met oog op de toekomst is dat een positieve ontwikkeling. Rest er nog het bedenken van een oplossing voor de marginaliserende groepen jongeren die voor de overlast zorgen.
Ben jij zo'n type dat wanneer hij wordt betrapt op het reizen in de trein zonder kaartje een boete krijgt en zich dan beroept op discriminatie?
ja want als ik nederlands was kreeg ik geen bekeuring, logisch toch... nooit in de trein gezeten en dit soort praktijken meegemaakt zeker.
Als conducteur een allochtoon ziet gaat die ervan uit dat het een zwartrijder is en wordt hij zwaarder aangepakt.
autochtonen komen er vaker mee weg. Pure discriminatie dit

ja want als ik nederlands was kreeg ik geen bekeuring, logisch toch... nooit in de trein gezeten en dit soort praktijken meegemaakt zeker.
Als conducteur een allochtoon ziet gaat die ervan uit dat het een zwartrijder is en wordt hij zwaarder aangepakt.
Dit is trouwens wel zo!
Ik heb vaak zat gezien dat je als Nederlander er makkelijker vanaf komt. Gewoon een smoesje over portemonnee kwijt of OV kaart gestolen bladiebla en ze geven alleen een waarschuwing.
Als een buitenlander geen kaartje heeft is hij/zij altijd de lul.
Ik geloof er eerlijk gezegd geen k*t van dat dit gebeurt. Wel heb ik het idee dat meisjes over het algemeen soepeler behandeld worden dan jongens / mannen.