XXL Nutrition

Evenveel allochtonen in bijstand als autochtonen

Status
Niet open voor verdere reacties.
overigens reis ik zelf nooit zwart, heb gelukkig een OV. Heb wel 1x een boete gehad omdat ik mijn OV was vergeten, moest van Deventer naar apeldoorn -.-. Was echt een racist, kon je aan zn hoofd zien. Gelukkig geld terug gekregen van IB groep.

En 1x mocht ik een ticket halen op de volgende station. maar dat was een goede man

En jij bent zo tegen discriminatie? :rolleyes:

Besef je wel dat sommige mensen geen andere keus hebben? Zij verdienen wit net zoveel als een uitkering, waardoor zij eerder geneigd zijn om van de bijstand te leven en hiernaast zwart te werken. Allochtonen hebben het in nl financieel nog steeds zwaarder dan de meeste nlers.

Als je niet KAN werken mag iedereen van mij een uitkering krijgen. Maar als je gewoon fulltime werkt waar dan ook dan moet je gewoon rond kunnen komen, zeker als je vaak ook met z'n 2en bent en allebei kan werken.
Maar als je gewoon zwart werkt en ook nog een uitkering erbij neemt mag je van mij kei hard aangepakt worden.

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 12:18 ----------

Dit is trouwens wel zo!
Ik heb vaak zat gezien dat je als Nederlander er makkelijker vanaf komt. Gewoon een smoesje over portemonnee kwijt of OV kaart gestolen bladiebla en ze geven alleen een waarschuwing.
Als een buitenlander geen kaartje heeft is hij/zij altijd de lul.

Tenzij een donkere conducteur komt controleren:D

Zoals ik zei '' we zijn allemaal eigenlijk racisten''

Yep zo is het!!!
De kunst is om te proberen geen racist te zijn en je niet te laten leiden door vooroordelen.

Er zijn wel 100 betere redenen om iemand niet te mogen dan zijn afkomst, huidskleur of geloof.

Als je niet KAN werken mag iedereen van mij een uitkering krijgen. Maar als je gewoon fulltime werkt waar dan ook dan moet je gewoon rond kunnen komen, zeker als je vaak ook met z'n 2en bent en allebei kan werken.
Maar als je gewoon zwart werkt en ook nog een uitkering erbij neemt mag je van mij kei hard aangepakt worden.

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 12:18 ----------

Tenzij een donkere conducteur komt controleren:D

Als je als beide ouders werkt, dan ja. Als je als alleenstaande moeder voor kinderen moet zorgen, wat relatief vaak voorkomt dan NEVER! Dan werk jij jezelf dik in de schulden en raak je zwaar overspannen. Dit geldt overigens voornamelijk voor de moeders. Voor mensen die geen kids hebben of mensen die nog samen zijn geldt dat niet. Die moeten gewoon werken, punt uit!

Cool topic

• Topic Starter Topic Starter
nederlanders must be hatin

Laag geleit of niet dan philly

complot man complot, ze willen ons zwartmaken ffs

Klopt als een bus. Ligt ook wel aan de conducteur maar ga er maar vanuit dat 9/10 conducteurs je een boete geeft als allochtoon zijnde.

Mensen proberen zulke praktijken te ontkennen, maar goed

Als jij een overtreding begaat moet je niet janken als je gestraft wordt. Je krijgt geen boete omdat je een allochtoon bent, je krijgt een boete omdat je geen kaartje hebt gekocht.

overigens reis ik zelf nooit zwart, heb gelukkig een OV. Heb wel 1x een boete gehad omdat ik mijn OV was vergeten, moest van Deventer naar apeldoorn -.-. Was echt een racist, kon je aan zn hoofd zien. Gelukkig geld terug gekregen van IB groep.

En 1x mocht ik een ticket halen op de volgende station. maar dat was een goede man

jij zag aan z'n hoofd dat hij een racist was?:rolleyes:

..:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ja ik zie aan het hoofd van iemand of diegene racist is of niet. Je moet wel goed concentreren, ik heb met de jaren een speciaal manier ontwikkeld. Ik kan het je niet uitleggen, maar het heeft te maken met uitschakelen van je ene oog en alle power focussen op je nog werkende. Hierdoor komt er een special move vrij waardoor je kan zien of iemand racist is of niet. Niet iedereen is geschikt om deze move vrij te spelen, je kan er blind door raken als je niet uitkijkt

Ik ga daar ook maar op oefenen. Ik haat racisten, vooral van die zwarte, dus dat komt goed van pas

:trollface:

Philly, zag je echt niet dat er relatief veel meer allochtonen in de bijstand zitten?

ja ik zie aan het hoofd van iemand of diegene racist is of niet. Je moet wel goed concentreren, ik heb met de jaren een speciaal manier ontwikkeld. Ik kan het je niet uitleggen, maar het heeft te maken met uitschakelen van je ene oog en alle power focussen op je nog werkende. Hierdoor komt er een special move vrij waardoor je kan zien of iemand racist is of niet. Niet iedereen is geschikt om deze move vrij te spelen, je kan er blind door raken als je niet uitkijkt

:haha:

Welk level moet je hebben om die move te kunnen leren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven