Fitness Seller

Examen gedaan, gas geven nu!!

Dit gaat je spiermassa kosten vriend! :eek:

Haha, oh brother...

• Topic Starter Topic Starter
Dit gaat je spiermassa kosten vriend! :eek:

Haha, oh brother...

Achja, ben net uit mijn bed... Bierconsumptie viel goed mee, maar heb nog een goeie 2weken te gaan met feestjes hier en daar...

Maar ik ga nu eens goed met het ijzer stoeien vandaag, zoals SniperX het zegt!! :roflol:

Laatst bewerkt:
gedaan ? morgen examen theoretisch elektriciteit
en het ziet er niet goed uit

Beste Dbb'ers

Mijn examens zijn dus eindelijk gedaan, en ik ben al goed op café geweest. Ik ben al een hele tijd goed op mijn voeding aan het letten, maar nu heb ik het gevoel dat dit voor een tijdje niet zal lukken...(zit nu in de cut)

Is het bij jullie na de examens ook goed lös gehen, of blijven jullie ongeacht de sitatie op jullie voedingspatroon letten? Ik heb gewoon even genoeg van het strenge regime dat ik mezelf heb opgelegd, en wil me daarom eens goed laten gaan.

Blijft het programma dat je volgt een opportuniteit, of zouden jullie ook eens goed gaan eten en zuipen voor deze gelegenheid??

Jongen, je moet feesten alsof je leven er vanaf hangt.

Gewoon lekker zuipen en geniet van je tijd dat je geslaagd bent!

Later kan je terugkijken op een leuk feestje, je slaagt immers niet zo vaak voor de middelbare school ;)

Op mijn examenfeest heb ik te veel gedoet, 3 chicks op 1 dag... Teveel test verloren, nu dus effe 2 week niet meer nken dan komt alles goed.

Terug
Naar boven