MuscleMeat

Excel bankdrukschema voor 6 weken

Jitse

Advanced Bodybuilder
Waardering
97
Lengte
1m94
Massa
153kg
Ik heb een bankdrukschema ontwikkeld in Excel voor 6 weken. Het kan je 1RM in 6 weken verhogen met zo'n 10 kg.

Voor de liefhebber :)

Link: http://www.meerspieren.nl/pages/73752/Bankdrukschema.html[Link niet meer beschikbaar] de eerste download. Neem gerust ook een kijkje bij de andere schema's!

Ben benieuwd naar de reacties/resultaten. PM me als je het gaat proberen of als je leuke resultaten hebt geboekt!

Gr Jitse

Ik heb een bankdrukschema ontwikkeld in Excel voor 6 weken. Het kan je 1RM in 6 weken verhogen met zo'n 12,5 kg.

Voor de liefhebber :)

Link: [Link niet meer beschikbaar]

Ben benieuwd naar de reacties/resultaten. PM me als je het gaat proberen of als je leuke resultaten hebt geboekt!

Gr Jitse

Interessant.

Vroeg me alleen af wat ik me bij de repout moet voorstellen? Zoveel mogelijk reps ofzo?

Als mensen dit gaan proberen, post dan je resultaten in dit topic:)

Bedoel je dat je de gewichten van week 1 dus 2x voorbij laat komen in de eerste week?

Als mensen dit gaan proberen, post dan je resultaten in dit topic:)

Bedoel je dat je de gewichten van week 1 dus 2x voorbij laat komen in de eerste week?

Zo staat het er althans :)

Ik denk dat ik het wel eens ga proberen vanaf maart zoiets (indien ik hier wat goede reacties hoor ofc :P )

in 6 weken 12,5kilo? die resultaten heb je toch zeker alleen bij totale beginners waar genomen?

• Topic Starter Topic Starter
in 6 weken 12,5kilo? die resultaten heb je toch zeker alleen bij totale beginners waar genomen?

Veel sporters snappen niet dat om sterker te worden je soms eens even onder de max moet gaan trainen om uiteindelijk sterker te worden, explosiviteit genereren met lichtere gewichten en dan schematisch elke keer een schepje erbij. 9 van de 10 traint veeeeel te veel tegen de max aan. En zeg nou zelf , het is toch heerlijk dat alles voorgekauwd wordt op papier wat je moet doen elke keer. Ik zeg je dat het verslavend is en dat het werkt :) de 1 wat meer dan de ander natuurlijk maar het is gewoon lekker om een keer te proberen.

mss eens proberen na nieuwjaar

beetje ripoff van bill starr niet?

Heb ff de rest van de site gekeken, wat een bullshit site zeg :roflol:

bij 1rm invullen klik ik er op en er gebeurd niets,wat doe ik verkeerd?(ben geen pc kenner:p)

Terug
Naar boven