AndroidHealthClinic

Excel bankdrukschema voor 6 weken

Zeker, ben erg tevreden. De 4e drukte ik alleen schuin uit, richting hoofd zeg maar, daardoor ging het fout, was anders wellicht nog net gelukt.

Hoeveel andere oefeningen voor borst deed je nog hierna? Ik deed met bankdrukschema 2 nog 2 setjes flat dumbbell press, 2 setjes incline press en 2 setjes flyes op de repout dag. De 4x12 deed ik 4 dagen erna en daarna deed ik niets meer voor borst. Ik kwam op week 4 al vast te zitten, echter. Met schema 1 hetzelfde verhaal, toen deed ik nog minder na de repout.

Ik heb de eerste paar weken bij de zware dag met repout, ook nog 2/3 setjes incline dumbbell press en 2 setjes flyes gedaan, 4x12 dag geloof ik meestal niets extra. Laatste week/2weken had ik weinig tijd en heb ik alleen de sets van het schema gedaan.

Moet wel zeggen dat dit de eerste keer is in driekwart jaar dat ik ben teruggegaan in gewicht en qua herhalingen boven de 8 ben gaan zitten, dus voor mij valt er misschien meer te halen dan voor jou. Ook is mijn bench relatief zwak.

Heeft iemand toevallig dit schema nog, ik kan hem niet downloaden!

mvg

• Topic Starter Topic Starter
Omdat mijn site niet meer online is bij deze de schema's, bankdrukschema 1 en 2 zijn vernieuwd.

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
En mijn periodisering voor meer massa en kracht kun je hier vinden

Terug
Naar boven