MuscleMeat

Excel bankdrukschema voor 6 weken

• Topic Starter Topic Starter
bij 1rm invullen klik ik er op en er gebeurd niets,wat doe ik verkeerd?(ben geen pc kenner:p)

Dan zit je waarschijnlijk op mn screenshot te klikken..das gewoon een plaatje van het programma. Daarboven is een downloadlink, als je hem hebt gedownload kun je hem openen in Microsoft Excel (als je dat hebt) ..succes :)

Dan zit je waarschijnlijk op mn screenshot te klikken..das gewoon een plaatje van het programma. Daarboven is een downloadlink, als je hem hebt gedownload kun je hem openen in Microsoft Excel (als je dat hebt) ..succes :)
was idd op dat excel-schemaatje dat ik klikte,zo dom ben ik nog niet:p

neen,er gebeurt niets,maar mn max ligt toch rond de 100.
maar heb nog een paar vraagjes voor jou;
-ik squat al 2-3x/week,kan men dan ook dezelfde resultaten bereiken met 1x/week en 12weken?
-hoe opwarmen?
-heb je dat schema zelf ook al geprobeerd?

Laatst bewerkt:
Ik heb een bankdrukschema ontwikkeld in Excel voor 6 weken. Het kan je 1RM in 6 weken verhogen met zo'n 12,5 kg.

Voor de liefhebber :)

Link: [Link niet meer beschikbaar]

Ben benieuwd naar de reacties/resultaten. PM me als je het gaat proberen of als je leuke resultaten hebt geboekt!

Gr Jitse

Rukschema? Heb je daar ook al een schema voor nodig?

Ik heb de link gewijzigd, het schema staat nu onder het knopje downloads samen met nog een eenvoudig schema voor meer spiermassa. Link:[Link niet meer beschikbaar]

dit wil ik wel eens proberen.. alvast bedankt

Dacht het ook te gaan proberen, tot ik dit las:

In die 6 weken 4 kilo spiermassa er bij gekregen en ongeveer 2 procent vet verbrand...

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Dacht het ook te gaan proberen, tot ik dit las:

In die 6 weken 4 kilo spiermassa er bij gekregen en ongeveer 2 procent vet verbrand...

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

En ik was erbij toen ie werd gemeten.

(ik hoop niet dat je denkt dat ie 4 kilo is aangekomen van een bankdrukschema, dat verhaal gaat over een ander soort schema)

Laatst bewerkt:
En ik was erbij toen ie werd gemeten.

(ik hoop niet dat je denkt dat ie 4 kilo is aangekomen van een bankdrukschema, dat verhaal gaat over een ander soort schema)

Was hij natural? Ik geloof niet dat je vet kan verbranden en massa kan aankomen tegelijk als natural. En als dat dan nog mogelijk is, dan toch niet zo veel tegelijk.

Waarom denk je dat ik een hele site om 1 schema heb gebouwd ;)

Ja is allemaal natural. Die 2 % vet was gemeten met zon digitale vetmeter dus of t helemaal exact was weet ik niet maar de weegschaal liegt niet en je kon zien dat ie flink forser was geworden.

Ziet er wel gaaf uit, ik was al op zoek naar een schema voor een paar weken. Als ik weer beter ben ga ik het eens proberen.

Maar haal alsjeblieft die gare javascript right click check weg als je met rechts op een link klikt (om een link in een nieuw tabblad te krijgen). Daar kwam je 10 jaar geleden mee weg maar dat kan nu echt niet meer ;)

Ziet er wel gaaf uit, ik was al op zoek naar een schema voor een paar weken. Als ik weer beter ben ga ik het eens proberen.

Maar haal alsjeblieft die gare javascript right click check weg als je met rechts op een link klikt (om een link in een nieuw tabblad te krijgen). Daar kwam je 10 jaar geleden mee weg maar dat kan nu echt niet meer ;)

Done ;)

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

dit wil ik wel eens proberen.. alvast bedankt

Graag gedaan! Laat maar even weten hoe het gaat via hier.

Nog mensen die wat resultaten hebben geboekt??

Dit heeft toch redelijk wat mee van een wendlerschema, of vergis ik mij:)? Leuk initiatief!

Tnx! He ja lijkt er wel wat op, maar is toch weer wat anders. En ik denk dat wendler een oefening 1 keer per week pakt ipv mijn 2 :)

Da klopt idd:). Lijkt me toch wel een pittig schema dat van jou, niet iedereen houdt zo iets vol denk ik:).

Ga er vandaag maar eens mee beginnen. Nog tips over warming up en assistance oefeningen, bijvoorbeeld veel schouders of triceps na het bankdrukken?

Terug
Naar boven