MuscleMeat

Extreme cutting: hoe onder de 7-6% duiken en zoveel mogelijk spiermassa behouden?

Bezoekers in dit topic

Er staat een foutje in je artikel a1s. Je stelt dat het gewicht dat men aankan correleert met de snelheid van de zenuwprikkel.
 
Er staat een foutje in je artikel a1s. Je stelt dat het gewicht dat men aankan correleert met de snelheid van de zenuwprikkel.

Het enige wat ik aangeef is dat wanneer je een trage prikkel hebt, dit het gewicht dat gebruikt kan worden negatief beinvloed. Daar is niets fout aan. Je kan het ook snelheid voor het activeren van zoveel mogelijk motorunits oid noemen, maar in essentie komt het toch neer op het op tijd recruteren van die vezels.
 
Het enige wat ik aangeef is dat wanneer je een trage prikkel hebt, dit het gewicht dat gebruikt kan worden negatief beinvloed. Daar is niets fout aan. Je kan het ook snelheid voor het activeren van zoveel mogelijk motorunits oid noemen, maar in essentie komt het toch neer op het op tijd recruteren van die vezels.

Het gaat niet om de snelheid van de prikkel. De snelheid van een prikkel door een gemyeliniseerde zenuw is vast en snel. Het is de vuurfrequentie die van belang is.
 
super topic dit!

Ik hoopte eigenlijk dat rob s. nog wat zou posten over zijn ervaringen;)
 
Goede training, goede cardio, veel rust, nog meer slaap, nog veel meer rukken, ultra uitgebalanceerde voeding stipt op tijd, en me hasj blokjes eten om veel niets te doen buiten de gym om en koken.
 
Goede training, goede cardio, veel rust, nog meer slaap, nog veel meer rukken, ultra uitgebalanceerde voeding stipt op tijd, en me hasj blokjes eten om veel niets te doen buiten de gym om en koken.

Grapje zeker
 
Goede training, goede cardio, veel rust, nog meer slaap, nog veel meer rukken, ultra uitgebalanceerde voeding stipt op tijd, en me hasj blokjes eten om veel niets te doen buiten de gym om en koken.

Waarom schrijf jij geen artikel? Volgensmij heb jij er ook veel verstand van.
 
Ah damn, ik ga het niet redden tot 7% te komen deze maand. Niemand hier gelooft wat ik doe als ik het niet laat zien.. dus geen artikel van mij dit keer.
 
Ah damn, ik ga het niet redden tot 7% te komen deze maand. Niemand hier gelooft wat ik doe als ik het niet laat zien.. dus geen artikel van mij dit keer.

Ik geloof je wel, ben wel benieuwd hoe je het doet en waar je vandaan komt (welk vet%), en wat voor lichaamsbouw je bijvoorbeeld hebt, endo, meso, ecto, hoe vaak je cardio doet en op welk moment en hoe je voedingsschemaeruit ziet, gebruik van andere middelen etc., deel je wijsheid met ons
 
Ah damn, ik ga het niet redden tot 7% te komen deze maand. Niemand hier gelooft wat ik doe als ik het niet laat zien.. dus geen artikel van mij dit keer.

als er één iemand op dit forum is die ik meteen geloof, dan ben jij het wel :cool:
 
Twee goede artikels van critmonster en a1s, maar uit deze artikels kan ik niet leren hoe je echt naar die 6 a 7 procent gaat zonder massaverlies...
 
Twee goede artikels van critmonster en a1s, maar uit deze artikels kan ik niet leren hoe je echt naar die 6 a 7 procent gaat zonder massaverlies...

Staat in beide artikels toch wel vermeld imo?

Al bij al denk ik zoiezo niet dat er 'een gouden manier' is om dat te doen, elk lichaam is anders. Variation is the key:)
 
Ah damn, ik ga het niet redden tot 7% te komen deze maand. Niemand hier gelooft wat ik doe als ik het niet laat zien.. dus geen artikel van mij dit keer.

zwak..
ik vind jouw post juist altijd wel geloofwaardig. wat het gevaar meebrengt dat als je bullshit verteld ik misschien de onjuiste info overneem.
dat is het gevaar van vertrouwen.

post een artikel ik vraag me wel af welke tips en trics jij hebt!
 
zwak..
ik vind jouw post juist altijd wel geloofwaardig. wat het gevaar meebrengt dat als je bullshit verteld ik misschien de onjuiste info overneem.
dat is het gevaar van vertrouwen.

post een artikel ik vraag me wel af welke tips en trics jij hebt!

Nou, ik heb er wel theorieën over, maar om eerlijk te zijn ben ik nog nooit zo diep gegaan... Heb dus geen ervaring met of de theorie wel stand houdt onder de 10%. Ik ben dus zelf nu proef-konijn voor mijn eigen theorieën... Maar ik zal eens het een en ander op "papier" zetten wellicht met een caveat.

Mijn theorie is voornamelijk een no bullshit benadering. eet minder, beweeg meer... met wat specifieke dingetjes als strategieën om het dragelijk te maken (niet strikt noodzakelijk als je motivatie maar groot genoeg is :))

Maar dat gaat me in ieder geval niet lukken voor het einde van deze TvdM.. geen prijs voor mij dus (tenzij het morgen slecht weer is en ik me verveel ... Hmmmm.... )
 
Nou, ik heb er wel theorieën over, maar om eerlijk te zijn ben ik nog nooit zo diep gegaan... Heb dus geen ervaring met of de theorie wel stand houdt onder de 10%. Ik ben dus zelf nu proef-konijn voor mijn eigen theorieën... Maar ik zal eens het een en ander op "papier" zetten wellicht met een caveat.

Mijn theorie is voornamelijk een no bullshit benadering. eet minder, beweeg meer... met wat specifieke dingetjes als strategieën om het dragelijk te maken (niet strikt noodzakelijk als je motivatie maar groot genoeg is :))

Maar dat gaat me in ieder geval niet lukken voor het einde van deze TvdM.. geen prijs voor mij dus (tenzij het morgen slecht weer is en ik me verveel ... Hmmmm.... )

:thumbs:, ben erg benieuwd want cutten wil maar niet lukken
 
Dat komt omdat jullie er geen klote mee doen.

Waar is de poll van december bijvoorbeeld?
(m.a.w waar zijn m'n punten?)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/voorkom-behandel-blessures-230008/
Blijkbaar heb jij niet alles goed gevolgd hier de laatste tijd...

De oude TVDW bestaat niet meer, natuurlijk doen we daar niets meer mee. We geven dan ook geen punten meer, dat klopt.

Dit is nu veranderd naar TVDM , met erg mooie prijzen, en die zullen gewoon uitgedeeld worden. Dus stop your moaning and start writing zou ik zeggen ;)
 
gvd martelaar, echt een snoeihard artikel!
 
HIIT Trainingsmethode:

Boven 70% van je maximale hartslag blijven(ook tijdens rust).

1.) 10 minuten cardio waarvan de laatste 2 minuten zo intensief mogelijk.

2.) 3x 20 lunches(per been) met gewicht(7kg)/20x standing military press met gewicht(7kg). Maximaal minuut rust.

3.) 3x 15 pushup/reversed crunch(vanuit ligsteun knieen richting borst/jump) waarna je een sprong in de lucht maakt met je armen in de lucht.

4.) Cardio 15 min. fietsen 50 sec. 70-80 rpm/10 sec. voluit.

5.) Buikspieren


Ervaar de naverbranding, heeft voor mij goed gewerkt!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven