- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Briljante suggestie, zelf nog niet aan gedacht, nog steeds fout.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Briljante suggestie, zelf nog niet aan gedacht, nog steeds fout.
6. De Paus doet ze ook (dit is een grapje en tevens quizvraag: wat is de voornaam?).
Dank voor het spelen, het goede antwoord was Kristin Pope.
Dank voor het spelen, het goede antwoord was Kristin Pope.

Dame met lelijke tatouages zie ik, ze heeft (vlgs youtube) oa een snatch van 91 kg

In de gewichtsklasse onder de 63 kg!Dame met lelijke tatouages zie ik, ze heeft (vlgs youtube) oa een snatch van 91 kg![]()
Ja, dat is power hoor!
Ik verwacht die invloed eerder van rows en good-mornings, maar wie weet?Ergens vraag ik me af of het vele pullup-werk, waardoor ik nu soms een beetje last van een arm heb met buigen, gezorgd heeft voor een sterkere rug en daarmee een betere DL.
Al heb ik dat dan weinig respectievelijk niet gedaan, zou ookm nog wel wat invloed van swings kunnen zijn.Ik verwacht die invloed eerder van rows en good-mornings, maar wie weet?
klinkt als kinesiskNaar Power Position (rug recht, door knieën, en wel/niet schouders over de stang laten hellen), de volgende drill herhalen:
tik, tik, jump met rechte armen, tik, tik, jump met rechte armen, tik, tik, jump and catch

Laat het gaan, tenzij iemand naast jou zo debiel staat te zwaaien met gewichten dat jij letsel op kan lopen.Donderdag niet gaan hardlopen, wel zin, maar had een lange drukke dag met voldoende beweging. Stond op een gegeven moment een vrouw naast me te squatten en ik dacht alleen maar: "Dieper, dieper, dieper!" Al weet je natuurlijk nooit waarom iemand zo squat. Ze deed ook nog iets aan wielersport oid zei ze toe we aan de praat raakten (nadat ik mijn training had afgerond), het is me gelukt niet over die squats te beginnen, vond ik best knap, meestal komt dat er (te) snel uit.

Dank je.Nette training!
Laat het gaan, tenzij iemand naast jou zo debiel staat te zwaaien met gewichten dat jij letsel op kan lopen.![]()
Vanmorgen 87,3, maar ik heb het idee dat het met de hitte alle kanten opging, stond een paar keer in de 86. Het liefst wil ik rustig trainen naar een wat lager VP (dat hangt bij mij wat boven de 20), als ik volgend jaar wel weer aan een loop mee zou doen, dan richting de 83 (lengte -/- 100) kg.